Warszawa, 8 czerwca 2010 r. — HTC Polska poinformowała o rozpoczęciu kolejnej odsłony ogólnopolskiej kampanii reklamowej „YOU”, tym razem promującej najnowszy smartfon HTC Desire. Duży nacisk w kampanii położono na szeroko zaplanowane działania prowadzone w Internecie, m.in. na portalach lifestylowych i biznesowych. Do komunikacji nowego telefonu wykorzystano prasę a także outdoorowe nośniki cyfrowe, m.in. ekrany LCD w centrach biznesowych, galeriach handlowych, a także taksówkach.
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Firma Sony Ericsson połączyła siły z organizacjami pożytku publicznego i światowymi przedsiębiorstwami specjalizującymi się w technologiach, aby wspólnie przekonać Parlament Europejski do wprowadzenia zakazu stosowania substancji niebezpiecznych w elektronice komercyjnej, począwszy od roku 2015 i dalej.
Tagi:
- SonyEricsson,
- Dell,
- PDA,
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Serwis audioteka.orange.pl to portal dla klientów Orange, dzięki któremu będą mieli dostęp do bogatej kolekcji audiobooków, w formatach zoptymalizowanych dla odtwarzaczy multimedialnych i telefonów. Do końca czerwca użytkownicy telefonów Orange mogą kupić wybrane nagrania z 25% rabatem, a wkrótce zyskają również dostęp do specjalnych, przedpremierowych ofert.
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Mimo, że Apple bardzo nie lubi się ostatnio z firmą Adobe ze względu na wojnę spowodowaną Flashem, Adobe nie rezygnuje z tebletu Apple. Firma zamierza wypuścić specjalny plugin do najnowszego InDesign CS5, który wraz z Digital Publishing Platform umożliwi tworzenie mediów dla iPada, umożliwiając pełną interaktywność takich produkcji. Pokaz możliwości nowego produktu Adobe można zobaczyć kupując najnowszy numer magazynu Wired na iPadzie. 

