[i8000] brak połączenia - CFC aktywna

  • 18 Odpowiedzi
  • 5194 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mietko666

  • **
  • 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia II - Galaxy S3
[i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« dnia: Lipiec 26, 2010, 18:01:09 »
Poroszszę o szybką pomaoc (jak w temacie) ERA tak tak. Przy próbie łączenia z jakimkolwiek wybranym numerem wyświetla się komunikat "CFC aktywna" i nie łączy .... do mnie natomiast można sie noemalnie dodzwonić.  Syn bawił się moim telefonem i uaktywnił wideorozmowy (może coś mi poprzestawiał?) Nigdy się z czymś takim nie spotkałem.

Przestawiłem z 3G na GSM i juz mogę wykonywać połączenia
do niedawna miałem cały czas na AUTO ustawione (czyli UMTS) i nie było problemu z rozmowami.
Co to może być namieszane ???
« Ostatnia zmiana: Lipiec 26, 2010, 18:25:19 wysłana przez mietko666 »
ROM JB 4.3 I9300XXUGMK6

*

Offline PopaY

  • *****
  • 1373
  • Płeć: Mężczyzna
  • Abstynent głupoty ;)
  • Sprzęt: Wystarczający by zadowolić każdą kobietę ;D
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 26, 2010, 21:12:31 »
Dokładnie przed chwilą dzwonił do mnie kolega, który używa i900 z takim samym problemem... Poradziłem mu by wyłączył 3G, zrobił SR, po czym włączył ponownie 3G - działa. Coś musiało się przyciąć w sieci chwilowo co zawiesiło UMTS, tak to w skrócie można wytłumaczyć. Ale... nie wszyscy tego doświadczyli - ja bynajmniej nie.
What we do in life echoes in eternity...

*

Offline mietko666

  • **
  • 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia II - Galaxy S3
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2010, 22:22:34 »
Dziękuję ... porada skuteczna. Może się innym też przyda  :ok:
ROM JB 4.3 I9300XXUGMK6

*

Offline pepeg1

  • 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • jutro to też dzisiaj tylko że jutro
  • Sprzęt: Galaxy S II
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 26, 2010, 23:01:20 »
Witam!
Mam to samo. Przy próbie połączenia w paśmie UMTS lipa - nie można nawiązać połączenia. Przechodzę na sieć EDGE można nawiązywać połaczenia wychodzące. U mnie reset opisany powyżej niestety nie pomaga. (może robię coś nie teges - można poprosić kolegów o łopatologiczny opis resetu z wyłaczeniem G3?)
Pozdrawiam

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 26, 2010, 23:12:22 »
wchodzisz: start - ustawienia -połączenia sieciowe - wybór pasma, tam zaznaczasz opcję "GSM 900/1800" i masz wyłączone 3G. Teraz robisz soft reset. Jak sprzęt się uruchomi robisz to co w pierwszym zdaniu tylko w zakładce wybór pasma zaznaczasz "automatycznie" czyli wracasz na 3G jeśli jesteś w zasięgu.
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline pepeg1

  • 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • jutro to też dzisiaj tylko że jutro
  • Sprzęt: Galaxy S II
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 26, 2010, 23:15:23 »
Tak też czyniłem, ale u mnie nie działa ten myk.  :(
(Sieć ERA)

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 26, 2010, 23:26:47 »
pewnie nie będę bardzo nowatorski ale może spróbuj HR ?
Jeśli masz możliwość włóż kartę z innej sieci i zobacz czy tam działa.
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline PopaY

  • *****
  • 1373
  • Płeć: Mężczyzna
  • Abstynent głupoty ;)
  • Sprzęt: Wystarczający by zadowolić każdą kobietę ;D
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 27, 2010, 08:35:07 »
Nie chcę prorokować, ale może winę ponosi tutaj ROM? Albo chociaż RADIO...
What we do in life echoes in eternity...

*

Offline TripleH

  • 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio A 701, Omnia I8000
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 27, 2010, 10:29:54 »
A nie prościej spróbować przywrócić połączenia sieciowe? Taka opcja jest w ustawieniach Samsunga. Wystarczy poszukać.

*

Offline pepeg1

  • 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • jutro to też dzisiaj tylko że jutro
  • Sprzęt: Galaxy S II
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 27, 2010, 23:37:10 »
Przywracanie połaczeń nic wczoraj nie dawało. Rano wszystko wróciło do normy więc problem może trapił ERĘ ?
Pozdrawiam

*

Offline PopaY

  • *****
  • 1373
  • Płeć: Mężczyzna
  • Abstynent głupoty ;)
  • Sprzęt: Wystarczający by zadowolić każdą kobietę ;D
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 28, 2010, 00:05:29 »
No niestety tak... Mimo, iż jestem na urlopie to zaciągnąłem języka. Były problemy od wczoraj z połączeniami 3G na terenie całego kraju. Nie trapiły jednak one wszystkich, a jedynie te telefony, które akurat były zalogowane do danej stacji, która miała takowe problemy. Dziś w godzinach popołudniowych już wszystko wróciło do normy. Abonenci Ery (i sieci "towarzyszących") mogą już spokojnie wykonywać połączenia głosowe będąc zalogowanym do UMTSu.
What we do in life echoes in eternity...

