Gwarancja

  • 80 Odpowiedzi
  • 16784 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 15, 2008, 19:34:26 »
wystarczy dowód zakupu

*

Offline Fliganos

  • ***
  • 467
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900 na C&C 1.35 Globalbusa
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 15, 2008, 19:39:37 »
Tak? To fajnie. Bo wczoraj znalazłem w trakcie porządków. To się przestraszyłem, ze mi nie będą chcieli uznać, bo z zadowolenie.pl mi nie odpisali, chociaż przeczytali.

*

Offline kochas315

  • ***
  • 292
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 @ AllmostOfficial 1.1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 05, 2009, 18:13:55 »
Będę w końcu wysyłał moją tośkę na gwarancję. Kupowałem w zadowolenie.pl, też mam niepodbitą kartę gwarancyjną. Wystarczy że dołączę fakturę? A trzeba oryginał, czy może być ksero? Wysyłam na adres CCS (Warszawa, Taneczna 18c)? Wysyłam w oryginalnym pudełku z instrukcją obsługi i płytami itp. Czy muszę dołączyć kabelki i słuchawki? Czy jakoś mam dołączyć opis problemu, na kartce w paczce (niesprawne mini-usb)? Czy jakoś wcześniej muszę się z nimi kontaktować?
Proszę jeszczę kogoś o potwierdzenie że nie trzeba mieć podbitej karty gwarancyjnej.
Fajnie jakby wypowiedział się ktoś kto dawał na gwarancję tośkę z zadowolenie.pl czy innego sklepu internetowego. Dzięki.

EDIT:
Trochę wyjaśnia się tu: http://www.ccsonline.pl/2006/index.php?option=com_content&task=view&id=41##
Ktoś wie coś o tym darmowym kurierze? Myślałem że ja wysyłam na mój koszt a oni odsyłają na swój a można całkowicie darmo :)

EDIT2:
Jest formularz zgłoszenia usterki online, jednak jak on kierowany do sprzedawcy. Wypełnić jako sprzedawca?
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2009, 18:20:59 wysłana przez kochas315 »
Spis i Cennik Ofet Internetowych GSM - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=106397
Spis polecanych ROMów dla Toshiby G900 - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=113316

*

Offline toshi

  • 29
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 Omnia II :D
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 05, 2009, 18:53:54 »
Witam
Ja również zakupiłem swoją przez zadowolenie.pl, a gwarancję podbiłem w sklepie mixelectronics (akurat mam taki w Szczecinie http://www.zadowolenie.pl/strona,130,punkty-odbioru). Z gwarancji jeszcze nie korzystałem ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2009, 18:59:27 wysłana przez toshi »
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" - A.Einstein

*

Offline DawiX

  • *****
  • 1528
  • Płeć: Mężczyzna
  • yyyyy DawiX jestem XD
  • Sprzęt: Dell Streak 5 16gb
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 06, 2009, 08:33:27 »
Ogólnie co do romu...
raczej serwis nie szuka sposobu czy są inne "nieoryginalne"
Więc powinien przejść każdy.
Przecież możesz mieć na urządzeniu co tylko chcesz ;)
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Są dwie kategorie ludzi - pracujący i ci, którzy korzystają z kredytu; lepiej należeć do tej pierwszej, jest w niej mniejsza konkurencja.

*

Offline JaJuzWiemKto

  • *
  • 55
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 06, 2009, 21:28:44 »
Będę w końcu wysyłał moją tośkę na gwarancję. Kupowałem w zadowolenie.pl, też mam niepodbitą kartę gwarancyjną. Wystarczy że dołączę fakturę? A trzeba oryginał, czy może być ksero? Wysyłam na adres CCS (Warszawa, Taneczna 18c)? Wysyłam w oryginalnym pudełku z instrukcją obsługi i płytami itp. Czy muszę dołączyć kabelki i słuchawki? Czy jakoś mam dołączyć opis problemu, na kartce w paczce (niesprawne mini-usb)? Czy jakoś wcześniej muszę się z nimi kontaktować?
Proszę jeszczę kogoś o potwierdzenie że nie trzeba mieć podbitej karty gwarancyjnej.
Fajnie jakby wypowiedział się ktoś kto dawał na gwarancję tośkę z zadowolenie.pl czy innego sklepu internetowego. Dzięki.

