statnim czasie, firma HTC wypuszczała całkiem pokaźną ilość modeli, które często nie różniły się zbytnio niczym prócz wyglądu, oprogramowania i dołączanych akcesoriów. Teraz, jak pisze serwis AllThingsD, taiwański producent zamierza w tym roku zmienić swoją strategię i zamiast zalewać rynek nieskończoną ilością trudnych do rozróżnienia nowych modeli, poprzestać na stworzeniu mniejszej liczby dobrej jakości i wyraźnie różniących się słuchawek. Jak mówi Phil Roberson, ma to pozwolić firmie ponownie skupić się na dostarczeniu klientowi wyjątkowego produktu.
HTC chce zmniejszyć liczbę wypuszczanych modeli
W o
statnim czasie, firma HTC wypuszczała całkiem pokaźną ilość modeli, które często nie różniły się zbytnio niczym prócz wyglądu, oprogramowania i dołączanych akcesoriów. Teraz, jak pisze serwis AllThingsD, taiwański producent zamierza w tym roku zmienić swoją strategię i zamiast zalewać rynek nieskończoną ilością trudnych do rozróżnienia nowych modeli, poprzestać na stworzeniu mniejszej liczby dobrej jakości i wyraźnie różniących się słuchawek. Jak mówi Phil Roberson, ma to pozwolić firmie ponownie skupić się na dostarczeniu klientowi wyjątkowego produktu.
statnim czasie, firma HTC wypuszczała całkiem pokaźną ilość modeli, które często nie różniły się zbytnio niczym prócz wyglądu, oprogramowania i dołączanych akcesoriów. Teraz, jak pisze serwis AllThingsD, taiwański producent zamierza w tym roku zmienić swoją strategię i zamiast zalewać rynek nieskończoną ilością trudnych do rozróżnienia nowych modeli, poprzestać na stworzeniu mniejszej liczby dobrej jakości i wyraźnie różniących się słuchawek. Jak mówi Phil Roberson, ma to pozwolić firmie ponownie skupić się na dostarczeniu klientowi wyjątkowego produktu. 

