Podziel się swoim smutkiem :(

  • 5513 Odpowiedzi
  • 638438 Wyświetleń

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

*

userPEST

Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3120 dnia: Maj 14, 2012, 21:19:56 »
A ja sprzet albo mam w szafce albo laduje u mamy lub brata.

*

don.kamillo

Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3121 dnia: Maj 15, 2012, 07:29:17 »
Paveu, ale to jakaś oficjalna aktualizacja była, czy lewy soft jakiś? Jak Ty go uwaliłeś?

*

Offline Paveu69

  • *****
  • 1174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Brzeg (Wrocław)
  • Sprzęt: BlackBerry KeyOne, Galaxy Note 3, iPad mini 2
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3122 dnia: Maj 15, 2012, 11:01:14 »
Wgrałem Odinem tego oficjalnego ICS od germanców i działał.
Niestety po Wipe już nie wstał...
Nienawidzę Androida!

*

Offline xspojlerx

  • *****
  • 3788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Od pytań jest forum, nie PW.
  • Sprzęt: Galaxy Note, HD2 Spider Edition.
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3123 dnia: Maj 15, 2012, 12:34:13 »
Całodzienne szkolenie z ISO, ale mi się nie chce, w dodatku jestem dzisiaj mega zmasakrowany, niewyspany i w ogóle. Ledwo tam siedzę.

Połączone: Maj 16, 2012, 09:06:03
Kurcze, no mówię że jakąś czarną serie mam... Chyba mi się skrzyni w aucie skończyła... Masakra jakaś co dziennie jest tylko gorzej...
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2012, 09:06:03 wysłana przez xspojlerx »

*

Offline WiateR

  • *****
  • 1526
  • Płeć: Mężczyzna
  • BBM PIN: 2AE2AB13
    • Inaczej o technologii!
  • Sprzęt: BlackBerry Q10 + iPad mini 2 + MSI GE40
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3124 dnia: Maj 17, 2012, 11:18:51 »
Taśma od wyświetlacza w Milestone padła dokumentnie. Zostałem bez smartfona.  :(  :shock:
Wysłane z mojego Q10 za pomocą Tapatalk 4. :E

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3125 dnia: Maj 17, 2012, 11:51:43 »
Mogę Ci coś sprzedać :P

*

Offline ziom5510

  • **
  • 188
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3126 dnia: Maj 17, 2012, 11:53:12 »
 :mrgreen: ja też jestem od poniedziałku bez smartfona  :( Coś nam się te Motorole buntują ostatnio :sleepy:
MOTOROLA EDGE 30 ULTRA 12/256 GB  Starlight White

*

Offline jirajamgo

  • ****
  • 542
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xiaomi Mi Max 6/128gb
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3127 dnia: Maj 17, 2012, 12:01:31 »
Mogę Ci coś sprzedać :P

np. n9  :E widzę ze wczoraj dałeś ogłoszenie na innym forum  :wink:
Cytuj
[ZAMIENIĘ] Nokia N9 na coś z Androidem (RAZR, Sensation XE)
no chyba ze ktoś się pod ciebie podszywa  :]

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3128 dnia: Maj 17, 2012, 12:21:13 »
N9 idzie pod młotek. U nas nic nie sprzedałem, więc się nie fatyguję ;) Zresztą już jest prawie sprzedana...

*

Offline ziom5510

  • **
  • 188
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3129 dnia: Maj 17, 2012, 13:05:36 »
Jak to nic a Xda Zest to kto od Ciebie kupił !!!  :mrgreen:
MOTOROLA EDGE 30 ULTRA 12/256 GB  Starlight White

*

Offline WiateR

  • *****
  • 1526
  • Płeć: Mężczyzna
  • BBM PIN: 2AE2AB13
    • Inaczej o technologii!
  • Sprzęt: BlackBerry Q10 + iPad mini 2 + MSI GE40
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3130 dnia: Maj 17, 2012, 13:29:26 »
Muszę się za czymś rozejrzeć, ale póki co jestem bez pracy. Z Imperial Tobacco się nie odzywają a mieli mnie umówić na drugą rozmowę na stanowisko mł. elektronik, ale im się nie spieszy. Pewnie zadzwonią pod koniec miesiąca, chyba nie chcieli trafić w okres matur. Jak nie zadzwonią w przyszłym tygodniu to sam zadzwonię.

