Naprawa gwarancyjna w Regenersis

  • 59 Odpowiedzi
  • 15956 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline szarik.rcm

  • **
  • 218
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.fifam.info
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond, HTC Touch Pro
Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« dnia: Grudzień 11, 2008, 22:24:02 »
Z wielką przykrością muszę stwierdzić, że mój TP leży już 16 dzień roboczy w serwisie Regenersis (dawne CRC). Status naprawy to wciąż "w trakcie naprawy", gdy do nich zadzwoniłem powiedziano mi, że czekają na części od HTC, a skoro tak to czas naprawy może wydłużyć się do 28 dni roboczych :(
Czy da się coś z tym zrobić, np. żadać wymiany na nowy sprzęt czy coś w tym stylu? Jakby ktoś był łaskaw rzucić okiem na gwarancje (moja poszła razem z palmotopem) i napisać czy jest tam coś wspominane o czasie naprawy?

Co więcej jest to reklamacja pierwszej naprawy - wysłałem tel do serwisu, wypełniłem formularz zgłoszeniowy i szczegółowo opisałem usterki. Po jakimś czasie otrzymałem TP z powrotem z raportem z naprawy - wgrano nowe oprogramowanie. Nie było w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że jakiś idiota, zignorował opisane przeze mnie usterki i stwierdził, że tel się nie włącza! Co jest zupełną bzdurą, gdyż taki problem nigdy u mnie nie występował. Odesłałem więc telefon z reklamacją, a reszte już znacie... wciąż czekam :(
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2008, 23:00:25 wysłana przez szarik.rcm »

*

Offline jakubd

  • *****
  • 2820
  • Płeć: Mężczyzna
  • To error is human, to forgive is not our policy.
    • jdtech.pl
  • Sprzęt: N900, Milestone, Galaxy Tab
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 12, 2008, 00:27:16 »
Niestety ten typ (serwis CRC - regenersis to tylko marka-fasada, firma się nazywa dalej CRC) tak ma. W gwarancji nie ma żadnych specjalnych terminów i możliwości wymuszenia wymiany na nowy ot tak. Ponieważ wybrałeś drogę gwarancyjną, musisz teraz się tego trzymać. Mogłeś pójść do sprzedawcy i pojechać niezgodnością towaru z umową (jeżeli to urządzenie kupione "na paragon" a nie na firmę - z fakturą), wtedy masz tam jakieś terminy określone.
Jedyne na co zwróć uwagę to to, żeby wydłużyli ci gwarancję o czas naprawy. I męcz ich.
Sprzęt: 5MX, SimPad, BlueAngel, Hermes, N810, 8510p, k810i, PSP, 2133, MBW150, RedFly, G1, d780, HP HDX Dragon, E75, 5101, Rose, 3GS, N900, Uni, c901, Milestone, N96, Rhodium, Huawei e5, Envy 17, Galaxy Tab, e6500

*

Offline szarik.rcm

  • **
  • 218
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.fifam.info
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond, HTC Touch Pro
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 14, 2008, 00:02:45 »
Właśnie problem w tym, że sprzęt brany był na firmę i z tego co się dowiedziałem to wymiana na nowy przysługiwała mi tylko do 7 dni od daty zakupu. Ja niestety zgłosiłem się dnia 14, więc pozostała mi tylko gwarancja.
"Męczyć ich" tz. serwis czy sklep, w którym kupiłem TP?

