Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku

  • 584 Odpowiedzi
  • 101118 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #90 dnia: Grudzień 08, 2009, 19:44:39 »
Jutro do naprawy oddaje ;)

///

Czy jeżeli nie posiadam paragonu , a mam gwarancję i umowę z playem gdzie jest wszystko napisane, to może być przypał ?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2009, 21:00:58 wysłana przez dzikidawid »
^^

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #91 dnia: Grudzień 08, 2009, 21:33:00 »
Ja Ci radzę oddać przez Playa. Jeśli nie dostałeś paragonu, a na fakturze masz telefon, to jest ok.

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #92 dnia: Grudzień 09, 2009, 17:52:22 »
oddałem, i dostałem   

Toshibe TS 705 jako telefon zastępczy
^^

*

Offline haker

  • 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 1:g900; 2:N_e90; 3:N_5300;
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 10, 2009, 12:12:02 »
Dostałem w końcu odpowiedz od playa w sprawie mojej toski. oferuja mi w zamian jakiegos LG KF750 lub Nokie E63... zaden z tych telefonow nie ma funkcji porownywalnych z toska. ewentualnie wezme co drozsze opyle i kupie ponownie g900 wiec lipa.

*

Offline freq5

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: DHD,Sensacja...itp...
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #94 dnia: Grudzień 10, 2009, 13:48:57 »
Dostałem w końcu odpowiedz od playa w sprawie mojej toski. oferuja mi w zamian jakiegos LG KF750 lub Nokie E63... zaden z tych telefonow nie ma funkcji porownywalnych z toska. ewentualnie wezme co drozsze opyle i kupie ponownie g900 wiec lipa.

Ja bym na Twoim miejscu się kłócił....dają ci szajs.Jak ja brałem Tosie to w abo stała ponad 4 stówki, a tu dają ci masówę po 1zł...śmiech.
Zwróć się z prośbą o jakiś fon z Windows mobile- w końcu mają tych modeli wpiz....
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2009, 13:50:41 wysłana przez freq5 »

*

Offline Uploadertix

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..::Extreme user::..
  • Sprzęt: i5700 (spica)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #95 dnia: Grudzień 13, 2009, 12:11:25 »
I jak sprawa wygląda na chwilę obecną? Pamiętam, że jakiś czas temu komuś zmienił się status naprawy - udało się odzyskać tosię? W sumie to głupio, żeby nawet na święta się nie wyrobili :-|
Co do telefonów zastępczych, ja musiałem brać tylko raz (w erze) i tam dali mi telefon o model wyższy. Także niech w pleju nie rżną głupa, htc z wm na zastępstwo musi być  :]
Były: kilka "niepda", Motorola a925, Toshiba G900, SE Xperia X1
Jest: Samsung i5700

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #96 dnia: Grudzień 14, 2009, 19:56:38 »
Patrzcie co na allegro dorwałem ...

http://www.allegro.pl/item847850394_toshiba_g910_wm_6_1_pl_gps_wifi_fingerprint_bcm.html

Cytuj
Przedmiotem aukcji jest nowa Toshiba G910. Telefon pochodzi z polskiej dystrybucji a dokładnie z wymiany gwarancyjnej g500 na g910.

a g500 jest o wiele wiele słabsza od g900 i to bez dotyku, to mu w ramach gwarancji wymienili aż na g910 ciekawe.
^^

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #97 dnia: Grudzień 14, 2009, 23:32:34 »
juz sam niewiem czy sie z nimi zacząć sądzić.
O przywłaszczenie cudzego mienia, nie wywiązywanie się z obowiązku, moje problemy z brakiem telefonu czy jeszcze coś innego. Wku**** mnie że nie moge im nic zrobić, a chętnie bym im natłukł :) Brak słów... 3 miesiące mineły