Tam szczególnie fajnie, że są w stanie mi zaoferować całkiem ładną kasę jak na początek.
Wysłane z mojego Q10 za pomocą Tapatalk 4. :E

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3131 dnia: Maj 17, 2012, 13:37:59 »
Jak to nic a Xda Zest to kto od Ciebie kupił !!!  :mrgreen:
A, no tak. Ale ja go tu też kupiłem, więc się nie liczy :P

*

Offline Trolu

  • **
  • 142
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG P920, Nexus 4
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3132 dnia: Maj 17, 2012, 14:38:13 »
Z okazji juwenaliów miał się odbyć turniej w pro evolution soccer. No i odbył się... 1,5h opóźnienia, nic nie działało tak jak należy, na dodatek zamiast grać każdy z każdym (co jest chyba logiczne) zawody polegały na tym, żeby jak najwięcej goli strzelić na najniższym poziomie trudności grając przeciwko komputerowi... Śmiech na sali. Zmarnowałem 4 godziny, przez dwie pałętałem się bez celu bo do domu mi się nie  chciało wracać, a kolejne dwie mamrotałem pod nosem jakimi idiotami są ludzie z samorządu...

Drugi smutek ciągnący się od kilkunastu dni to moja Spica, a raczej brak następcy dla niej. Wybór niewielki, albo Neo V paskudna poczwara, albo coś ze stajni LG (ciężko coś ciekawego dorwać), ewentualnie roczny SGS/SGS+... HTC odrzucam, bo oni ciągle to samo w innym opakowaniu sprzedają, a na dodatek dużo sobie życzą za znaczek htc... Brak smartfona dobija, głupiej poczty nawet nie mogę szybko sprawdzic, w Siemensie można pomieścić tylko 100 wiadomości (wysłanych i odebranych razem) co kompletnie mnie rozbraja.

*

Offline ziom5510

  • **
  • 188
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3133 dnia: Maj 17, 2012, 14:59:45 »
Ten smutek co @ Trolu bez smartfona lipa.

oddałem Defy w poniedziałek do Play i co? Dziś dzwonie do teleplanu i dalej nie ma Defy u nich to jest porażka zwłaszcza jak pani powiedziała że oni wysyłają telefony w pon,śr, i pt, a ja oddałem z samego rana
MOTOROLA EDGE 30 ULTRA 12/256 GB  Starlight White

*

Offline zdzieszek13

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Nexus
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3134 dnia: Maj 17, 2012, 15:42:46 »
Trolu zależy ile masz kasy :P, ale z tego co wymieniłeś to w sumie tylko SGS wchodzi w grę, no chyba, że Defy jeszcze Ci się spodoba :)
Samsung Galaxy Nexus @ 4.3
Samsung Galaxy S @ 4.2.2

*

Offline Trolu

  • **
  • 142
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG P920, Nexus 4
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3135 dnia: Maj 17, 2012, 16:04:27 »
Żadnej Motoroli oraz raczej HTC (Choć taki Desire S byłby całkiem całkiem bo ramu przyzwoita ilość). SE to wałkowanie ciągle tego samego z różnym ekranem, aparatem i obudową. Plusem SGS jest jego powszechność - pełno tego na Allegro, często używane przez niekumatych ludzi na stockowym romie w stanie idealnym. Korcą mnie LG, Blacka spokojnie dostanę (ale SGS wydajniejszy), ale na horyzoncie (800-850 zł) można upolować 2x i 3D a to już konkretne maszyny. Jestem cierpliwy, kiedyś coś kupię, bo chyba Siemensa teraz będzie potrzebować inny członek rodziny...

Niby tyle tego badziewia na rynku, a i tak wybrzydzam...

*

Offline I_Mat

  • **
  • 217
  • dunno
  • Sprzęt: spełnia normy
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3136 dnia: Maj 17, 2012, 16:28:43 »
Ten smutek co @ Trolu bez smartfona lipa.

oddałem Defy w poniedziałek do Play i co? Dziś dzwonie do teleplanu i dalej nie ma Defy u nich to jest porażka zwłaszcza jak pani powiedziała że oni wysyłają telefony w pon,śr, i pt, a ja oddałem z samego rana
Ja 3 kwietnia oddałem blade'a na czyszczenie (nieszczelna obudowa, do salonu Play), dzisiaj dzwoniłem i nadal nie zrobiony :/

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3137 dnia: Maj 17, 2012, 17:10:41 »
Dostałeś zastępczy telefon?

*

Offline I_Mat

  • **
  • 217
  • dunno
  • Sprzęt: spełnia normy
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3138 dnia: Maj 17, 2012, 17:17:34 »
Nie. Ponoć z okazji długiego weekendu ogólnie są problemy z serwisami bo ludzie nie pracowali (mimo, że powinni) :/

*

Offline zdzieszek13

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Nexus
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3139 dnia: Maj 17, 2012, 18:23:48 »
Żadnej Motoroli oraz raczej HTC (Choć taki Desire S byłby całkiem całkiem bo ramu przyzwoita ilość). SE to wałkowanie ciągle tego samego z różnym ekranem, aparatem i obudową. Plusem SGS jest jego powszechność - pełno tego na Allegro, często używane przez niekumatych ludzi na stockowym romie w stanie idealnym. Korcą mnie LG, Blacka spokojnie dostanę (ale SGS wydajniejszy), ale na horyzoncie (800-850 zł) można upolować 2x i 3D a to już konkretne maszyny. Jestem cierpliwy, kiedyś coś kupię, bo chyba Siemensa teraz będzie potrzebować inny członek rodziny...

Niby tyle tego badziewia na rynku, a i tak wybrzydzam...

Z LG uważaj pod względem wsparcia producenta - mają na ludzi wyje*ane.
No, ale co jak co to w ekranie byś się zakochał :)
Samsung Galaxy Nexus @ 4.3
Samsung Galaxy S @ 4.2.2

*

Offline ornitolog

  • *****
  • 2466
  • Płeć: Mężczyzna
    • Odkrywczy
  • Sprzęt: Nokia Lumia 630
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3140 dnia: Maj 17, 2012, 18:30:46 »
I_Mat, ja na Twoim miejscu bym poszedł do Play'a i zrobił niezłą awanturę. Czekać 1.5 miesiąca za telefonem? W dodatku czemu nie żądałeś zastępczego? To ja oddając słuchawki Denona do serwisu dostałem zastępcze o podobnej jakości. Pamiętaj, że Ciebie nie musi interesować to, że brakuje im ludzi, bo są na urlopie albo mają opóźnienia z innych powodów. Ciebie interesuje tylko Twój telefon, a chyba w karcie gwarancyjnej jest zapisane ile czasu ma serwis na naprawę.

*

Offline zdzieszek13

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Nexus
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3141 dnia: Maj 17, 2012, 18:41:56 »
a chyba w karcie gwarancyjnej jest zapisane ile czasu ma serwis na naprawę.

No właśnie z tego co pamiętam to z jednym z moich telefonów Play też tak przeciągał i jak tam poszedłem ich rozpytać to się tłumaczyli, że to nie ich wina, że serwis itd..., to mówie, że jest określony czas, a oni, że właśnie teraz nie ma i jakieś pierdoły zaczęli wkręcać i motają tak...
Samsung Galaxy Nexus @ 4.3
Samsung Galaxy S @ 4.2.2

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3142 dnia: Maj 17, 2012, 21:26:28 »
Prawnie chyba nie ma okreslonego w jakim czasie naprawy gwarancyjne powinny byc zrobione, okresla to gwarant, możesz dać pisemko: niezgodność towaru z umową i do 14 dni powinni dać Ci odpowiedź - jeżeli nie dadza znac w tym terminie to zgadzaja na Twoje stanowisko w tej sprawie: Kasa lub wymiana sprzetu na wolny od wad, ale to, że OPERATOR nie dał Ci zastępczego telefonu to jakaś kpina... Powinnien być o podobnej wartości, ale mniejsza z tym.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2012, 21:30:29 wysłana przez b7rabbitdj »

*

Offline Trolu

  • **
  • 142
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG P920, Nexus 4
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3143 dnia: Maj 17, 2012, 21:31:44 »
Z LG uważaj pod względem wsparcia producenta - mają na ludzi wyje*ane.
No, ale co jak co to w ekranie byś się zakochał :)

Wiem, gdyby nie to kulawe wsparcie to bym się nawet nie zastanawiał. Najgorsze jest to, że w sklepach LG jak na lekarstwo, nie ma gdzie nawet tego pomacać. Chyba w przyszłym tygodniu wybiorę się na małą wycieczkę po komisach, może gdzieś przy okazji uda mi się wcisnąć im Spicę w zamian za spuszczenie z ceny... Tak, wiem że o komisach ludzie mają różne zdanie, ale gdy widzę jak na Allegro ktoś twierdzi, że stan bardzo dobry, a tam rogi obrypane i klapka porysowana to szlag człowieka trafia.

Dziś byłem w Euro i co ujrzałem? I7500 za 900 zł :E

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3144 dnia: Maj 17, 2012, 21:42:28 »
Smutek na dziś: zmęczyłem silnik i2 zębatki w moim XSTR i nie mogę sobie pojeździć...jutro trzeba będzie uderzyć ns sklep modelarski i zobaczyć czy mają

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3145 dnia: Maj 17, 2012, 21:50:40 »
Muszę się za czymś rozejrzeć, ale póki co jestem bez pracy. Z Imperial Tobacco się nie odzywają a mieli mnie umówić na drugą rozmowę na stanowisko mł. elektronik, ale im się nie spieszy. Pewnie zadzwonią pod koniec miesiąca, chyba nie chcieli trafić w okres matur. Jak nie zadzwonią w przyszłym tygodniu to sam zadzwonię.

Tam szczególnie fajnie, że są w stanie mi zaoferować całkiem ładną kasę jak na początek.
To chyba jesteś po szkole, mnie od 2  miesięcy  proszą abym poszedł na automatyka do firmy- 5minut rowerem. Właściwie to negocjujemy od lutego bo nie chcieli mi dać takiej kasy jak sobie zażyczyłem ale  pękli testy rozwiązywałem ponad 1,5h taki dalii czas i rozwiązałem 90% dobrze jeden gość się zwolnił to nie mają obsady a większość elektryków-automatyków nie przeszła testów raczej tylko ja zostałem. Dodam że człowiek czuje się dobrze jak stoi na takiej pozycji. W efekcie od poniedziałku startuję na własnym serwisie.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2012, 21:53:43 wysłana przez romulus »
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline I_Mat

  • **
  • 217
  • dunno
  • Sprzęt: spełnia normy
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3146 dnia: Maj 17, 2012, 22:05:45 »
I_Mat, ja na Twoim miejscu bym poszedł do Play'a i zrobił niezłą awanturę. Czekać 1.5 miesiąca za telefonem? W dodatku czemu nie żądałeś zastępczego? To ja oddając słuchawki Denona do serwisu dostałem zastępcze o podobnej jakości. Pamiętaj, że Ciebie nie musi interesować to, że brakuje im ludzi, bo są na urlopie albo mają opóźnienia z innych powodów. Ciebie interesuje tylko Twój telefon, a chyba w karcie gwarancyjnej jest zapisane ile czasu ma serwis na naprawę.
1,5miesiąca ale w między czasie były święta/długie weekendy wiec minęło ok 30dni roboczych.

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3147 dnia: Maj 17, 2012, 23:52:37 »
 :ok: 6300 kiedyś naprawili mi w kilka dni: we wtorek oddałem do plusa, w piątek była do odbioru, więc da się to zrobić szybko, a zrobili: Wymienieli wyjscie sluchawkowe i ładowania, antene gsm, ekan, plytkę klawiatury i wrzucili nowy soft. A jeszcze dostałem zastępczego sagema my411x  :)
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2012, 23:57:02 wysłana przez b7rabbitdj »

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3148 dnia: Maj 18, 2012, 11:56:46 »
Pozbyłem się sentymentów... N9 poszła w świat...  :(

*

Offline zdzieszek13

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Nexus
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #3149 dnia: Maj 18, 2012, 16:33:58 »
Z LG uważaj pod względem wsparcia producenta - mają na ludzi wyje*ane.
No, ale co jak co to w ekranie byś się zakochał :)
Tak, wiem że o komisach ludzie mają różne zdanie, ale gdy widzę jak na Allegro ktoś twierdzi, że stan bardzo dobry, a tam rogi obrypane i klapka porysowana to szlag człowieka trafia.

Z Blackiem nie spodziewaj się cudów - we wszystkich będzie porysowana klapka ;P, jest z takiego plastiku, że nie da się jej nie porysować ;)
Samsung Galaxy Nexus @ 4.3
Samsung Galaxy S @ 4.2.2