Ostatnie newsy
Już jakiś czas temu pisaliśmy o telefonie Samsung I300. Będzie on niestety dostępny tylko w USA w sieciach CDMA. Jednak jest na tyle interesującym urządzeniem, że warto jest je przybliżyć...

W serwisie AnywhereYouGo pojawił się artykuł, analizujące negatywne aspekty jednego z najświeższych zjawisk z pogranicza nowej technologii i biznesu - L-commerce (location commerce). Usługom i informacjom zorientowanym miejscowo nie bez racji przypisuje się wielką przyszłość, obok znacznych plusów mają one jednak też wady, a właściwie jedną, za to bardzo poważną - system lokalizacji użytkownika pozwoli zbierać o nim wszelkiego rodzaju informacje. Do jakich negatywnych konsekwencji może to prowadzić, można przeczytać w AnywhereYouGou.

Standardowy notatnik dołączony bezpośrednio w romie mimo swoich zalet ma jedną wadę- przy większej ilości notek szybko gubimy się w ich położeniu, co znacznie wydłuża czas i niepotrzebnie irytuje użytkownika.
InnoPocket stworzył „Metal Deluxe Case”, nowe sztywne etui dla Palma wykonane z aluminium i wykładane neoprenem
Początkowo Adobe Systems zarzekało się, że nie stworzy wersji czytnika plików PDF dla palmtopów. Pierwszym wyłomem w tej strategii było udostępnienie pod koniec maja Acrobat Readera dla Palm OS. Logicznym następnym krokiem było zaoferowanie tego samego użytkownikom Pocket PC.

Jedną z technologii przyszłości jest elektroniczny atrament – są to tak naprawdę elastyczne wyświetlacze, składające się także z drukowanych przewodników i półprzewodników, włączając w to organiczne, plastikowe tranzystory.
Niewielka klawiatura dla PDA i telefonów, mająca polepszyć wprowadzanie danych w tych urządzeniach...



Palm Inc. ogłosił wyniki finansowe za pierwszy kwartał roku podatkowego 2002 (czerwiec-sierpień 2001). Zgodnie z przewidywaniami, zakończył się on dla firmy stratą. Wyraźnie przesuwa się też punkt ciężkości w sprzedaży poszczególnych modeli urządzeń.
Analitycy Cahners In-Stat Group opublikowali raport , porównujący stopień wiedzy na temat technologii Bluetooth i zainteresowania nią u konsumentów z wynikami z zeszłego roku, zapytali też firmy o opinię o tym protokole. Okazało się, że wzrosła nie tylko znajomość marki, ale też pozytywne do niej nastawienie.