*

Offline jakubd

  • *****
  • 2820
  • Płeć: Mężczyzna
  • To error is human, to forgive is not our policy.
    • jdtech.pl
  • Sprzęt: N900, Milestone, Galaxy Tab
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 14, 2008, 04:01:43 »
Poczytaj sobie zasady rękojmi (czyli to co mają firmy) w KC lub ich analizę gdzieś. Na pamięć tego nie znam. A jak zacząłeś naprawy przez serwis gwarancyjny, musisz przynajmniej tę jedną naprawę dokończyć takoż.
No i przeczytaj warunki gwarancji (pewnie ogólne warunki, powinny być na stronie HTC także): tam może być coś ciekawego.
Sprzęt: 5MX, SimPad, BlueAngel, Hermes, N810, 8510p, k810i, PSP, 2133, MBW150, RedFly, G1, d780, HP HDX Dragon, E75, 5101, Rose, 3GS, N900, Uni, c901, Milestone, N96, Rhodium, Huawei e5, Envy 17, Galaxy Tab, e6500

*

Offline ladgim

  • ***
  • 388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Rhodium PROven 2.5 m2.1, HTC Desire
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 17, 2008, 06:15:03 »
Przed wczoraj oddałem Rafaela do serwisu CRC w Jankach na naprawę NIE GWARANCYJNĄ. Rafael po upadku na ziemię, resetował mi się podczas energicznego rozsuwania czy zasuwania klawiatury sprzętowej. Poza tym wszystkie funkcje działały prawidłowo.  Ewidentnie sprawa taśmy. Jakież było moje zdziwienie gdy zadzwonił do mnie człowiek z CRC i poinformował mnie, że ni mniej ni więcej tylko uszkodzona została płyta główna i koszt naprawy 1280 zł. Ponieważ przy upadku pękła nieznacznie obudowa, zapytałem czy to kosz wraz z wymianą części obudowy. Otóż nie. Wobec powyższego zrezygnowałem z naprawy i pobiegłem kupić nowego drugiego Rafaela za 1550 zł. Niby nic szczególnego ale..... w rozmowie ze mną Pan z serwisu na moją sugestię że to g..no prawda w materii diagnozy uszkodzenia płyty głównej, użył sformułowania " CRC realizuje politykę serwisową producenta". I wszystko jasne.  Jest to mój drugi kontakt z CRC w Jankach. W maju tego roku po niefortunnym wgraniu na Kaisera radioromu "rodio from hell", kiedy oddałem go do serwisu zawyrokowali również , że to uszkodzenie płyty głównej i koszt wymiany płyty 1600 zł. Kaisera odblokowałem przy pomocy chłopaków z xda i programu frankenkaiser opisywanego i przyklejonego jako faq do forum Kaisera. Wynika z tego, że CRC wymienia płyty główne czy trzeba czy nie. Ot taki serwisowy standard zgodny z "polityką serwisową producenta". Pomijam fakt iż naprawy pogwarancyjne to dobry interes w każdej branży. Samochód złożony z części kupionych w autoryzowanym serwisie kosztował by 400% kupowanego w salonie. Ale nasuwa mi się pytanie: czy aby " polityka serwisowa producenta" nie ma charakteru niezgodnego z prawem naciągania klientów na nieuzasadnione koszty co podpada jak nic pod kodeks karny jako wyłudzenie (sic!). No ale to już inna bajka.   

*

Offline DRIFT-R

  • ****
  • 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 17, 2008, 09:26:46 »
Serwis jak serwis... ja się komuś nie chce to wymieni elektronikę w całości i tyle. O ile jednak w przypadku napraw gwarancyjnych można realizować politykę firmy bo to firma płaci i może mieć w tym temacie politykę to niezrozumiałym jest że przy naprawie pogwarancyjnej CRC realizuję politykę firmy HTC a nie klienta który płaci za usługę.

Bo z kolei w takim wypadku koszty nieudolności pracowników serwisu ponosi klient.

Tak na marginesie w prywatnym rankingu serisów z jakimi miałem do czynienia CRC wypada najgorzej (niestety). Telefony które do nich trafiają często wracają nienaprawione w prawidłowy sposób. Przypomina to straszną prowizorkę.
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA

*

Offline maciekmaster

  • **
  • 204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maciejka
  • Sprzęt: HTC Desire, iPhone 4, iPad
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 17, 2008, 09:51:33 »
Jesli w ciagu okresu gwarancyjnego zepsuje ci sie sprzet masz prawo wnosic o nowy sprzet

*

Offline luqasss

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TOUCH PRO 2
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 17, 2008, 11:27:37 »
A mi dzisiaj nie wiem jakim cudem (porostu mam ogromnego pecha do takich rzeczy) coś się zepsuło i cieżko wchodzi rysik :/ Na głębokości ok 0,5cm w otworze jest przypuszczam jakiś przełącznik , wystające cudo które rysik chowa podczas wkładania.... i to jakimś sposobem mi się wygięło ..

