Witryna AppStoreHQ, tak jakby łącząca w sobie Apple AppStore i Android Market (przeglądy najciekawszych tytułów, recenzje, rankingi itd), pokusiła się o ciekawe podsumowanie rynku aplikacji mobilnych. Tym razem nie chodzi o ilość dostępnych dla wspomnianych dwóch konkurencyjnych platform aplikacji, ale samych deweloperów. Zliczając wszystkich programistów dodanych do bazy sklepów Apple i Google okazuje się, że Apple wyraźnie przoduje.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Jesteście w trakcie tworzenia aplikacji dla Windows Phone 7, chcecie aby program ten dobrze wykorzystywał technologię mutlitouch, ale jakoś nie może okiełznać jej, za pomocą narzędzi udostępnionych przez Microsoft? Wkrótce problem ten będzie dało rozwiązać się w bardzo prosty sposób – instalując dodatkową bibliotekę o nazwie MultiTouch Behavior, nad którą pracuje pewien niezależny programista. Pozwala ona w prosty sposób kontrolować jakie zdarzenia multitouch mają być dostępne dla konkretnego elementu interfejsu tworzonej aplikacji.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Pojawiło się kolejne narzędzie, które sprawi że posiadacze aparatów z Windows Phone 7, raczej nie będą narzekać na ilość dostępnych gier. Mowa o Swf2XNA, czyli aplikacji, ułatwiającej przenoszenie gier i programów napisanych we Flashu dla platformy Windows, Xbox oraz Windows Phone 7.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Do tej pory aby tworzyć aplikacje dla systemu iPhone OS należało nabyć Maca i nauczyć się języka Objective-C. Co jeśli znamy tylko C/C++ i nie chcemy przesiadać się na komputery z systemem od Apple, ale mimo wszystko pragniemy programować dla mobilnej platformy z jabłuszkiem w logo? Ciekawe rozwiązanie proponuje firma Zimusoft. Stworzyli oni bowiem DragonFireSDK, który pozwala pisać programy dla iPhone OS z poziomu PC z Windows i przy pomocy języka C/C++. Kosztuje on 99.95 USD.
Tagi:


