Warszawa, 24 lutego 2010 r. — HTC Polska poinformowała o rozpoczęciu ogólnopolskiej kampanii reklamowej smartfonu HTC HD2. Wiodącą rolę w kampanii odgrywają szeroko zakrojone działania prowadzone w Internecie (w tym także na portalach społecznościowych i mikroblogach). Na potrzeby kampanii uruchomiona została strona internetowa: www.htc-hd2.pl z multimedialną, interaktywną prezentacją smartfonu HTC HD2.
Tagi:
- HTC,
- hd2,
- windows phone,
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Mobile World Congress to nie tylko wystawy nowych urządzeń lub oprogramowania. To także okazja do podsumowań oraz analiz. Firma Distimo podjęła się analizy serwisu Android Market. Według raportu przygotowanego przez tą firmą, każdego miesiąca serwis wzbogaca się o około 3000 aplikacji, z czego w chwili obecnej 57% jest bezpłatnych. Android Market jest tym samym serwisem, w którym największy udział mają darmowe produktu.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
PocketGear, jeden z największych sklepów z aplikacjami on-line zakupił swojego największego konkurenta – Handango. Dzięki połączeniu sił powstanie serwis oferujący użytkownikom przeszło 140 tysięcy aplikacji dla platform Android, BlackBerry, Palm, Symbian oraz Windows Mobile. Możemy się tylko cieszyć, ponieważ rosnąca konkurencja ze strony dedykowanych serwisów mogła doprowadzić do monopolu w danej platformie. W tym momencie chwilowo nie musimy się o to obawiać.
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Gazeta Wyborcza wyliczyła, że w ubiegłym roku milion spośród wszystkich sprzedanych telefonów posiadało system operacyjny. Jest to kilkuprocentowy wzrost w stosunku do 2008 roku. Jak będzie w tym roku? Można śmiało przypuszczać, że spotkamy się ze wzrostem udziału, a to dzięki coraz tańszym urządzeniom w ofertach operatorów. Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP przekazał, że 13% wszystkich sprzedanych terminali w poprzednim roku stanowiły smartphone’y. Brak statystyk, który producent uzyskał najlepszy wynik w naszym kraju, z pewnością jednak w czołówce znajdują się Nokia, LG i Samsung.
Tagi:


