Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku

  • 584 Odpowiedzi
  • 84291 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #150 dnia: Grudzień 23, 2009, 17:45:49 »
przemyslaw_1990 oni już są po robocie więc pewnie do poniedziałku nie odbiorą żadnego telefonu. Z drugiej strony, dzwonienie do CCS-u (dziś czy kiedykolwiek) czy pisanie/dzwonienie do angoli, to kompletna strata czasu. Jak tak to będzie trwać, a dzisiejsza wysyłka do mnie to jakieś jaja, to nie ma co się z nimi użerać. I albo starać się dochodzić po ścieżce z niezgodnością towaru u sprzedawcy, albo drogą powództwa cywilnego pozwać Toshibę. I dopiero wtedy powiadomić angoli o tym jak sprawy stoją. Teraz są zupełnie bezkarni i po prostu nas nie zauważają. A mail krótki czy długi, grzeczny czy 'treściwy' i tak zarchiwizują w koszu w ogóle się nim nie przejmując.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #151 dnia: Grudzień 24, 2009, 09:24:36 »
no i chyba bede mial prezent na swieta. Bo niby juz dzisiaj ma mi tośke przywieźć UPS.
Teraz tylko zastanawiam sie w jakim stanie będzie bateria po 3 miesiącach leżenia :/

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #152 dnia: Grudzień 24, 2009, 09:59:47 »
no i chyba bede mial prezent na swieta (...)
Mi już przywieźli.
Jestem pod wrażeniem szybkości UPS-u.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #153 dnia: Grudzień 24, 2009, 11:10:34 »
Cytuj
er 24, 2009, 8:45 AM

Witam,
 
Poniżej odpowiedz z działu technicznego:
 
 
Zgadza się otrzymaliśmy małą dostawę płyt głównych, lecz płyta która została wydana technikowi do Pańskiego telefonu okazała się uszkodzona. W związku z tym Pański telefon zmienił ponownie status jako czekający na dostawę podzespołów od Producenta.
 
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy ale może to potrwać tyle ile już pan czekał.
 


Czyli mam zrozumieć ze mam kolejne 3 miesiące czekać za moja tosia bo juz 3 miesiace czekam na moja toschibe

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #154 dnia: Grudzień 24, 2009, 13:04:31 »
przemyslaw_1990, aż chce się powiedzieć 'masz q..a chłopie pecha' (może za to w czym innym masz szczęście). Trochę jak w dowcipie o pobożnym żydzie, co mu Pan Bóg po kolei zabierał majątek, żonę, dzieci, a ten nadal był pokorny. Gdy już jednak został zupełnie sam, bez niczego zapytał w końcu P. Boga za co go tak karze, no i usłyszał z nieba głos: 'no bo jakoś cię q..a nie lubię'.
Tu już tylko humorem można reagować (jak u ruskich), bo co tu komentować. Nie zdziwiłbym się gdyby któregoś dnia jakiś desperat wypróżnił w CCS-ie cały magazynek.
Życzę Ci aby w nagrodę wymienili te pechowe g900 na TG01. Albo jeszcze lepiej na HTC HD2, co by nie mieć więcej nic do czynienia z CCSem czy Toshibą (niestety nierealne).

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #155 dnia: Grudzień 24, 2009, 15:11:43 »
wsadzam karte sim ery i po wpisaniu pinu wyskoczylo mi zeby wklepać jakies hasło bo telefon obsluguje tylko niektóre karty sim.
Kupilem telefon bez simlocka, a po gwarancji nagle mam simlocka? Dobrze rozumiem  :shock: ?

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #156 dnia: Grudzień 24, 2009, 15:23:52 »
wsadzam karte sim ery i po wpisaniu pinu wyskoczylo mi zeby wklepać jakies hasło bo telefon obsluguje tylko niektóre karty sim.
Kupilem telefon bez simlocka, a po gwarancji nagle mam simlocka? Dobrze rozumiem  :shock: ?

U mnie nie ma takiego problemu, nie dopomina się żadnych haseł. Działają karty Play i mBankmobile. Może wymienione płyty są z regeneracji i stąd ten problem?

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #157 dnia: Grudzień 28, 2009, 12:25:03 »
Dostałem w wigilie 2 maile od Toshiby :p - z czego jeden po polsku :p aż dziwne

Cytuj
Drogi Kliencie Toshiba,
 
Dziękujemy za kontakt z Toshiba Mobile Communications.

