PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Toshiba => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => G900 => Wątek zaczęty przez: dallin w Sierpień 24, 2008, 15:40:06
-
Mam pytanie co do gwarancji w tosi.
Czy traci sie ja kiedy wgramy nowy rom? Na jakiej zasadzie dochodza do tego czy byl zmieniany, czy mozna zrobic pelny backup romu (i czy da sie go pozniej z powodzeniem wgrac) oraz czy tosia sie czesto psuje (czy warto zrezygnowac z gwarancji na rzecz lepszego romu).
No to chyba tyle :D
-
A czy Tośka któregoś z formowniczy była w serwisie? Jak jest z serwisem?
-
Z tego co pamiętam to ktoś na forum wysyłał tosię do serwisu po wgraniu WM6.1 i się nie kapnęli po tym jak wgrał oryginalny rom przed oddaniem.
-
jakieś tośki były w serwisie z tego co pamiętam nie działający jakiś klawisz, rom zawsze można wgrać 6.0 ;)
-
ale co w przypadku jak tośka całkowicie padnie - nie będzie chciała się uruchomić a będzie miala wgrany nieoryginalny ROM, to czy serwis nie anuluje gwarancji?
-
Masz na myśli sytuację kiedy zostanie uszkodzony BL?
-
Chyba raczej chodzi o sytuacje gdy np hardwarowo padnie, bo gdy samemu sie uwali to chyba oczywiste :E
-
W takim wypadku chyba by się im nie opłacało badać co to za ROM był we flash-u ...
-
no właśnie, chodziło o to jak sprzetowo się uwali, bo jezeli uzkodze podczas wgywania romu to oczywiste ze gwarancja nie obejmuje.
-
Czyli moza sie spodziewac, ze wgrywanie romow nieebedze mialo wplywu na ewentualne uznanie gwarancji wrazie czego ??
napisano z urzadzenia mobilnego :D
-
Myślę że dopóki nie uszkodzimy BL odpowiedzialnego za instalowanie nowego romu to zawsze można załadować oryginalny. Jak natomiast zdechnie sprzęt tak, że tośka będzie martwa to nie sprawdzą co to za ROM w niej siedział bo za dużo z tym zachodu. Gorzej jak powstanie jakaś egzotyczna awaria, ale to raczej bardzo mało prawdopodobne.
-
A co trzeba zrobić, żeby uszkodzić BL? Przerwa podczas flashowania?
-
Jeśli chodzi o standardowe flashowanie ROM-u sytemowego to raczej nie powinno się to stać bo nie jest podmieniany BL. Ale można wejść do trybów, które pozwalają na więcej i wtedy może być problem.
Wejścia do takich trybów testował jas_pik.
Ja tam bez dokładnej znajomości tej części mechanizmów WM nie zamierzam się nimi bawić, bo ryzyko zbrickowania tośki jest za duże.
-
a ja bym sie kłócił, jak sie zdejmie simlocka z telefonu, a padnie wyswietlacz, gwarancji nie uznaja (teoretycznie), jak w grafice zmienimy bios, a padna nam wejscia, gwaracji nie uweglednia (tez teoretycznie), sprawdzenie co w romie to nie problem, to nie jest facet co siedzi z lutownica, i musial by to wylutowac, dzisiaj na plycie glowiej potrafia chipset w ramach gwarancji wymienic, wiec sprawdzenie romu to strandard.
-
Czyli:
1) gość odlutowuje chipa ( jednego? ), wkłada do czytnika
2) kopiuje do kompa zawartość i bawi się w zamontowanie partycji ( jest ich chyba 3 )
3) analizuje pliki w partycji żeby ustalić czy to był oryginalny system
Na mój gust to sporo zabawy skoro jak już odlutuje to łatwiej wgrać standard bez analizowania i nie tracić czasu na dołowanie klienta.