Uważajcie przy wkładaniu ;/

A tak nawiasem odnośnie CRC:

Ja swojego Kaisera oddawałem 3 razy do nich. Jeśli chodzi o czas realizacji to nie mam  w ogóle zastrzeżeń ale jeśli chodzi o wykonanie mam. Moja natura tak że lubię majstrować. Po tym jak otrzymałem Kaisera z gwarancji rozłożyłem go na części pierwsze i ku mojemu zdziwieniu kilak zatrzasków było urwanych, gumka była przerwana , jedna rzecz była ukruszona :( A Kaisera za 2 razem dostałem w ogóle nie "dotrzaśniętego"

Jak tylko wróci TP z gwarancji i nie założą plomb rozłożę go i zdam relację ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2008, 11:32:40 wysłana przez luqasss »
SE P910i >> HTC Hermes >> HTC Kaiser >> HTC Raphael >> HTC Rhodium

ROM:  ¯`·.¸¸.- Energy -.¸¸.·´¯
RADIO: 4.49.25.77

*

Offline DRIFT-R

  • ****
  • 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 17, 2008, 12:38:44 »
Jesli w ciagu okresu gwarancyjnego zepsuje ci sie sprzet masz prawo wnosic o nowy sprzet

A serwis ma prawo to wnoszenie o nowy sprzęt odrzucić. Polityka znana i często stosowana.


A tak nawiasem odnośnie CRC:

Ja swojego Kaisera oddawałem 3 razy do nich. Jeśli chodzi o czas realizacji to nie mam  w ogóle zastrzeżeń ale jeśli chodzi o wykonanie mam. Moja natura tak że lubię majstrować. Po tym jak otrzymałem Kaisera z gwarancji rozłożyłem go na części pierwsze i ku mojemu zdziwieniu kilak zatrzasków było urwanych, gumka była przerwana , jedna rzecz była ukruszona :( A Kaisera za 2 razem dostałem w ogóle nie "dotrzaśniętego"

No i właśnie o to chodzi że w CRC pracują "specjaliści" którzy chyba nie dokońca zaznajomieni zostali z zasadami prawidłowych napraw serwisowych. Potrafią poza złym złożeniem sprzętu np odesłać sprzęt bez rysika, z brakującą śrubką itp.


Niech w końcu HTC Polska zmieni serwisanta dla swojego sprzętu..
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA

*

Offline luqasss

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TOUCH PRO 2
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 17, 2008, 13:30:32 »
Co najlepsze ... zmieniłem oczywiście w kaiserze na oryginał SPL ... oni ściągnęli go na "nieoryginalny" i tak pozostawili ... także strzeżmy sie serwisancie CRC są wśród nas :D

Ja strasznie ubolewam nad tym, że musze TP wysłać do serwisu już nie dlatego że czas, że się zepsuł .. tylko dlatego że taki "specjalista" weźmie go z obojętnością w łapy móc bardziej zaszkodzić niż pomóc ...

100x bardziej wolałbym zrobić to sobie sam... bo to proste rzeczy są
SE P910i >> HTC Hermes >> HTC Kaiser >> HTC Raphael >> HTC Rhodium

ROM:  ¯`·.¸¸.- Energy -.¸¸.·´¯
RADIO: 4.49.25.77

*

Offline ladgim

  • ***
  • 388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Rhodium PROven 2.5 m2.1, HTC Desire
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 17, 2008, 15:41:58 »
Jest na naszym forum paru ludzi których znam jeszcze z formu wizardowego. Doskonale pamiętamy, że figle z taśmą w wizie można było naprawić samemu. Jest gdzieś na forum nawet instrukcja ze zdjęciami jak naprawić uszkodzoną taśmę wizarda. Dzisiaj kiedy odbierałem w Jankach TP, chciałem się załozyć z dziewczynką z obsługi klienta, o flaszkę koniaku, że serwisant nawet nie dotknął TP tylko popatrzył co się dzieje i wydalił z siebie opinię za 1280 zł. Nie wiem czy mialem rację czy nie (o tym przekonam się rozkładając rafałka) ale moją uwagę przyciągnęło co innego. Otóż, na blacie lady która oddziela obsługę CRC od zdenerwowanego klienta znajduje się karteczka, bez podpisu, z informacją, iż CRC nie zwraca zużytych( uszkodzonych ) części maszynek. Uzasadnienie było tyle samo pokrętne co nie ścisłe. Nie zwracają wymienionych części bo dbają o nasze środowisko (hahahaha). A mnie się nasuwa inna przyczyna, natrętnie. Każda część urządzenia HTC w postaci płyty, digityzera itp, ma swój numer, niepowtarzalny. Zwracając taką część musieli by się liczyć z tym, że jakiś nawiedzony użytkownik sprawdzi czy aby płyta faktycznie jest uszkodzona i czy była potrzeba jej wymiany. Taka myśl rodem z W11. A rafałka spokojnie rozbiorę jak tylko wpadnie mi w łapki instrukcja serwisowa.
Napisane: Grudzień 17, 2008, 15:41:14
P.S. Może ktoś wie skąd wziąć instrukcję serwisową?

*

Offline chrz

  • 21
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 17, 2008, 16:04:41 »
Ja bym w sumie tak bardzo na crc nie psioczył, to jest fabryka. Mają konkretne instrukcje, nie działa to, sprawdź to, wymień to i poza ich ramy nie wychodzą. Taką mają umowę z HTC. Niestety chyba rzadko kiedy w takim serwisie zdarzają się pasjonaci, którzy by chociaż spróbowali coś zrobić na własna rękę. Co w sumie w przypadku naprawy pogwarancyjnej nie byłoby dla nich wielkim problemem. Miałem dwa PDA (Eten, HTC), oba były w serwisach, obie usterki były mechaniczne a za każdym razem wymienili płytę... Żyjemy w coraz bardziej sformalizowanym, regulowanym instrukcjami, dyrektywami (a propo nie zwracania wymienionych części), procesami itd. świecie.

*

Offline Klusek

  • *****
  • 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.pdaclub.pl/info.php?id=6656
  • Sprzęt: Xperia Arc S
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 17, 2008, 16:05:03 »
Cytuj
rozbiorę jak tylko wpadnie mi w łapki instrukcja serwisowa.
Napisane: Grudzień 17, 2008, 15:41:14P.S. Może ktoś wie skąd wziąć instrukcję serwisową?

Masz szczęście, że sam dzisiaj takiej szukałem :)
http://www.mikechannon.net/
Sony Xperia Arc S powered by:
FXP208 - CM10

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 17, 2008, 16:20:59 »

A przyda sie  B)
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline ladgim

  • ***
  • 388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Rhodium PROven 2.5 m2.1, HTC Desire
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 17, 2008, 16:56:07 »
I sie porobiło. Właśnie załadowałem do odebranego rafałka kartę sim i ......nie łapie GSM. Uszkodzili radio. Pan serwisant rozbebeszył mój telefon, uszkodził moduł radia (lub odłączył) i taki mi oddał. Telefon oddałem do naprawy z uszkodzeniem polegającym na samoczynnym resetowaniu przy energicznym zamykaniu klawiatury sprzętowej. Jednak mogłem z niego normalnie korzystać. Gdybym skleił cyjanopanem klawiaturę tak aby była nieruchomo miałbym sprawnego  Diamonda. Teraz już nie. Pan serwisant podpisujący się inicjałami RPR zepsuł mi telefon. Jutro zrobię tam zadymę. Bardzo niesolidna i olewająca klientów firma.

