 Toshiba opracowała kolejną generację baterii litowo-jonowych. Ogniwa te o nazwie Super Charge ion Battery (w skrócie SCiB), mają charakteryzować się bardzo długim cyklem życia - do 10 lat. Jednak równie ważną, a może nawet bardziej istotną cechą jest fakt, iż 90% naładowania osiągają one już po pięciu minutach od podłączenia do gniazdka. Baterie SCiB trafią na rynek już w marcu 2008 roku, tyle że na początku nie w zastosowaniach "kieszonkowych". Toshiba myśli raczej o napędzanych energią elektryczną skuterach i innych pojazdach mechanicznych.
 Toshiba opracowała kolejną generację baterii litowo-jonowych. Ogniwa te o nazwie Super Charge ion Battery (w skrócie SCiB), mają charakteryzować się bardzo długim cyklem życia - do 10 lat. Jednak równie ważną, a może nawet bardziej istotną cechą jest fakt, iż 90% naładowania osiągają one już po pięciu minutach od podłączenia do gniazdka. Baterie SCiB trafią na rynek już w marcu 2008 roku, tyle że na początku nie w zastosowaniach "kieszonkowych". Toshiba myśli raczej o napędzanych energią elektryczną skuterach i innych pojazdach mechanicznych. 	  
					
	  	90% naładowania już po 5 minutach		
	  				
	
	  
	  
		
   Toshiba opracowała kolejną generację baterii litowo-jonowych. Ogniwa te o nazwie Super Charge ion Battery (w skrócie SCiB), mają charakteryzować się bardzo długim cyklem życia - do 10 lat. Jednak równie ważną, a może nawet bardziej istotną cechą jest fakt, iż 90% naładowania osiągają one już po pięciu minutach od podłączenia do gniazdka. Baterie SCiB trafią na rynek już w marcu 2008 roku, tyle że na początku nie w zastosowaniach "kieszonkowych". Toshiba myśli raczej o napędzanych energią elektryczną skuterach i innych pojazdach mechanicznych.
 Toshiba opracowała kolejną generację baterii litowo-jonowych. Ogniwa te o nazwie Super Charge ion Battery (w skrócie SCiB), mają charakteryzować się bardzo długim cyklem życia - do 10 lat. Jednak równie ważną, a może nawet bardziej istotną cechą jest fakt, iż 90% naładowania osiągają one już po pięciu minutach od podłączenia do gniazdka. Baterie SCiB trafią na rynek już w marcu 2008 roku, tyle że na początku nie w zastosowaniach "kieszonkowych". Toshiba myśli raczej o napędzanych energią elektryczną skuterach i innych pojazdach mechanicznych. 	  
 
			      
