Na dużym ekranie wykorzystywany jest układ dwukolumnowy (bez względu na to, czy korzystamy z programu w trybie poziomym czy pionowym). Dane logowania mogą być automatycznie pobrane z innej aplikacji od Google (np. Gmaila), dzięki czemu nie trzeba ponownie wpisywać loginu i hasła.
Niestety, przełączanie się między kilkoma stronami jest bardzo niewygodne i czasochłonne - trzeba otwierać panel boczny, rozwijać menu ukryte pod nazwą aktualnie otwartej witryny, wybierać opcję "Wybierz inny widok danych" i na otwartym ekranie dwa razy wybierać nazwę strony w różnych ramkach. Nie wiem dlaczego Google tak to skomplikowało zamiast zwyczajnie utworzyć rozwijane menu w panelu bocznym.
Aplikację możecie już pobierać za darmo z App Store.

W lipcu tego roku, dwa lata po wydaniu dla Androida, udostępniony został oficjalny klient usługi Google Analytics dla iOS. Niestety, aplikacja wówczas nie była przystosowana do dużych ekranów iPadów. To uległo zmianie wczorajszego dnia, gdy pojawiła się aktualizacja do wersji 1.1. Wprowadziła ona wsparcie dla tabletu Apple oraz poprawki wykrytych wcześniej błędów. 
