Orange jest pierwszym w Polsce operatorem wprowadzającym do oferty nowy terminal firmy RIM - BlackBerry 9700. To kontynuacja linii Bold, wielofunkcyjnego urządzenia opracowanego z myślą o wszechstronnym zastosowaniu biznesowym. Będzie dostępny we wszystkich ofertach abonamentowych Orange dla Firm. Kupujący będą mogli bezpłatnie korzystać przez dwa lata z usługi inteligentnej Nawigacji Orange.	  
		  Tagi:
		  
		  
	  
	  
	  
		
  
			  
		    
		    
				      					      
					      Komentarze::DISQUS_COMMENTS				      			      
			  
		    
PLAY zaprezentował wczoraj swoją nową usługę – telefonię stacjonarną.  Nie jest to typowa telefonia stacjonarna a raczej telefon komórkowy ograniczony  zasięgiem do 500m od przypisanego miejsca adresowego (adres ten można zmieniać  w trakcie trwania umowy). Każdy klient otrzymuje kartę SIM z przypisanym do  niej numerem z danej strefy numeracyjnej sieci stacjonarnej (np. 022 xxxxxxx).  Usługa działa z każdym telefonem komórkowym posiadającym łączność 2G. Operator  zamierza wprowadzić do sprzedaży dedykowane telefony "stacjonarne”. 	  
		  Tagi:
		  
	  
	  
		
  - play,
 
			  
		    
		    
				      					      
					      Komentarze::DISQUS_COMMENTS				      			      
			  
		    
Rzecznik prasowy Grupy TP poinformował na swoim blogu, że od jutra sieć Orange wprowadzi do swojej oferty Orange dla  Firm trzy nowe urządzenia BlackBerry Bold 9700, HTC HD2 i Nokia E72. Ceny i  plany taryfowe smartphone'ów nie są oficjalnie znane, musimy zatem poczekać do jutra. Brak  informacji czy i ewentualnie kiedy urządzenia te trafią do oferty dla klientów  indywidualnych. Prawdopodobnie jest to tylko kwestia czasu.  	  
		  Tagi:
		  
	  
	  
		
  - HTC,
 - blackberry,
 - hd2,
 
			  
		    
		    
				      					      
					      Komentarze::DISQUS_COMMENTS				      			      
			  
		    
Jak donosi Wall Street Journal Apple prowadzi rozmowy z jednym z największych na świecie wydawnictw HarperCollins. Jednym z zadań nowego tabletu Apple, ma być możliwość czytania elektronicznych wydań książek czy gazet, ale aby urządzenie odnosło sukces, musi mieć zapewniony dostęp do treści. Szczególy porozumienia nie są znane, jednakże to HarperCollins ma ustalać ceny a Apple ma się zająć sprzedażą. 	  