*

Offline DRIFT-R

  • ****
  • 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 17, 2008, 21:31:42 »
Nie pierwszy i na pewno nie ostatni :|

Zainteresowanych odsyłam np do tego wątku.... o optymistycznym tytule: Chcesz stracić zdrowie (i sprzęt) - skorzystaj z serwisu CRC w Jankach

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=82588.0

Z jednego z postów wynika że już jakiś rok temu HTC szukało innego serwisu ale jakoś do tej pory nie znaleźli. No chyba że zmiana nazwy miała sugerować zmianę serwisu :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2008, 22:33:45 wysłana przez DRIFT-R »
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA

*

Offline chrz

  • 21
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 17, 2008, 21:56:13 »
Nieciekawa sprawa, ladgim zycze powodzenia, bedzie potrzebne.... Strasznie loteryjna firma...

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 17, 2008, 22:08:48 »
Co do napraw robionych przez crc też nie jestemk najlepszego zdania o firmie . Ale z drugiej strony jeśli  poczytacie instrukcje serwisowe HTC ( które wspólnie z Mike Channonem umieszczam na jego stronie) to zobaczycie że w większości typowych uszkodzeń tzw bricków jedynym sposobem naprawy jest wymiana wadliwego elementu - płyty głównej.
Dzięki wielu zapaleńcom z xda-developers udało się znaleźć tricki które nie były publikowane w żadnej księdze serwisowej . Przy okazji przypominam się z prośbą o nadsyłanie na mój adres polskich instrukcji obsługi PDA. Wspólnie z Mike chcemy stworzyć największą bazę manuali do produktów HTC  ale nie tylko.
potrzebna zgoda

*

Offline DRIFT-R

  • ****
  • 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 17, 2008, 22:49:10 »
Instrukcje serwisowe wielu firm wyglądają w ten sposób (problem > sprawdzamy coś, jeśli to nie to > wymieniamy płytę główną)

Ale nasuwa mi się od jakiegoś czasu pytanie - jakie wymagania np CRC stawia swoim pracownikom jeśli często sprzęty wracają źle złożone lub uszkodzone. Gdy sam rozbierałem swojego Asusa P525 mając niewiele wspólnego z elektroniką za pierwszym razem źle go złożyłem, ale błąd naprawiłem i wszystko było ok.

Natomiast gdy mój sprzęt był w CRC - oczywiście wymiana płyty głównej - wrócił z porysowanym ekranem i bez folii która na nim przed naprawą była. I moje pytanie - co się  :mad: z nim działo. Serwis na reklamację odpowiedział że to nie ich wina (no bo przecież w dowodzie przyjęcia nikt nie wpisał "ekran bez rys z folią"). Wniosek... oddając sprzęt do serwisu zdajemy się na łaskę lub niełaskę serwisanta, a ponieważ większość napraw załatwiana jest drogą wysyłkową to nie ma szans na dojście jakichkolwiek roszczeń w przypadku uszkodzenia sprzętu bo między serwisem a kurierem sprawa może zawisnąć a tracimy my. No ale takie życie....
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 17, 2008, 23:08:40 »
Mi też świetnie naprawili... miałem problemy z dźwiękami (strasznie ciche były i nie pomagał pomysł opisany na forum), dopisali do zgłoszenia że też nie ładuje (trochę to dziwne)... wymienili mi płytę (po IMEIu widać że nowszą) lecz... telefon od razu dałem drugi raz do naprawy bo nie czytał karty pamięci... rewelacja... nie ma to jak być miesiąc bez TP... super...

*

Offline ladgim

  • ***
  • 388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Rhodium PROven 2.5 m2.1, HTC Desire
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 17, 2008, 23:27:07 »
Wkurza tylko niekompetencja, monopol, cwaniactwo i bezkarność CRC. "polityka serwisowa producenta"? Co to ma wspólnego z solidnością, znakiem firmowym, czy zwykłą przyzwoitością. Robią ludzi w bambuko bo są bezkarni. Do czasu............