EDIT:
Trochę wyjaśnia się tu: http://www.ccsonline.pl/2006/index.php?option=com_content&task=view&id=41##
Ktoś wie coś o tym darmowym kurierze? Myślałem że ja wysyłam na mój koszt a oni odsyłają na swój a można całkowicie darmo :)

EDIT2:
Jest formularz zgłoszenia usterki online, jednak jak on kierowany do sprzedawcy. Wypełnić jako sprzedawca?

Ja kupiłem Toshibe na Allegro od oficjalnego importera. Karte miałem nie podbitą więc przed wysłaniem zadzwoniłem do sprzedawcy i powiedział mi, że nie muszę mieć podbitej karty jeśli wysyłam co CCS tylko, żebym wysłał pustą kartę i kopię dowodu zakupu.
Do CCS wysyłałem Tosię, kopię faktury i pustą kartę gwarancyjną. Forumularz wypełniłem tak że wpisałem swoje dane tam gdzie wpisuje swoej dane osoba z salonu jeśli przyjmuje zgłoszenie i tam gdzie jest miejsce na dane właściciela.
Co do kuriera to musi być DHL i mówisz kurierowi, że ma być płatne przez odbiorce. Nie zapomnij ubezpieczyć przesyłki - podaj wartość z faktury/paragonu - przy ubezpieczeniu będziesz musiał podać kurierowi co się znajduje w paczce.

*

Offline kochas315

  • ***
  • 292
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 @ AllmostOfficial 1.1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 06, 2009, 21:44:20 »
O taką odpowiedź mi chodziło, wielkie dzięki JaJuzWiemKto! ;)
Spis i Cennik Ofet Internetowych GSM - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=106397
Spis polecanych ROMów dla Toshiby G900 - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=113316

*

Offline JaJuzWiemKto

  • *
  • 55
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 06, 2009, 21:47:29 »
a co ciekawe CCS odesłało naprawioną toshibę i karta gwarancyjna nadal była pusta - nie wpisano żadnej naprawy, jedynie dołączono kartkę A4 z opisem usterki/protokołem naprawy

*

Offline DawiX

  • *****
  • 1528
  • Płeć: Mężczyzna
  • yyyyy DawiX jestem XD
  • Sprzęt: Dell Streak 5 16gb
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 08, 2009, 11:05:02 »
a co ciekawe CCS odesłało naprawioną toshibę i karta gwarancyjna nadal była pusta - nie wpisano żadnej naprawy, jedynie dołączono kartkę A4 z opisem usterki/protokołem naprawy
z g910 miałem to samo...
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Są dwie kategorie ludzi - pracujący i ci, którzy korzystają z kredytu; lepiej należeć do tej pierwszej, jest w niej mniejsza konkurencja.

*

Offline kochas315

  • ***
  • 292
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 @ AllmostOfficial 1.1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 12, 2009, 17:19:12 »
Zamówiłem kuriera przez http://www.dhl.com.pl/zamowkuriera/ i dzisiaj się pojawił, wszystko bez problemów i (póki co) kosztów. Zobaczymy ile czasu im to zajmie (i czy wszystko przyjmą, mam nieoryginalny ROM i skopane mini-USB wiec nie mogłem wgrać oryginalnego, mam nadzieję że wymienią płytę główną i odeślą nie robiąc problemów).
Spis i Cennik Ofet Internetowych GSM - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=106397
Spis polecanych ROMów dla Toshiby G900 - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=113316