 
Przepraszamy za długi czas oczekiwania.
 

Problemy z dostarczeniem  urzadzen przeznaczonych do wymiany (zamiast naprawy) do serwisu naprawczego piwinny zostac rozwiazane w przyszlym tygodniu. Autoryzowane Centrum Napraw skontaktuje sie z Panem bezposrednio.

 

Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.

 

 

Mamy nadzieję, iż odpowiedzieliśmy na pytanie. Jeśli w przyszłości wystapią jakiekolwiek problemy z telefonem Toshiba prosimy o kontakt z nami.

 

Z wyrazami szacunku,
 
Toshiba Support
Toshiba Mobile Communications,
 

Cytuj
Dear Michał
 
Thank you for contacting Toshiba Mobile Communications. Regarding your query, could you say which IMEI number your phone has.
you can see it from start-setings-system-device information. Normally starts with 35...
 
Please do not hesitate to contact us again for further assistance and use the reference number found in the subject field for all enquiries.
 
Best Regards,
 
Carola R.
Toshiba Mobile Communications,
 

mój tel dalej w "Dziale Kontroli Jakości" :/

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #158 dnia: Grudzień 28, 2009, 12:52:50 »
ty się lepiej módl żeby nie było tak jak u mnie bo tez tak miałem jak ty i mi zmienili status na oczekiwanie na części bo niby płyta główna była uszkodzona nie łapała zasięgu :P

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #159 dnia: Grudzień 28, 2009, 14:04:18 »
Czyli miałeś już podany numer płyty i że w dziale kontroli jakości i się okazało że jest uszkodzona? Ja pierdziele :/

*

Offline mickanovi

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #160 dnia: Grudzień 28, 2009, 21:47:24 »
Moja Toshi w serwajsie leży od 23 października (może zrobimy jakiś ranking albo konkurs, kto najdłużej czeka ;-) tuż przed świętami status zmienił się na "Przechodzi proces serwisowy" i już się zacząłem cieszyć a tu nagle dziś widzę "oczekuje na dostarczenie części zamiennych". Z waszych wypowiedzi wnioskuję, iż również jestem "szczęśliwcem", któremu trafiła się "nowa" płyta główna w stanie gorszym niż ta co im wysłałem (drobny problem z gniazdem USB).
Obecnie Samsung Omnia i TOSHIBA G900 a w samochodzie ZENEC nc2010 (na WIN CE 5.0 - do rozgryzienia). Awaryjnie SPV C500 z WM6.1 ENG. Wcześniej SPV c600 i HTC Wizard

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #161 dnia: Grudzień 28, 2009, 22:30:47 »
Te płyty to chyba na prawdę używki zbierane z różnych serwisów, dlatego tak długo :/

Ja mam nadzieję, że tak jak pisali jutro wyślą (chociaż gościu na infolini mówił co innego niż ten od maila :/

Ja wysłałem im komórkę 10 września :/ To niedługo 4 miesiące :p

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #162 dnia: Grudzień 29, 2009, 21:32:52 »
Dzisiaj babka na infolini o godzinie 14 powiedziała, że nie powie dlaczego telefon tak długo leży w dziale kontroli jakości, bo ten dział jest już dzisiaj zamkniety i telefon na pewno nie zostanie dzisiaj wysłany. Rozmowa z gościem z infolini mailowej jak z robotem - ja mu jedno on drugie. Wysłałem mu pismo z wyznaczeniem terminu naprawy, w przeciwnym wypadku napisałem że mam prawo kupić sobie taki sam telefon i kazałem przekazać dyrektorowi technicznemu a on, że wszystko mi wyjaśnił i nie przekaże tego listu, bo osobami "Osobami odpowiedzialnymi do udzielania takich informacji jest dział obsługi Klienta i mail nie zostanie skierowany do dyrekcji. " :/ Masakra.

A teraz patrze:

Urządzenie o numerze seryjnym:   XXXXXXXXXXXXXXX
zostało przyjęte do naprawy
w dniu   2009-09-12

Status naprawy urządzenia
proces serwisowy został zakończony
i zostało wysłane/wydane
w dniu   2009-12-29
listem przewozowym o numerze   XXXXXXXXXXXXXXXXXX


Opis naprawy urządzenia
WYMIANA PŁYTY GŁÓWNEJ TELEFONU.


