Udostępniliśmy dzisiaj nową sondę, mającą na celu wyłonienie spośród naszych operatorów komórkowych (bez rozdrabniania się na operatorów wirtualnych) firmy najbardziej przyjaznej klientowi. Tak więc pytanie jest proste: Który z rodzimych operatorów komórkowych najlepiej traktuje swoich klientów?
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami i podpis: „today changes with Orange”, czyli „dziś zmienia się z Orange”. Odzwierciedlają one zaangażowanie marki w zmienianie na lepsze życia klientów, zapewnianie im dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych i pomoc w zrozumieniu współczesnego, cyfrowego świata. Nowa platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach, w których działa marka. Polska wprowadza je jako jedna z pierwszych.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Play chce być postrzegany jako sieć społecznościowa. W budowaniu nowej strategii wspomóc ma agencja Ostryga, prowadząca bieżące doradztwo w tym zakresie. Ostryga będzie odpowiadała za stworzenie strategii komunikowania i budowania interakcji przez Play w portalach społecznościowych. "Przed Ostrygą bardzo ambitne zadanie, ponieważ my pracujemy tylko z najlepszymi i stawiamy poprzeczkę bardzo wysoko. Cel jest prosty: chcemy być numerem jeden - komentuje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play."
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Od dzisiaj w ofercie Orange można znaleźć kolejne dwa smartfony - androidowy HTC Wildfire znany bardzo dobrze naszym czytelnikom oraz BlackBerry Bold 9780, czyli następca drugiego Bolda wyposażony w najnowszy OS 6.
Tagi:
- Orange,
- HTC,
- blackberry,


