Holenderski gigant nawigacyjny szuka nowych sposobów na pozyskanie klientów. Wraz z japońskim SANYO chce wspólnie opracować nawigację samochodową oferującą rozwiązania audio-video znane z produktów SANYO oraz technologię nawigacyjną znaną z PND TomToma. Docelowe rynki to Europa oraz Ameryka Północna. Obecnie trwają rozmowy z producentami samochodów mające na celu wprowadzenie rozwiązań standardowo do pojazdów. Pierwsze urządzenia, będące efektem współpracy mają zostać wprowadzone na rynek do końca 2010 roku.
TomTom oraz SANYO rozpoczynają współpracę
Holenderski gigant nawigacyjny szuka nowych sposobów na pozyskanie klientów. Wraz z japońskim SANYO chce wspólnie opracować nawigację samochodową oferującą rozwiązania audio-video znane z produktów SANYO oraz technologię nawigacyjną znaną z PND TomToma. Docelowe rynki to Europa oraz Ameryka Północna. Obecnie trwają rozmowy z producentami samochodów mające na celu wprowadzenie rozwiązań standardowo do pojazdów. Pierwsze urządzenia, będące efektem współpracy mają zostać wprowadzone na rynek do końca 2010 roku. 