*

Offline kochas315

  • ***
  • 292
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 @ AllmostOfficial 1.1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 25, 2009, 16:13:56 »
Trochę im to zajmuje... 13 telefon był już u nich (logi z DHL) a status na naprawione zmienili dopiero 22, komentarz "WYMIANA PŁYTY GŁOWNEJ , TELEFON DZIALA PRAWIDŁOWO, PROSZE O NAŁADOWANIE BATERII" (logi CCS) czyli się nic o nieoryginalny ROM nie czepiali.
Cytuj
krótki czas napraw: 1 dzień roboczy, a w przypadku konieczności przedłużenia naprawy powyżej 4 dni powiadomienie e-mailem lub faxem
Naprawa trwała dłużej a żadnego maila nie dostałem. Ale się nie czepiam inni dają 2 tyg na naprawę i się nie wyrabiają.

Dzisiaj 25 a Tosi jeszcze nie widać... może zdąży przyjść, już masz szczerze dość "zwykłego" telefonu (pisanie sms mnie dobija).

EDIT: dzisiaj jest napisane ze 25 wysłali, jest nr przesyłki z DHL, DHL podaje ze przesyłka jest w sortowni w Poznaniu czy jutro powinna być ;)

EDIT: 27 dostałem Toshibę. Wymieniona płyta główna, reszta ta sama. Kolejna osoba po serwisie z nieorginalnym romem ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2009, 22:09:57 wysłana przez kochas315 »
Spis i Cennik Ofet Internetowych GSM - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=106397
Spis polecanych ROMów dla Toshiby G900 - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=113316

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 03, 2009, 23:07:16 »
Chyba mam podobny problem z gniazdem jaki miał kochas315. Objawy są trochę niekonsekwentne, bo po podłączeniu wtyczki od ładowarki z problemami (trzeba wcisnąć do końca, odrobinę cofnąć i delikatnie odchylić na bok) to jednak można naładować baterię (dioda pali się). Nie da się jednak nijak podłączyć Tośki do kompa kablem. Tu już żadne manipulacje wtyczką nie pomagają (dioda ani mrugnie). Zauważyłem też, że plastikowa płytka w gnieździe (ta ze stykami) da się poruszać (skok ok. 1 mm) wzdłuż gniazda. Wszystko więc wskazuje, że padło gniazdo. I teraz pytania w temacie:

1. Czy taka usterka nie będzie w serwisie uznana za uszkodzenie mechaniczne 'z winy użytkownika'? (nic oprócz wpinania wtyczki w sumie nie robiłem).
kochas315 jak opisali Twoją awarię?

2. Czy wysyłaliście telefon z osprzętem (ładowarka, kable, itd.) czy goły telefon? A jeśli goły to z baterią czy bez?

3. Mam wgrany nieorginalny ROM i z usterką gniazda nie mogę go zmienić (chyba że przegapiłem jakiś news o flashowaniu z karty) ale widzę, że w CCS przymykają na to oko. Więc tylko się upewnię: - Nikt kto oddawał do tego serwisu nie miał z tym problemu? (mam nadzieję że nikt się nie odezwie :).

4. kochas315 dostałeś z powrotem w 100% swój telefon (oprócz zmienionej płyty) i bez innych (dodatkowych) usterek? Naczytałem się już tu tyle o CCS, że sam nie wiem czy oddawać do naprawy czy lepiej samemu bawić się w technika  :wink:

5. superrzeznik w wątku http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=126331.msg927886#msg927886 pisał, że naprawił na miejscu, w CCS. Ma ktoś podobne doświadczenie? Może wtedy dałoby się uniknąć problemów o jakich pisał np. beju69 http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=128013.msg931476#msg931476

*

Offline JaJuzWiemKto

  • *
  • 55
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 03, 2009, 23:40:25 »
2. Jedynie PDA + faktura + pusta karta gwarancyjna + formularz zgłoszenia.
W twoim wypadku zastanowiłbym się nad wysłaniem kabla usb/ładowarki - tego co Ci nie działa.

