Niestety, wykonanie pozostawiało wiele do życzenia (podobnie jak w wypadku Now Brief od Samsunga, który ma podobne założenia, ale tu firma zdaje się nie przejmować krytyką).
Użytkownicy skarżyli się na brak kontroli nad tym, co pojawia się w podsumowaniu. Informacje pogodowe ograniczały się do aktualnej temperatury, kalendarz prezentował tylko najbliższe wydarzenia, a brak opcji personalizacji sprawiał, że to Google decydowało o zawartości. Jedynym elementem, który wzbudził pewne zainteresowanie, były rekomendacje treści, takie jak filmy z YouTube czy artykuły dopasowane do preferencji użytkownika w Discover.
Google w oficjalnym oświadczeniu poinformowało, że zawiesza publiczną wersję Daily Hub, by móc poprawić jej działanie i dostosować ją do oczekiwań użytkowników. Firma zapowiada, że funkcja powróci w ulepszonej formie, z większym naciskiem na personalizację, lepszą widoczność oraz głębszą integrację z innymi usługami.
Źródło: Android Authority