Strony z podglądem aplikacji dla ułatwienia wyboru będą obfitowały w zrzuty ekranu i szczegółowe opisy z przydatnymi informacjami. Dodatkowo znajdziemy podział na listę, która ułatwia szybsze odnalezienie danej aplikacji oraz listę trendów typującą najbardziej popularne, wysoko oceniane najlepsze programy (“hot”). W obydwu przypadkach listy będą zmieniać się dynamicznie z wysokim wskaźnikiem rotacji, co jest dobrym rozwiązaniem dla mniejszych deweloperów, którzy do tej pory próbowali raptem być zauważeni w sklepie Androida nie mówiąc o sukcesie sprzedaży dobrych programów ich autorstwa. Wygląd samej aplikacji również zostanie przeprojektowany. Ma być bardziej przyjaźniejszy dla oka, z nowymi kolorami i ładną grafiką. Inną znacząca zmiana jaką przyniesie metamorfoza sklepu, to podniesienie limitu plików do 4GB. Więcej informacji znajdziecie pod tym linkiem

Google zamierza odświeżyć swój sklep Android Market. Główne nowości jakich możemy się spodziewać, to podział na kategorie i sekcje. Zostanie poprawione wyszukiwanie oraz dojdzie kanał promocyjny, rankingi, trendy i dział z najlepiej sprzedającymi się aplikacjami oraz wybór między rekomendowanymi przez użytkowników lub wydawców tak zwany editor’s choice. 