Wymieniono na urządzenie
o numerze XXXXXXXXXXXXXXX
G900 / PŁYTA GŁÓWNA / TOSHIBA


Aż dziwne :) Mam nadzieję, że telefon będzie sprawny i dojdzie z kablem USB, baterią i ładowarką bo i to im wysłalem (oczywiście zaznaczyłem w formularzu zgłoszeniowym i napisałem numer baterii, żeby mi nie podmienili).

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #163 dnia: Grudzień 30, 2009, 20:15:17 »
Ludzie - masakra.


Myślałem, że to już się skończy, ale nie.

Otrzymałem dzisiaj paczkę, wszystko ładnie. - telefon może mój jest, ale nie mam pewności, klapka od baterii na pewno nie i teraz uwaga:

nie mam gwarancji i faktury zakupy, ale za to mam czyjąś umowę z Playa (ze wszystkimi danymi włącznie z hasłem abonenckim) oraz dowód oddania sprzętu do naprawy (Toshiba G500) i jeszcze mam potwierdzenia oddania drugiego telefonu (jakiegoś alkatela) do naprawy. Ładnie, co?


 Jeśli ktoś chcę pismo, które pisałem do serwisu, to proszę o podanie adresu e-mail na pw - prześle plik worda.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #164 dnia: Grudzień 30, 2009, 20:30:51 »
jak moze to wyslij mi na adres stasiu207@wp.pl

ja dzis wysłałem dzis do firmy toshiba i do ccs email nastepujacej tresci wklejam tu polska wersje:P mam nadzieje ze moze cos to da
Cytuj
Nazywam sie ************ i jestem uzytkownikiem telefonu Toshiba z Polski. Dnia 16 października dałem mój telefon (Toshiba G900, numer IMEI: **************) do naprawy do spółki o nazwie CCS (Cyfrowe Centrum Serwisowe) w Polska.
Po tygodniu dostałem informacje ze naprawa zostanie przedłużona max do końca miesiaca z powodu braku dostawy czesci. Czekałem cierpliwie pisałe zapytania do CCS i do angielskiej oraz japonskiej fili firmy Toshiba. Lecz moje pytania były ignorowane lub obiecano mi ze w ciagu tygodnia otrzymam juz naprawiony telefon. Ale to była nie prawda poniewaz jest koniec grudnia a poczatek nowego roku a ja nadal nie posiadam naprawionego mojego telefonu. I nie wiadomo kiedy bedzie naprawiony bo zadna ze stron nie moze mi udzielic konkretnego terminu. Zachowanie firmy CCS i Toshiba juz mnie denerwuje. Dla tego tez iz moj telefon jest juz w serwisie naprawiany 3 miesiace. Zadam aby firma Toshiba naprawiła moj telefon badz wymieniła na nowa g900 lub TG01 daje firmie TOSHIBA 2 TYGODNIE NA ROZWIANIE I NAPRAWIENIE LUB WYMIANE MOJEGO TELEFONU.Jezeli do 15 stycznia nie otrzymam sprawnego telefonu zgłaszam sprawe do polskiego sadu i do federacji konsumentow

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #165 dnia: Grudzień 31, 2009, 10:36:54 »
wysłałem.


Pomyślcie, co ja mogę zrobić z tą umową co dostałem (jest tam nawet hasło abonenckie, nawet numer dowodu, data urodzenia, wszystko) - ciekawe co dzisiaj mi powiedzą.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #166 dnia: Grudzień 31, 2009, 17:20:45 »
ja mysle ze to nadaje sie na zaszantażowanie CCS :)
Cała historia z CCS to komedia. Nie wiem co ta firma robi.
To że oddaja uzywane plyty glowne to jasna sprawa, bo na nowej napewno nie bylo by simlocka, a ja go mam teraz. I czekam az mi kod przyslą zeby odblokowac toske.