Wysyłanie opakowania czy słuchawek daruj sobie.

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 04, 2009, 00:07:39 »
Chodziło mi głównie o baterię. Wolałbym z powrotem dostać swoją  :]
Sprawdzałem także inne kable z wtyczką mini USB i nie działał żaden. Ładowarkę rzeczywiście można dołożyć, bo w niej wtyk jest niestandardowy. Choć pewnie i tak mają własną.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 12, 2009, 18:46:57 »
a wiec podłączam sie pod temat jako kolejna osoba mająca problemy z mini usb. Jest widocznie słaby punkt tośki :(:(

Narazie jak kłade telefon na ziemi i kabelek od ładowarki przycisne czymś to sie ładuje. Pewnie wkrótce sie zepsuje to będę musiał wysłać na gwarancje.

Z tego co piszecie to fajnie to załatwiają, koszty przesyłki nie trzeba płacić. I rozumiem że wysyłamy sam telefon + faktura + karta gwarancyjna. Czyli pudełko z resztą pierdółek zostaje u mnie ??

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 13, 2009, 12:01:35 »
Nawet baterię można sobie odpuścić - powinni mieć swoją do testów a ryzyko zamiany na gorszą odpada.

*

Offline D@N

  • 19
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 14, 2009, 11:38:30 »
witam
mam taka sytuacje:
kupiłem na allegro toske
zmieniłem w niej windowsza na nowszego 6.1 z manilla
i po jakims czasie zepsuło sie gniazdo usb w telefonie i nie da sie ani go naładować ani zmienic spowrotem na oryginalnego windowsa.

mam karte gwarancyjna zupełnie pusta.
jedyne co mam to paragon ze był kupiony gdzies w warszawie...
ja mieszkam we wrocku.


i teraz pytania:
1. gdzie moge zanieść toske do serwisu? (zna ktos jakis serwis toski we wrocku?)
2. co mam zrobic z pusta karta gwarancyjna? {nie uśmiecha mi sie jechac do warszawy zeby ja podbijac}
3. czy to ze mam nowego windowsa to znaczy ze straciłem gwarancje?
4. gdzie zanieść i ile kosztuje naprawa jezeli straciłem gwarancje?

*

Offline komoornik

  • **
  • 120
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Szajsung Galaxy S, Asus Eee 901, Viliv S5 3G
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 14, 2009, 12:01:00 »
Z choinki się urwałeś? Parę postów wyżej jest wszystko wyjaśnione.

Sam dowód zakupu z pustą gwarancją powinien wystarczyć.

Telefon wysyła się kurierem do serwisu CCS na koszt odbiorcy - nigdzie nie musisz jeździć.

Z wgranym niefabrycznym ROMem również nie powinno być większych problemów.

pozdro
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2009, 12:04:55 wysłana przez komoornik »

*

Offline kochas315

  • ***
  • 292
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 @ AllmostOfficial 1.1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 14, 2009, 12:20:29 »
azyork, D@N: wysyłajcie obaj, przyjmą. Wraca w 100% twoja tośka, łącznie z baterią i rysikiem.
To pewnie wygląda tak:
Serwisant otwiera przesyłkę - patrzy, znowu tośka G900 - czyta opis usterki - mówi: tak myślałem - włącza BL (bo najszybciej) podpina tośkę do kompa, stwierdza że nie działa - patrzy jest karta gwarancyjna i paragon, wklepuje do kompa IMEI, wpisuje z czym ją przysłałeś, ze masz rysy na obudowie/ekranie i daje panu numer 2 z poleceniem wymiany plyty glownej. Pan nr wymienia ja sprawdza ze wszystko jest OK, daje pani od wysyłek. Koniec ;p;p;p
Czysta fantazja ale pewnie blisko prawdy - nie ma miejsca na sprawdzanie jaki macie rom itp, pozatym to znany problem wiec oni wiedza co robic, robia to mechanicznie.
Spis i Cennik Ofet Internetowych GSM - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=106397
Spis polecanych ROMów dla Toshiby G900 - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=113316

*

Offline D@N

  • 19
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 14, 2009, 12:32:29 »
2. Jedynie PDA + faktura + pusta karta gwarancyjna + formularz zgłoszenia.
W twoim wypadku zastanowiłbym się nad wysłaniem kabla usb/ładowarki - tego co Ci nie działa.

