Spółka INFO-TV-FM  wprowadza nową, atrakcyjną hurtową ofertę telewizji mobilnej, która uwzględnia  wyniki przeprowadzonego pilotażu oraz oczekiwania operatorów przekazane w  trakcie prowadzonych rozmów. Nowa oferta składa się z dwóch wariantów i  pozostawia operatorom wybór sposobu rozliczania usługi. Opcja pierwsza obniża  stałe opłaty miesięczne nawet o połowę, dzięki czemu jest dużo bardziej  atrakcyjna w przypadku pozyskania mniejszej ilości abonentów. Z kolei  opcja druga bazuje na opłatach stałych i niewiele zmienia się w zależności od  ilości użytkowników.	  
			  
		    
		    
				      					      
					      Komentarze::DISQUS_COMMENTS				      			      
			  
		    
Myriad, mało znana firma uczestnicząca aktywnie w pracach Open  Handset Alliance odpowiedzialna jest za Dalvik, czyli specjalną wersję Javy dla  systemu Android. Firma ta postanowiła zoptymalizować działanie Javy, czego  efektem ma być Dalvik Turbo – nowa wersja środowiska programistycznego, dzięki  któremu szybkość aplikacji ma wzrosnąć 3-krotnie. Oprócz wzrostu wydajności  przewidywany jest również spadek zapotrzebowania na energię przez aplikacje.  Dalvik Turbo będzie miał swoją premierę już za tydzień podczas targów MWC w  Barcelonie. Tam też pewnie dowiemy się kiedy zobaczymy pierwsze aplikacje  oparte o to rozwiązanie w rzeczywistości. 	  
		  Tagi:
		  
		  
	  
	  
	  
		
  
			  
		    
		    
				      					      
					      Komentarze::DISQUS_COMMENTS				      			      
			  
		    
Warszawa, 9 lutego 2010 r. - HTC Corporation, międzynarodowa  firma projektująca telefony komórkowe, powołała Vladimira Malugina na  stanowisko dyrektora marketingu w regionie EMEA. Uprzednio pełnił on funkcję  szefa produktów i marketingu w firmie Polaroid Consumer Electronics oraz szefa  rozwoju rynku w Eastman Kodak. Vladimir Malugin odpowiedzialny jest za  wizerunek marki HTC, marketing i komunikację w regionie EMEA.	  
		  Tagi:
		  
	  
	  
		
  - HTC,
 
			  
		    
		    
				      					      
					      Komentarze::DISQUS_COMMENTS				      			      
			  
		    
Nokia wprowadzając swój serwis OviStore zbliżyła się do  konkurencji oferującej już podobne rozwiązania. To jednak nie wystarczy by  odbudować nadszarpniętą pozycję lidera. Fiński producent decyduje się  wprowadzić szereg usług mających uatrakcyjnić oferowane urządzenia i  przyciągnąć nowych klientów. Usługi te związane są jednym wspólnym hasłem Ovi.  Nową reklamę promującą Ovi możecie znaleźć poniżej.	  
		  Tagi:
		  
		  
	  
	  
	  
		
  