*

Offline luqasss

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TOUCH PRO 2
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 17, 2008, 23:56:41 »
Cytuj
Mi też świetnie naprawili... miałem problemy z dźwiękami (strasznie ciche były i nie pomagał pomysł opisany na forum), dopisali do zgłoszenia że też nie ładuje (trochę to dziwne)... wymienili mi płytę (po IMEIu widać że nowszą) lecz... telefon od razu dałem drugi raz do naprawy bo nie czytał karty pamięci... rewelacja... nie ma to jak być miesiąc bez TP... super...


Wiesz ze miałem coś podobnego ?? Dopisywali mi wymianę części które wcale nie były uszkodzone ... np slot sim czy mikrofon ( w przypadku Kaisera)
SE P910i >> HTC Hermes >> HTC Kaiser >> HTC Raphael >> HTC Rhodium

ROM:  ¯`·.¸¸.- Energy -.¸¸.·´¯
RADIO: 4.49.25.77

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 18, 2008, 13:41:14 »
@luqasss a to nic nowego jeszcze jak mialem wizarda i udalo sie zareklamowac schodzaca farbe to wymienili polowe fona na gwarancji
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline luqasss

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TOUCH PRO 2
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 18, 2008, 15:29:22 »
No tak ale przecież nie mają prawa takiego czegoś robić ... ja nie wierze ,że Ci wymienili pół phona  (chyba że to było widać bo moj slot do karty nie był tknięty) tylko piszą widocznie jakieś lewe faktury by wyrównać stan magazynowy np

Albo jeszcze inna opcja. Wymienili bo połowe uszkodzili ;)
SE P910i >> HTC Hermes >> HTC Kaiser >> HTC Raphael >> HTC Rhodium

ROM:  ¯`·.¸¸.- Energy -.¸¸.·´¯
RADIO: 4.49.25.77

*

Offline ladgim

  • ***
  • 388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Rhodium PROven 2.5 m2.1, HTC Desire
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 18, 2008, 18:04:26 »
Alleluja!!! Idą Święta albo li jakowaś moc nieziemska natchnęła Regenersis lub co gorsza odmieniła ich w anioły przepoczwarzając.
A teraz do rzeczy. Zawiozłem TP do CRC w Jankach o 10.30. Korki jak cholera więc jechałem nastawiony, że będzie zadyma. A tutaj....cisza, atmosfera świąteczna. Pani przyjęła telefon, grzecznie mnie wysłuchała i poszła do technika o tajemniczej nazwie kodowej PRP. Po 30 min wróciła, oddała telefon i ..................GMS działa, fon nie resetuje się po zamknięciu klawiatury. Ze szczęścia chciałem jej dać buziaka ale nie chciała by pewnie bom w latka obrosły o ona młoda. Bajka. W samochodzie przecierałem oczy ze zdumienia albo ze wzruszenia. NAPRAWILI złotówki nie biorąc. czary, nic tylko czary. I jak tu nie wierzyć w Świętego Mikołaja czy moc tych świąt. Alleluja!!!!
Napisane: Grudzień 18, 2008, 18:03:52
P.S. Teraz mam dwa TP. Za dużo jak dla mnie.

*

Offline DRIFT-R

  • ****
  • 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 18, 2008, 19:26:31 »
Pani przyjęła telefon, grzecznie mnie wysłuchała i poszła do technika o tajemniczej nazwie kodowej PRP.

Nazwa kodowa rozszyfrowana - pracownik rzeczywiście pracujący.