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #98 dnia: Grudzień 15, 2009, 16:59:08 »
Rozmawiałem dziś z prawnikiem i w Europejskim Centrum Konsumenckim i w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich. Wg nich mamy 2 możliwości dochodzenia swoich praw (przy założeniu że telefon kupiliśmy jako osoby fizyczne).
1. Na podstawie zapisów ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - kierując do sprzedawcy telefonu pismo-reklamcję o niezgodności towaru i wyznaczając jednocześnie termin naprawy, wymiany, itp. Nie ma konkretnego terminu, ale przyjęte jest 14 dni. Jeśli w tym czasie nie zostanie naprawiony (na dziś to prawie pewne), to powinni wymienić na identyczny telefon (nowy) lub o parametrach  nie gorszych (rzecz dyskusyjna, ale jeśli zechcą wcisnąć coś czego nie akceptujemy, to nie musimy się godzić). Możliwy jest także zwrot kasy. I rzecz najważniejsza w tej ścieżce, to my wybieramy sposób w jaki problem będzie rozwiązany. Tak to przynajmniej zrozumiałem, ale dla pewności zajrzę jeszcze do wspomnianej ustawy. A, zapomniałem, zgłaszać żądanie można w ciągu 2 miesięcy od wystąpienia usterki. Więc chyba nie warto wspominać o "leżakowaniu" w CCS-ie.

2. Na podstawie kodeksu cywilnego, występując z powództwem przeciwko Toshibie (czyli tak jak już to wcześniej było pisane, włącznie z podanymi artykułami K.C.). Ten sposób doradzili mi w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich. Niestety powództwo nie może być zbiorowe. Koszt to 5% wartości sporu, nie mniej niż 30zł. A miejsce złożenia powództwa powinno być właściwe do miejsca pozwanego. I tu gość (może prawnik, może student, czort wie) chyba się pogubił. No bo dla nas ten pozwany występuje z adresem w UK. Jak powiedziałem, że zakup był w Wa-wie, to powiedział, że w takim razie tam trzeba złożyć. Nie wydaje mi się, że ma rację. Trzeba by się upewnić.

Wniosek, a zarazem sugestia prawnika z ECK - posób #1. jest na pewno łatwiejszy i szybszy.

Dwa posty wyżej dzikidawid podaje link do allegro-oferty kogoś komu zamienili na lepszy telefon. Ciekawe gdzie te G500 był kupiony i w jaki sposób zamienili na G910? Trzeba by się od gościa dowiedzieć. A może już ktoś do niego pisał? Jeśli nikt nie dopisze nt. to jutro zapytam się jak to się odbyło.

PS. Panowie jako że nie można składać powództwa zbiorowego, to muszę niestety wycofać swoją ofertę. W sumie szkoda, bo byłoby większa 'siła argumentu'.

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #99 dnia: Grudzień 15, 2009, 17:36:59 »
a co jeśli tosia była kupiona na fakturę, gabinet lekarski?

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #100 dnia: Grudzień 15, 2009, 17:54:02 »
Zadzwoń do ECK czy SKP i podaj swój sposób zakupu, to powiedzą co można w takim przypadku. Z tego co się zorientowałem, to wtedy przysługuje prawo wynikające z rękojmi. Oczywiście masz, jak każdy, prawa wynikające z gwarancji producenta (roszczenie do Toshiby) i dochodzenie ich na podstawie kodeksu cywilnego.

*

Offline Uploadertix

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..::Extreme user::..
  • Sprzęt: i5700 (spica)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #101 dnia: Grudzień 15, 2009, 18:49:28 »
A może by tym zainteresować redakcję pdaclub? Zrobić małą aferę na stronie głównej, rozesłać informację prasową do dziennika internautów czy innego media2? :)
Były: kilka "niepda", Motorola a925, Toshiba G900, SE Xperia X1
Jest: Samsung i5700

