 Wszyscy programiści tworzący aplikacje, a szczególnie gry dla systemu PocketPC oraz biurkowego Windowsa zapewne docenią możliwości biblioteki GapiDraw. Umożliwia ona jednoczesne tworzenie gier dla komputerów przenośnych oraz ich dużych odpowiedników. Jeśli kiedykolwiek używaliście biblioteki DirectDraw to poczujecie się jak w domu pracując z jej prawie w 100% zgodną kopią. Jest ona zoptymalizowana do prezentowania grafiki na 16-bitowych ekranach palmtopów i smartphone’ów. Dodatkowo za korzystaniem z tego pakietu przemawia fakt iż jest on całkowicie darmowy. Możecie tworzyć komercyjne aplikacje, jednak należy wcześniej poprosić autora o zgodę na implementację GapiDraw do swojego projektu.
 Wszyscy programiści tworzący aplikacje, a szczególnie gry dla systemu PocketPC oraz biurkowego Windowsa zapewne docenią możliwości biblioteki GapiDraw. Umożliwia ona jednoczesne tworzenie gier dla komputerów przenośnych oraz ich dużych odpowiedników. Jeśli kiedykolwiek używaliście biblioteki DirectDraw to poczujecie się jak w domu pracując z jej prawie w 100% zgodną kopią. Jest ona zoptymalizowana do prezentowania grafiki na 16-bitowych ekranach palmtopów i smartphone’ów. Dodatkowo za korzystaniem z tego pakietu przemawia fakt iż jest on całkowicie darmowy. Możecie tworzyć komercyjne aplikacje, jednak należy wcześniej poprosić autora o zgodę na implementację GapiDraw do swojego projektu.	  
					
	  	GapiDraw – programowanie nigdy nie było takie proste		
	  				
	
	  
	  
		
   Wszyscy programiści tworzący aplikacje, a szczególnie gry dla systemu PocketPC oraz biurkowego Windowsa zapewne docenią możliwości biblioteki GapiDraw. Umożliwia ona jednoczesne tworzenie gier dla komputerów przenośnych oraz ich dużych odpowiedników. Jeśli kiedykolwiek używaliście biblioteki DirectDraw to poczujecie się jak w domu pracując z jej prawie w 100% zgodną kopią. Jest ona zoptymalizowana do prezentowania grafiki na 16-bitowych ekranach palmtopów i smartphone’ów. Dodatkowo za korzystaniem z tego pakietu przemawia fakt iż jest on całkowicie darmowy. Możecie tworzyć komercyjne aplikacje, jednak należy wcześniej poprosić autora o zgodę na implementację GapiDraw do swojego projektu.
 Wszyscy programiści tworzący aplikacje, a szczególnie gry dla systemu PocketPC oraz biurkowego Windowsa zapewne docenią możliwości biblioteki GapiDraw. Umożliwia ona jednoczesne tworzenie gier dla komputerów przenośnych oraz ich dużych odpowiedników. Jeśli kiedykolwiek używaliście biblioteki DirectDraw to poczujecie się jak w domu pracując z jej prawie w 100% zgodną kopią. Jest ona zoptymalizowana do prezentowania grafiki na 16-bitowych ekranach palmtopów i smartphone’ów. Dodatkowo za korzystaniem z tego pakietu przemawia fakt iż jest on całkowicie darmowy. Możecie tworzyć komercyjne aplikacje, jednak należy wcześniej poprosić autora o zgodę na implementację GapiDraw do swojego projektu.	  
 
			      