Wysyłanie opakowania czy słuchawek daruj sobie.

panowie a w co spakować toske zeby sie nie uszkodziła?
wysłał bym pudełko zeby go nei niszczyć ani nie narazać na podmiane...
wystarczy ze wrzuce to w jakis kartnik??

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 14, 2009, 12:58:53 »
2. Jedynie PDA + faktura + pusta karta gwarancyjna + formularz zgłoszenia.
W twoim wypadku zastanowiłbym się nad wysłaniem kabla usb/ładowarki - tego co Ci nie działa.

Wysyłanie opakowania czy słuchawek daruj sobie.

panowie a w co spakować toske zeby sie nie uszkodziła?
wysłał bym pudełko zeby go nei niszczyć ani nie narazać na podmiane...
wystarczy ze wrzuce to w jakis kartnik??


niektórzy dealerzy plusa zawijają telefony w karte gwarancyjną (nie rób tak!). zabierz kartę pamięci, sim, baterię i  klapkę, zawiń w suche scierki do czysczenia lcd, w kartonik i na serwis

*

Offline kochas315

  • ***
  • 292
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 @ AllmostOfficial 1.1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 14, 2009, 13:44:35 »
Ja wysłalem w ogrginalnym opakowaniu wraz z plytami i ksiazeczkami - tylko bez ladowarki i kabelkow i sluchawek
Spis i Cennik Ofet Internetowych GSM - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=106397
Spis polecanych ROMów dla Toshiby G900 - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=113316

*

Offline D@N

  • 19
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 14, 2009, 13:57:31 »
a jeszcze jedno pytanie...

mam tylko oryginał paragonu
robić kopie czy od razu wysyłać z oryginałem?

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 15, 2009, 11:02:14 »
Zrobienie kopii wysyłanych dokumentów nikomu nie zaszkodziło. Nie ma sensu pytać nawet :)

*

Offline kochas315

  • ***
  • 292
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 @ AllmostOfficial 1.1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 16, 2009, 02:20:51 »
Miałem fakturę, zrobiłem ksero i wysłałem ksero oryginał zachowując. Nie było problemu.
Spis i Cennik Ofet Internetowych GSM - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=106397
Spis polecanych ROMów dla Toshiby G900 - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=113316

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 05, 2009, 20:15:41 »
Oficjalnie dzisiaj potwierdzam ze oprócz Gniazda padło mi również BT :/
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 05, 2009, 20:21:11 »
Ale masz na gwarancji tosię jeszcze?

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 05, 2009, 20:33:09 »
jeszcze ok 1.5 roku mi zostało.... próbować wgrywać oryginalny rom przez kartę czy wysłać z nie oryginalnym?

edit:
dac to na gwarancje, niezgodność czy na rękojmie ?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2009, 20:34:46 wysłana przez virusotron »
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline eprom

  • 48
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #58 dnia: Lipiec 05, 2009, 20:45:29 »
jeżeli pierwszy raz reklamujesz to proponowałbym na niezgodność towaru z umową (kiedys to była rękojmia). Pozdrawiam.

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #59 dnia: Lipiec 05, 2009, 21:13:26 »
jeszcze ok 1.5 roku mi zostało.... próbować wgrywać oryginalny rom przez kartę czy wysłać z nie oryginalnym?
Lepiej chyba jednak nie kombinować z tą kartą. Wielokrotnie reklamacje były uznawane pomimo nieoryginalnego rom-u