Jak donosi rodzimy serwis MyApple.pl, od teraz iPhone'y czy iPady kupione u polskich operatorów można nareszcie oddawać na gwarancję w ręce innych firm. Są to konkretnie serwisy sklepów Cortland oraz iMad. W pierwszym wypadku potrzebne będzie jedynie potwierdzenie zakupu naszego urządzenia, natomiast w drugim serwisanci sami sprawdzą czy gwarancja nam jeszcze przysługuje.
Warto jednak zwrócić uwagę na jedną istotną rzecz - gwarancję tutaj rozumie się jako rok od zakupu urządzenia. W ciągu drugiego roku skorzystać możemy jedynie z uprawnień danych nam przez ustawodawcę, za które odpowiada sprzedawca (operator) i to do niego należy się zgłaszać z problemami. Jednak w tej sytuacji niestety nie mamy już gwarancji, że sprzęt nie trafi do wspomnianego na początku Regenersis.

Nasi czytelnicy z dłuższym stażem być może pamiętają perypetie jakie miewali z niesławnym Regenersis (wtedy jeszcze CRC) posiadacze wielu PDA czy smartfonów od HTC i innych producentów, dla których serwis ten był jedynym autoryzowanym punktem napraw gwarancyjnych. Po oficjalnej premierze iPhone'a w Polsce okazję do przekonania się o tym zyskały również osoby kupujące urządzenia Apple od operatorów. Teraz sytuacja ulega jednak zmianie. 