Z taką nieporadną firmą jeszcze nie miałem do czynienia :)

*

Offline marsozerca

  • **
  • 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • obserwator ;)
  • Sprzęt: Tośka g900@520MHz@ Win6.1 :)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #167 dnia: Grudzień 31, 2009, 21:06:24 »
kszymon nie podpowiadaj rzeczy, które podpadają pod paragraf  :) a szantaż podpada ;)
michalek123- najlepiej poinformuj osobę, której dane dostałeś, iż taki fakt zaistniał.
Ech to CCS chyba nie przestanie nas zaskakiwać. Obym ja nie musiał mieć z nimi nic do czynienia.
Mam swoje życie wy mówicie mi jak żyć
mam swoją drogę wy mówicie mi którędy iść
mam swoje pięści słyszę z kim się bić
i swoje serce kogo kochać z kogo kpić

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #168 dnia: Styczeń 01, 2010, 10:09:18 »
to był żart :)
Ale powinni dostać po du**e za takie podejście do klienta, i wkońcu ktoś im narobi syfu...

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #169 dnia: Styczeń 01, 2010, 15:18:23 »
Ja bym zrobił kopię tych papierów należących do innej osoby, zamazał newralgiczne dane i zgłosił się z tym do redakcji którejś z ogólnopolskich gazet. Na pewno chętnie któraś się tym zajmie, a jak cała Polska się dowie jak działa firma CCS (i pośrednio Toshiba), to może wtedy zaczną się zastanawiać czy przypadkiem nie strzelają sobie w stopę takim zachowaniem.

Ta cała sytuacja jest chora. Skoro ludzie oddali swoje Toshib-y we wrześniu i zaledwie kilka z nich zostało naprawione w grudniu, to co mam zrobić ja, skoro oddałem telefon dopiero pod koniec grudnia? Przecież to jest jakaś paranoja. Płacę ciężką kasę za sprzęt znanej firmy, a teraz leżę i kwiczę dzięki naszym kochanym rodakom z CCS. Pisałem na dwa maila podane w tym wątku do Toshiba UK - do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Sam CCS stwierdził, że jak mi się nie podoba ich praca to niech piszę właśnie do UK, bo CCS "dokłada wszelkich starań żeby okres naprawy był jak najkrótszy". Przecież człowieka kur**** zaczyna łapać.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #170 dnia: Styczeń 01, 2010, 19:52:53 »
Mi albo się wydaje, albo USB znów słabo chodzi już i przerywa - te płyty są używane, bo widać klej po starej naklejce

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #171 dnia: Styczeń 01, 2010, 20:50:44 »
Mi albo się wydaje, albo USB znów słabo chodzi już i przerywa - te płyty są używane, bo widać klej po starej naklejce


michalek123 może to nadwrażliwość?
Zauważyłem, że jak teraz wpinam wtyczkę, to staram się to robić b. ostrożnie. Nie dostrzegłem jednak - jak na razie - aby coś nie łączyło.

Nie wiem czy włożyli mi płytę używaną czy nową, ale już w momencie zmiany statusu naprawy (podali tam nr wymienionej płyty) zastanowiło mnie, że nr tej na którą mi wymienili jest niższy niż wymienianej. Telefon był kupiony ponad rok temu i na chłopski rozum, to jeśli płyta miałaby być nową, to powinna mieć nr wyższy. Ma ktoś wiedzę jak to jest?

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #172 dnia: Styczeń 01, 2010, 23:50:21 »
To pewne, że wsadzają używane płyty - dlatego tak długo na nie czekaliśmy. Ja mam na swojej klej po starej nalepcje. Jak pewnie zauważyliście jest inna naklejka niż na starych płytach i do tego jeden z użytkowników forum dostał płytę z założonym simlockiem.

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #173 dnia: Styczeń 05, 2010, 09:24:18 »
Mały update. Do tego całego Konrada Szambory z Toshiba UK nie ma co pisać. Widać, że to nasz rodak i pracuje tak jak sam CCS - olewa wszystko. Otrzymałem natomiast odpowiedź od Dean-a Johnson-a odnośnie mojego statusu gwarancji (przypomnę - gwarancję mam do lutego 2010, więc pytałem co w przypadku gdy CCS będzie trzymał telefon dłużej). Według tego co napisał wynika, że okres naliczania gwarancji jest zawieszony w momencie przyjęcie telefonu do serwisu. Przynajmniej tyle dobrego, o ile to prawda.
CCS też mi odpisał (po ponagleniu przez w/w Dean-a) iż mogą mi wysłać ekspertyzę do mojego telefonu. Tylko po co mi to?