Ot po prostu normalny serwisant który ma pojęcie o tym co robi a nie chłop oderwany od pługa bawiący się elektroniką :)
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 18, 2008, 21:17:02 »
@luqasss a to nic nowego jeszcze jak mialem wizarda i udalo sie zareklamowac schodzaca farbe to wymienili polowe fona na gwarancji

kolezanka z nokia 8600 luna miala to samo-tel sie zawieszal i wciaskajac klawisze  na ekranie wyskakiwalo zupelnie co innego-ewidentna wina softu. w CRC wymienili soft plus 80% telefonu-caluska obudowe na nowa, nowy modul aparatu itp chyba tylko płyte glowna zostawili-ona akurat sie cieszy bo miala lekko poprzycierana obudowe co ja wkurzalo a teraz ma tel jak wyjety z pudelka  ;)

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 20, 2008, 11:22:13 »
Nareszcie oddali mi mojego TP... znowu opis uszkodzeń był inny niż ja podałem... nie działała mi karta pamięci a "serwisant" napisał że "nie włącza sie/ nie czyta karty sim" Po czym napisał że "użyto części zgodnie z listą części zamiennych, wgrano najnowsze oprogramowanie" i że telefon sprawny... na razie karta działa... trzeba dalej testować:)

*

Offline mygumas

  • *
  • 52
  • Płeć: Mężczyzna
  • nastał styczeń i kupiłem... :D
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 20, 2008, 14:12:24 »
Ale jak to jest? Serwis moze wpisac w karte gwarancyjna wymiane czegos czego nie chcielismy wymieniac?  Jesli oddaje tel na gwarancji do serwisu i prosze o naprawe slotu karty pamieci bo nie dziala  (jak zwał tak zwał) a oni mi przysyłają telefon (naprawiony działa karta pamieci) ale z wpisanym info ze telefon nie wlaczyal sie/ nie dzialala modul gsm etc to jak to jest?   Przeciez to dzialalo..  dla nas to nie ma znaczenia ale pozniej przy sprzedazy bedzie mialo bo jesli ja dawalem na gwar telefon i byl uszkodzony np slot karty pamieci a oni mi wpisza panel sterujacy, plyta glowna itp to raczej juz mozna miec watpliwosci przy zakupie ze jednak cos powazniejszego dzialo sie z naszym telefonem.  Przeciez to sa jakies jaja


P.s jesli jakies czesci nie ma w tp to sorki chodzilo mi o przyklady
białe majteczki lalalalalalal...

*

Offline babcia

  • *
  • 50
  • Sprzęt: Acer N321, T|C, TRGPro, Nokia E61, SE w810i, Nokia N95 8MB, HTC Touch Pro, 2 szuflady złomu do tego ;-)
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 20, 2008, 15:02:37 »
Na gwarancji robią różne cuda. Ja akurat z CRC w Jankach miałem kontakt z dwoma Nokiami bo HTC działa. W obu problem był z wyświetlaczem. Po E61 która wypadała z kieszeni przejechała żona samochodem. Telefon przeżył (żyje od 2,5 roku ;-) ) ale ekran się wylał. Jako że Nokia Polska nie miała wtedy części zapasowych do tego modelu - za co strasznei przepraszali - to po cichu na ich infolinii odesłali mnie bezpośrednio do Janek. Wymiana trwała może 20 minut i telefon działa od 2 lat bezawaryjnie - no pomijając jego zablokowanie przez serwis Ery przy zdejmowaniu kodem simlocka po upływie gwarancji ;-) Druga Nokia - N95 - pojechała na naprawę gwarancyjną bo ktoś do mnie zadzwonił, zgasł ekran i już nic nie wyświetlał - pod światło było widać ze się w środku wylał mimo że na zewnątrz nie było żadnych śladów uszkodzeń . Dostałem po naprawie właśnie z formułką "użyto części zgodnie z listą części zamiennych" z której wynika że poza ekranem wymienili właściwie cały przód telefonu łącznie z ekranem, jego osłoną, przednią kamerką, mikrofonem, kompletną obudową slidera, śrubkami (sic!) - po prostu połowa telefonu jest nowa. Jako że zrobiono OK i naprawa była gwarancyjna to nie narzekam. Ale ja bym wymienił tylko ekran ;-)

Zdrówko