*

Offline koart

  • *****
  • 764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000, i9100
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 28, 2010, 08:16:34 »
Nie wiem jak inne sieci ale ERA co i rusz ma jakies problemy z 3G albo globalne albo lokalne. Swojego czasu mialem tak ze jak bylem zalogowany w 3G i przejezdzalem z jednego miejsca w Lublinie do drugiego to tracilem polaczenie z netem. Po mojej telefonicznej interwencji przyznali sie do problemow, ale zanim usuneli problem minal tydzien. Od tego czasu jade na zwyklym GSM, poki co wystarcza.
i8000 - WM 6.1
i9100 - Exynos 3.4 na KG2

*

mgcompany

Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 28, 2010, 11:24:51 »
Ja pamiętam, że od kilku lat są takie same problemy z Erą. Osobiście używam Orange, ale nie raz widziałem wpisy na forum, że nagle nie można się połączyć przez UMTS w Erze i zawsze ktoś podawał sposoby na zmianę częstotliwości, a na końcu się okazywało, że Era ma problem z siecią lub nadajnikami w jakimś obszarze, bo np. 100 metrów dalej gdzie działa inny BTS już problemu nie ma. Także lepiej jest poczekać jakiś czas, albo zadzwonić do operatora i się zapytać czy są problemy, zwłaszcza jeśli telefon wcześniej działał jak należy.

*

Offline PopaY

  • *****
  • 1373
  • Płeć: Mężczyzna
  • Abstynent głupoty ;)
  • Sprzęt: Wystarczający by zadowolić każdą kobietę ;D
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 28, 2010, 13:06:24 »
Nie wiecie co piszecie niestety. Każda sieć ma takie same problemy, ale nie każdy je odczuwa! Trzeba to zrozumieć. Ja bynajmniej nigdy nie miałem problemów z zasięgiem czy to 2G czy 3G. Wykonuję dziennie sporo rozmów, zarówno głosowych jak i wideo i nic nigdy się nie dzieje więc pisanie, że to tylko Era ma i Era miała problemy to po prostu bzdury. Z racji wykonywanej pracy wiem co się dzieje z zasięgiem nie tylko w Erze, ale i w innych sieciach i te problemy zawsze się zdarzają u każdego operatora tylko, powtarzam, nie każdy abonent je odczuwa!
What we do in life echoes in eternity...

*

Offline DarekWa

  • **
  • 149
  • Sprzęt: iPhone 6S, Galaxy S8
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 28, 2010, 13:30:17 »
to samo było kiedyś w Orange. Teraz jestem w Play i czasami też się zdarza, ale sieć ładnie przełącza z UMTS na GSM

*

mgcompany

Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 28, 2010, 15:24:39 »
@PopaY, się tak nie spinaj chłopie. :grin: Dobrze wiemy co piszemy. Nikt tu nie napisał, że takie przypadki są tylko w Erze, tylko że najczęściej o tej sieci jest głośno na forum. Mi się coś takiego nie przytrafiło, co najwyżej sieć w mieście była tak zapchana w godzinach szczytu, że nie szło wykonać połączenia, ale po chwili działało wszystko normalnie. No i nie tylko ty wykonujesz dużo rozmów, inni również. ;)

*

Offline dziadek7

  • ****
  • 745
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mot. V3 , Mio p550 , HTC Diamond , Omnia2
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 30, 2011, 11:22:30 »
Mam aktualnie też ten napis CFC aktywna jak dzwonię do kogoś ale telefon działa w obie strony normalnie ..... sieć PLAY.
Robiłem to wyłączanie ....... 3g .........SF-------- i ustawienie sieci -pasma automatyczne ale to nic nie dało ten napis pojawia się nadal

???
"Wnuczku jak się nazywa ten Niemiec
który mi ciągle coś chowa ?
Alzheimer dziadku ;-)  "

*

Offline folekkutno

  • ****
  • 516
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsungi: i8000&i600
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 30, 2011, 15:32:35 »
i tak ma być, to normalne ze pojawia się CFC, gdzieś w dziale o i900 było wyjaśnione co to jest dokładnie to jakiś filtr cyfrowy z tego co pamietam
i8000+i600=i8600 :D

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] brak połączenia - CFC aktywna
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 31, 2011, 00:18:44 »
Jak napisał @folekkutno tak ma być. Więcej informacji masz tu
 http://pdaclub.pl/forum/omnia-lite-omnia-2-i-omnia-pro/cfc-aktywna-co-to-jest/
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to