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #102 dnia: Grudzień 15, 2009, 20:23:43 »
Dostałem odpowiedź od człowieka od oferty http://www.allegro.pl/item847850394_toshiba_g910_wm_6_1_pl_gps_wifi_fingerprint_bcm.html. Pisze że wysłał e-mail do konrad.szombara@toshiba.co.uk i po nim dostał ofertę z CCS-u na zamianę G500 -> G910. Sam Szombara jednak nie odpisał.
Pytanie: ktoś pisał do tego gościa? Na mój e-mail nie odpowiedział, z CCS-u też nikt do mnie nie zadzwonił z ofertą zamiany (za to ja do nich dziś dzwoniłem i odpowiedź jak zawsze). E-mail był po polsku i być może dlatego był 'nieczytelny'. Ale ktoś na forum pisał, że oni odpowiadają także po polsku. Dodatkowo jakoś polsko brzmiące nazwisko.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #103 dnia: Grudzień 15, 2009, 21:50:57 »
Witam serdecznie

Ja mam podobny problem ja wszyscy zainteresowani, otóż CCS trzyma moją Tosię już ponad miesiąc.
Chciałem nawiązać do tego co napisał azyork
Rozmawiałem dziś z prawnikiem i w Europejskim Centrum Konsumenckim i w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich. Wg nich mamy 2 możliwości dochodzenia swoich praw (przy założeniu że telefon kupiliśmy jako osoby fizyczne).
1. Na podstawie zapisów ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - kierując do sprzedawcy telefonu pismo-reklamcję o niezgodności towaru i wyznaczając jednocześnie termin naprawy, wymiany, itp. Nie ma konkretnego terminu, ale przyjęte jest 14 dni. Jeśli w tym czasie nie zostanie naprawiony (na dziś to prawie pewne), to powinni wymienić na identyczny telefon (nowy) lub o parametrach  nie gorszych (rzecz dyskusyjna, ale jeśli zechcą wcisnąć coś czego nie akceptujemy, to nie musimy się godzić). Możliwy jest także zwrot kasy. I rzecz najważniejsza w tej ścieżce, to my wybieramy sposób w jaki problem będzie rozwiązany. Tak to przynajmniej zrozumiałem, ale dla pewności zajrzę jeszcze do wspomnianej ustawy. A, zapomniałem, zgłaszać żądanie można w ciągu 2 miesięcy od wystąpienia usterki. Więc chyba nie warto wspominać o "leżakowaniu" w CCS-ie.



Otóż ja wysłałem pismo do CCSu o to ze w związku z przedłużającą się naprawą (czyli przekroczenie 14 dni) wnoszę o wymianę telefonu na nowy lub inny o podobnych parametrach. Na co otrzymałem odpowiedz z CCSu iż oni mi nie wymienią telefonu gdyż to nie ich wina że naprawa trwa tak długo, i że w karcie gwarancyjnej nie jest napisane ile gwarancja ma trwać. Tak się zaczęło odbijanie piłeczki między mną a CCSem. Odpisałem CCS, że w karcie gwarancyjnej jest zapis iż czas serwisowania zależy od ustawodawstwa kraju w którym telefon był zakupiony czyli 14 dni. Po czym CCS odpisał, że polskie prawo nie przewiduje czasu naprawy, ja zadzwoniłem do federacji konsumenta które przyznało mi racje, że czas naprawy wynosi 14 dni. Znowu napisałem do CCSu, a oni powiedzieli bym napisał do Toshiby na konrad.szombara@toshiba.co.uk, co uczyniłem oczywiście po angielsku, lecz nie dostałem odpowiedzi. Zdążyłem jeszcze w tym czasie wysłać kilka maili do CCSu i pogrozić im sprawą sądową. Żadnego odzewu. Został mi jeszcze tylko jeden krok przed podaniem sprawy do sądu, by federacja konsumenta napisała w moim imieniu pismo do CCSu, może to poskutkuje, ale niestety ostatnio nie mogę znaleźć czasu by napisać do FK. Prosze bardzo możecie próbować pisać ciekawe co Wam odpowiedzą. Jak dostaniecie odpowiedz to się podzielcie, bo ja już nie wiem jak z nimi rozmawiać.

Pozdro...

