Jeśli sięgniecie pamięcią do 30 stycznia tego roku, to wtedy głośno było na temat nowego modelu aparatu Samsunga z okienkami MS Smartphone. Teraz Samsung Propel Pro został już oficjalnie zaprezentowany jako nowy aparat w ofercie amerykańskiej sieci AT&T. Będzie można go kupić już 14 kwietnia w cenie 149.99 USD przy podpisaniu umowy na dwa lata. Oferuje on m.in. obsługę sieci 3.5G, BT, WiFi, 528MHz procesor Qualcomma, 256MB ROMu, 128MB RAMu i po raz pierwszy w historii okienek MS Smartphone, kwadratowy ekran 2.55" o rozdzielczości 320x320 punktów. Jest też aparat 3Mpix oraz wbudowany odbiornik GPS, który jednak zablokowany jest tak, aby mógł z niego korzystać tylko program AT&T Navigator.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Najwyraźniej rynek książek elektronicznych, a raczej ich czytników, zdołał skusić również Samsunga. Firma ta zapowiedziała bowiem, że wkrótce wprowadzi na rynek własny model e-czytnika z dotykowym ekranem typu e-ink, wielkości formatu A5, o nazwie Papyrus. Urządzenie to służyć będzie jednak nie tylko do czytania e-książek. Standardowo w komplecie otrzymamy bowiem kilka aplikacji dodatkowych, jak kalendarz, notatnik, listę kontaktów, zegar światowy i kalkulator. Urządzenie to niestety nie będzie raczej posiadać modułów komunikacji bezprzewodowej, ani slotu na karty pamięci - każdemu wystarczyć będzie musiała kość 512MB. Papyrus kosztować ma mniej więcej 299 USD, ale zanim trafi na rynek europejski i amerykański rozgości się w Korei.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Okazuje się, że Apple nie specjalnie jest w stanie zagrozić produktom Microsoftu, wykorzystującym technologię multitouch. Mimo że przedstawiciele nagryzionego jabłuszka twierdzą, iż posiadają ponad 100 patentów, które uniemożliwią innym firmom wprowadzenie znanych z iPhone’a udogodnień do swych mniej lub bardziej kieszonkowych komputerów, Microsoft może chyba spać spokojnie. Gigant z Redmond nawet jeszcze wcześniej niż Apple zdołał bowiem uzyskać kilka patentów opisujących obsługę urządzeń za pośrednictwem ekranu czułego na dotyk więcej niż jednego palca jednocześnie.
Tagi:
Komentarze::DISQUS_COMMENTS
Dwa tygodnie temu publikowaliśmy szczegółowe informacje dotyczące Microsoftowego AppStore, czyli Windows Mobile Marketplace. Ujawniono wtedy m.in. politykę cenową, jaką Gigant z Redmond zastosuje dla deweloperów pragnących udostępniać aplikacje w tym sklepie. Jeśli pamiętacie, za cenę 99 USD każdy producent otrzymuje możliwość wystawienia 5 programów na rok. Każdy następny program to konieczność uiszczenia opłaty w wysokości 99 USD. 