Cytuj
Dear Lukasz,
Sorry for delay in replying as it was holiday period.  However please be aware that your device will remain in Warranty even in the unlikely event that the originally Warranty was to expire before repair takes place.  I will communicate with CCS on the status of this repair and give you an update.




Kind Regards

Cytuj
Witam

Odpowiedź od osoby z Toshiby juz Pań otrzymał.
Na chwilę obecną status Pańskiego telefonu się nie zmienił.
Jedyne co możemy zaproponować to wystawienie ekspertyzy to rzeczonego
telefonu.

Pozdrawiam
Stefan Sopyło
Dział Obsługi Klienta

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #174 dnia: Styczeń 05, 2010, 14:35:49 »
kondrad szambora juz nie pracuje w toshibie  mi tez ekspertyzę zaproponował CCS tylko po co mi to skoro telefon kupiłem w sklepie rtv "MULTI" ja teraz chyba będę robił tak jak mi w federacji konsumentów radził jezeli do 15 stycznia nie naprawia mi telefonu albo nie wymienią mi na nowke g900 lub tgo1 to niestety ta sprawę będzie musiał rozstrzygnąć sad bo firma toshiba leci se w kulki

*

Offline migomat

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #175 dnia: Styczeń 05, 2010, 15:11:18 »
Ja też przyłączam się do tematu telefon wysłałem tam okolo 2 miesięcy temu ale dopiero dzisiaj zaczołem się interesować tą sprawą. W związku z waszymi wypowiedziami napisalem maila o następującej treści.
Cytuj
Witam
Z informacji które udało mi się zgromadzić wynika że dość długo
oczekują już państwo na dostawę części od producenta. Domyślam się że
Toshiba będzie miała problem z dostarczeniem wam jakichkolwiek części do
telefonów. Z tąd moje pytanie czy przeprowadzali państwo jakąś rozmowę z
przedstawicielami Toshiby na temat tego czy wymienią oni zepsute g900 na
nowe aparaty czy też nowe wyższe modele, czy też liczą oni na to że uda im
się znaleźć nowe części?

Pozdrawiam
email oczywiscie skierowany do css.

odpowiedź jaka dostalem
Cytuj
Witam,

35*************

Uprzejmie informuję, iż poniższy aparat oczekuje na wymianę płyty
głównej.

Termin naprawy ulega wydłużeniu z powodów niezależnych od serwisu,
nadal
oczekujemy na dostawę podzespołów od Producenta.

Zapewniam, iż serwis dokłada wszelkich starań w celu skrócenia czasu
naprawy
do minimum.

Proponuje bezpośredni kontakt z Producentem - Gwarantem tego urządzenia -
Toshiba Dean.Johnson@toshiba.co.uk - korespondencja w języku angielskim.

Pozdrawiam
Adrian Kurzępa
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2010, 15:22:01 wysłana przez migomat »

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #176 dnia: Styczeń 05, 2010, 17:45:16 »
Pan Adrian Ci wysłał typowy tekst ja to dostawałem kilkanaście razy nie ma to jak używać ctrl+c , ctrl+v z moich informacji wynika ze troszkę będziemy musieli poczekać bo teraz są wymieniane g500 na g910 i tak szybko płyt nie będzie bo firma Toshiba musi zdobyć dawców co obecnej chwili jest troszke trudne

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #177 dnia: Styczeń 05, 2010, 17:52:04 »
Panowie a może przez jakiś portal np. Wykop.pl nagłośnić tą sprawę?

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #178 dnia: Styczeń 05, 2010, 18:19:15 »
to mało co da bo teraz dużo osób liczy na to ze może się uda im wymienić na nowsze telefony tak jak to jest z g500.
 gdyby usere g500 i g810 oraz g900 nie wymienili ani by nie naprawili i dalej by czekali to można by zorganizować ale wtedy by trzeba było wiedzieć dokładnie ile osób dalej walczy z ccs i toshiba

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #179 dnia: Styczeń 05, 2010, 18:37:07 »
Ja napisze tylko że u mnie sprawa już załatwiona.
Mam telefon po 3 miesiącach przetrzymywania. Załatwienie kodu na zdjęcie simlocka trwało u nich tydzień więc nie aż tak źle.

Oczywiście nie jestem zadowolony z niczego co się wiąże z CCS, boje sie że ta płyta główna którą mam w środku wytrzyma dużo krócej niż moja poprzednia, ale narazie ciesze się że tośke mam w domu.