Technologia multi-touch wcale nie musi być domeną najnowszych PDA, wyposażonych w ekrany pojemnościowe. Okazuje się, że podobne rozwiązanie jest do zrealizowania na starszych urządzeniach z ekranami rezystancyjnymi. Już półtora roku temu, prezentowaliśmy jak to może wyglądać, przy okazji newsa o aplikacji iSwish dla Windows Mobile. Natomiast w tym tygodniu pomysł ten ponownie trafił do nagłówków serwisów informacyjnych, dzięki jednemu z postów na XDA-Developers.
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Wraz ze wczorajszą aktualizacją systemu, firma Palm udostępniła również nową wersję pakietu deweloperskiego, czyli Mojo SDK dla webOS 1.3.1. Poprawiono między innymi emulator Pixi, dodano API utrzymujące podświetlanie ekranu mimo braku akcji ze strony użytkownika, automatyczne generowanie plików pomocy i wsparcia technicznego do tworzonych aplikacji, a także bardziej rozbudowana dokumentacja SDK. Więcej na temat tej wersji Mojo SDK przeczytać można na stronie tego projektu. Pobierajcie ów pakiet dla Linux, Mac OS oraz Windows z centrum dla deweloperów firmy Palm.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Microsoft udostępnił już drugą betę pakietu programistycznego Visual Studio 2010, w wersji Professional, Premium oraz Ultimate. Przypomnijmy że pierwsza beta pojawiła się w maju tego roku, a ostateczna wersja powinna ukazać się w marcu przyszłego roku.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Deweloperzy tworzący aplikacje dla platformy Windows Mobile, mogą korzystać teraz z nowych kontrolek, znacznie ładniejszych od tych, które standardowo oferuję mobilny system Microsoftu. Nowe kontrolki przygotowano bowiem w oparciu o technologię OpenGL, a cały projekt jest na licencji open source. Nosi on nazwę Silvermoon i znajdziecie go na witrynie Codeplex. No dobrze, ale o jakich kontrolkach mowa? W głębi newsa zamieściliśmy film z ich prezentacją. 

