Ale tylko do stycznia 2012 roku i dla systemu Android. To wynik umowy z serwisem e-Bay, który będzie wyświetlał swoje reklamy w tej popularnej aplikacji do tagowania muzyki. Informacja dotyczy podstawowej, darmowej wersji programu Shazam, która miała limit tagowania do 5 utworów w miesiącu. Do tej pory tylko płatna wersja (13,22 zł) o nazwie Shazam Encore pozwalała na tagowanie bez ograniczeń. Jak wynika z informacji prasowej jest to pierwsza ogólnoświatowa umowa na kampanie sponsoringową serwisu eBay, także Shazam po raz pierwszy wybrał partnera dzięki któremu świadczy bezpłatne usługi swoim klientom.
Shazam bez limitów
Ale tylko do stycznia 2012 roku i dla systemu Android. To wynik umowy z serwisem e-Bay, który będzie wyświetlał swoje reklamy w tej popularnej aplikacji do tagowania muzyki. Informacja dotyczy podstawowej, darmowej wersji programu Shazam, która miała limit tagowania do 5 utworów w miesiącu. Do tej pory tylko płatna wersja (13,22 zł) o nazwie Shazam Encore pozwalała na tagowanie bez ograniczeń. Jak wynika z informacji prasowej jest to pierwsza ogólnoświatowa umowa na kampanie sponsoringową serwisu eBay, także Shazam po raz pierwszy wybrał partnera dzięki któremu świadczy bezpłatne usługi swoim klientom. 