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #104 dnia: Grudzień 15, 2009, 22:07:43 »
Zandi ale w sposobie # 1. nie dochodzisz swego w oparciu o udzieloną przez producenta gwarancję, która swoją drogą nie precyzuje żadnych terminów. Tu opierasz się o ustawę z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego http://www.skp.pl/images/stories/file/przepisy/Sprzedaz-konsumencka/UOSWSK.pdf i zgłaszasz do sprzedawcy w formie pisemnej żądanie usunięcia usterki, bo towar jest niezgodny z umową czy jakoś tak (nie przeglądałem jeszcze tej ustawy; całość to raptem kilkanaście artykułów). I to sprzedawca jest zobowiązany 'rozwiązać problem'.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2009, 22:10:11 wysłana przez azyork »

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #105 dnia: Grudzień 16, 2009, 15:59:36 »
Cytuj
Przemyslaw,

Please accept my apology for such long delay to have your unit returned.  However, CCS should receive stock this week to resolve your G900 problem.

Kind Regards
 
Dean

W koncu ktos mi odpisal na maila z toshibya pisalem do Dean.Johnson i kondrada szabory ciekaw jestem czy szabora odpisze ja obecnie probuje przekonac ich ze skoro nie moga zalatwic czesci do tosi to niech daja tg01a co do g910 to te telefony maja dostac wszystkie osoby co oddaly g500 na gwarancje ale z tego co mi wiadomo to nikt jeszcze ich nie dostal bo rowniez czekaja na dostarczenie ich do serwisu

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #106 dnia: Grudzień 16, 2009, 16:16:42 »
Mydlą oczy skurw....y. Takie e-maile to już wysyłali 2 miesiące temu. http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=143788.msg1137496#msg1137496 I co? I nic.
A no właśnie, te G910 to są obiecane i nawet ten oferent z allegro, o którym kilka postów wyżej, jeszcze jej nie ma, tylko ma dostać.

Może by tak do centrali napisać jak to w Polszy obsługuje się Toshibo-naiwnych. Ciekawe czy japońców by to zaciekawiło?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2009, 12:29:56 wysłana przez azyork »

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #107 dnia: Grudzień 16, 2009, 21:59:47 »
Cytuj
Przemyslaw,

Please accept my apology for such long delay to have your unit returned.  However, CCS should receive stock this week to resolve your G900 problem.

Kind Regards
 
Dean

W koncu ktos mi odpisal na maila z toshibya pisalem do Dean.Johnson i kondrada szabory ciekaw jestem czy szabora odpisze ja obecnie probuje przekonac ich ze skoro nie moga zalatwic czesci do tosi to niech daja tg01a co do g910 to te telefony maja dostac wszystkie osoby co oddaly g500 na gwarancje ale z tego co mi wiadomo to nikt jeszcze ich nie dostal bo rowniez czekaja na dostarczenie ich do serwisu

no to mamy światełko w tunelu że w najbliższych dniach, dwóch tygodniach o ile CCS otrzyma części sprawa sie wyjaśni. Dodam że czekam od 16 września. Dziś mija równo 3 miesiące od momentu jak nie widziałem swojej Tosi.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #108 dnia: Grudzień 16, 2009, 22:05:44 »
CCS powiedział dzisiaj, że części powinny dojść do piątku.

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #109 dnia: Grudzień 16, 2009, 22:17:28 »
CCS powiedział dzisiaj, że części powinny dojść do piątku.
Oby było jak piszesz, ale nie dalej jak wczoraj jakiś oschły gbur na ichniejszej infolinii raczył mi powiedzieć, że nic się w sprawie nie zmieniło i nie wiedzą kiedy dostaną części.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #110 dnia: Grudzień 18, 2009, 16:10:25 »
Ten sam gościu dzisiaj mi powiedział, że nie wiadomo jak długo trzeba jeszcze czekać i że nic nie wiadomo :/ Nie no - to już przesada jest.

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #111 dnia: Grudzień 18, 2009, 20:25:00 »
Dzisiaj odebrałem moją tośke z naprawy w playu, nie działał mi aparat, tzn miałem na zielono kolory, wymienili mi aparat o raz cały przedni korpus z wyświetlaczem, czyli praktycznie pół tośki, w sumie fajnie, bo w połowie mam nową... Wszystko ładnie sprawnie i przyjemnie.
^^

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #112 dnia: Grudzień 19, 2009, 20:33:55 »
Coś czuję, że dołączę do szanownego grona oczekujących, bo mi się Tośka uwaliła przy okazji Full DoC Format... Czy ktoś próbował oddawać telefon do punktu serwisowego? Czy każdy od razu do Warszawy kurierem wysyłał?

