 Rendermonkey 1.7 to jeden ze składników nowego pakietu oprogramowania przygotowanego przez AMD i przeznaczonego dla programistów tworzących mobilne gry. Pozwoli ono w pełni wykorzystać możliwości nowych kieszonkowych chipów graficznych ATI, czyli układów z rodziny Imageon, w kwestii obsługi OpenVG 1.0, OpenGL 2.0 oraz Unified Shader Architecture - technologii znanej z Xboxa 360. Więcej na ten temat przeczytacie na witrynie ars technica.
 Rendermonkey 1.7 to jeden ze składników nowego pakietu oprogramowania przygotowanego przez AMD i przeznaczonego dla programistów tworzących mobilne gry. Pozwoli ono w pełni wykorzystać możliwości nowych kieszonkowych chipów graficznych ATI, czyli układów z rodziny Imageon, w kwestii obsługi OpenVG 1.0, OpenGL 2.0 oraz Unified Shader Architecture - technologii znanej z Xboxa 360. Więcej na ten temat przeczytacie na witrynie ars technica.	  
					
	  	AMD wspiera GPU Imageon		
	  				
	
	  
	  
		
   Rendermonkey 1.7 to jeden ze składników nowego pakietu oprogramowania przygotowanego przez AMD i przeznaczonego dla programistów tworzących mobilne gry. Pozwoli ono w pełni wykorzystać możliwości nowych kieszonkowych chipów graficznych ATI, czyli układów z rodziny Imageon, w kwestii obsługi OpenVG 1.0, OpenGL 2.0 oraz Unified Shader Architecture - technologii znanej z Xboxa 360. Więcej na ten temat przeczytacie na witrynie ars technica.
 Rendermonkey 1.7 to jeden ze składników nowego pakietu oprogramowania przygotowanego przez AMD i przeznaczonego dla programistów tworzących mobilne gry. Pozwoli ono w pełni wykorzystać możliwości nowych kieszonkowych chipów graficznych ATI, czyli układów z rodziny Imageon, w kwestii obsługi OpenVG 1.0, OpenGL 2.0 oraz Unified Shader Architecture - technologii znanej z Xboxa 360. Więcej na ten temat przeczytacie na witrynie ars technica.	  
 
			      