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #113 dnia: Grudzień 19, 2009, 20:50:52 »
Oddawać do serwisu, jak widzisz, nie ma, na obecną chwilę, najmniejszego sensu. Nie wiem jak kupiłeś telefon (operator, sklep, z drugiej ręki), ale jeśli gwarant nie wywiązuję się ze swego zobowiązania, to jedyny 'nieprocesowy' sposób na uzyskanie 'czegoś', to reklamowanie niezgodności towaru z umową (więcej -  kilka postów wyżej).

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #114 dnia: Grudzień 19, 2009, 20:52:24 »
Telefon kupiłem z drugiej ręki, więc niezbyt wiem gdzie uderzyć. To że oddawać nie ma sensu, ze względu na czas oczekiwania, to wiem, ale z drugiej strony mam w ręce martwą Tośkę i cholera wie co z nią zrobić.

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #115 dnia: Grudzień 19, 2009, 21:15:11 »
Jeśli nie da rady z reklamowaniem jako niezgodność i oddasz wprost do serwisu, to rzeczywiście dołączysz do nas, czekających od ponad 3 miesięcy na nie wiadomo jakie rozwiązanie. I gdyby prawo z pozwem zbiorowym już obowiązywało, to byłoby nas więcej 'do pieczenia chleba' (w projekcie ustawy czy może zmian do obecnie obowiązujących mówi się o minimum 10 pozywających). Po rozmowach z kilkoma 'konsumenckimi' prawnikami dochodzę do wniosku, że marne są szanse na wyegzekwowanie roszczeń z gwarancji pomimo, że racja i zapisy artykułów są po naszej stronie.

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #116 dnia: Grudzień 19, 2009, 21:23:34 »
Wygląda na to, że siłą rzeczy do Was dołączę. Wygląda na to, że brak domowego sposobu odratowania mojej Tośki. Może spróbuję oddać sprzęt do punktu serwisowego, zobaczę czy oni tam coś zdołają zrobić. Jeśli możliwość złożenia pozwu zbiorowego się pojawi, to piszę się na to już teraz. Nie widzi mi się czekanie n miesięcy na naprawę. Choć wciąż mam nadzieję, że jakoś mi się uda... Ech.

Wciąż jestem ciekaw czy ktoś oddawał sprzęt za pośrednictwem takiego punktu.

EDIT:
Jeszcze jedna sprawa - mam co prawda kartę gwarancyjną, ale nic w niej nie jest wpisane. Posiadam za to dowód zakupu (paragon i fakturę). Pierwszy właściciel kupił Tośkę we wrześniu 2008. Niezbyt wiem jak wygląda sprawa z gwarancją. Są standardowe 2 lata, czy jak?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2009, 21:25:43 wysłana przez Lilim »

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #117 dnia: Grudzień 20, 2009, 07:35:44 »
Tak są 2 lata. Masz komplet dokumentów zatem. Z samym oddaniem nie powinno być problemu.

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #118 dnia: Grudzień 20, 2009, 11:35:02 »
No to pozostają modły do cholera wie czego żeby przyjęli. Cóż, spróbuję najpierw podejść do ich punktu w Rzeszowie i będę grał głupa. Akurat to trudne nie będzie, biorąc pod uwagę, że podczas Full DoC Format wydarzyło się coś co nie miało prawa się wydarzyć, więc daleko z prawdą się nie minę.
Jak będę już coś wiedział to dam znać.

PS. Tak czy inaczej żeby czegoś dochodzić, nawet niezgodności z umową, Tośka musi wylądować na półce w CCS, prawda?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2009, 12:05:42 wysłana przez Lilim »

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #119 dnia: Grudzień 20, 2009, 12:07:08 »
Bardziej bym się martwił co dalej, jak wyląduje już na tej półce...