-
a jezeli wylutowanie, o ponowne wlutowanie trwa 10 sek. to nie jest tak ze to sie robi bo jednym pinie, wylutowywana jest cala kostka, na odpowiedniej stacji lutowniczej.
-
Kumpel widział na allegro uwalona tośkę. Gościu wgrywał soft 6.1 i w trakcie wgrywania wyłaczyli mu prąd. Nie chciała sie już odpalić. Poszedł z nią do serwisu. Powiedzieli że mogą mu to zrobić ale lepiej byłoby jak by wyastawił ją na allegro. I tak zrobił za 200zł ją opychał bo gdyby chciał ją naprawić to te 200 zł i koszt nowej Tośki to jet koszt Iphona 3G. Tak miał napisane.
-
ale z drugiej strony musieliby udowodnić, ze uszkodzenie powstało przez ROM, chyba że widnieje zapis w karcie gwarancyjnej, że ingerencja w oprogramowanie powoduje utratę gwarancji.
-
A czy Tośka któregoś z formowniczy była w serwisie? Jak jest z serwisem?
Moja, moja :D
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=105341.0 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=105341.0)
Co do zmiany softu i gw. to moze byc tak jak z lockiem. Mialem przydek, ze padla mi nokia, wyslalem do serwisu. Panowie najpierw naprawili, potem sprawdzili czy lock byl :) Dostalem naprawiony tel. z wbita pieczatka anulujaca gw. ;)
-
A jesli ktos ma seryjnie bez locka z polskiej dystybucji??
-
To gwarancji nie traci, bo niby dlaczego. Tez slyszalem o takim przypadku, ze naprawa byla za free, ale jako ze gosc "ingerowal" anulowano mu gwarancje. W sumie to i tak nienajgorszy uklad.
-
nikt nie zauważy jeśli wgramy 6.0 pl przed serwisem :ok:
-
nikt nie zauważy jeśli wgramy 6.0 pl przed serwisem :ok:
O ile Toska nie padnie tak, ze dostep do niej nie bedzie mozliwy.
-
To moze pytanie z innej beczki :D jaki rom najlepiej wgrac?
-
A czy Tośka któregoś z formowniczy była w serwisie? Jak jest z serwisem?
Moja, moja :D
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=105341.0 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=105341.0)
Co do zmiany softu i gw. to moze byc tak jak z lockiem. Mialem przydek, ze padla mi nokia, wyslalem do serwisu. Panowie najpierw naprawili, potem sprawdzili czy lock byl :) Dostalem naprawiony tel. z wbita pieczatka anulujaca gw. ;)
I co z ta twoja G900, odesłałeś ponownie czy nie? Masz to naprawione?
-
To moze pytanie z innej beczki :D jaki rom najlepiej wgrac?
http://rapidshare.com/files/139426566/X01T-WWE-20275.7z.html
I tak zrobił za 200zł ją opychał bo gdyby chciał ją naprawić to te 200 zł i koszt nowej Tośki to jet koszt Iphona 3G.
Niech nikt nie śmie porównywać naszej Tosi z jakimś tam iPhonem :D Joke ;)
-
A czy Tośka któregoś z formowniczy była w serwisie? Jak jest z serwisem?
Moja, moja :D
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=105341.0 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=105341.0)
Co do zmiany softu i gw. to moze byc tak jak z lockiem. Mialem przydek, ze padla mi nokia, wyslalem do serwisu. Panowie najpierw naprawili, potem sprawdzili czy lock byl :) Dostalem naprawiony tel. z wbita pieczatka anulujaca gw. ;)
I co z ta twoja G900, odesłałeś ponownie czy nie? Masz to naprawione?
Nie oddalem ponownie. Ciezko mi sie z nia bylo rozstac ;) Dzialam sobie na 3G. Wbrew pozorom zasieg mam wszedzie.
-
Hmm... ja tam miałem ochotę się bawić linuxem na toście i widzę, że może być problem :P to, że bootloader wymienię to pewne :P A tak swoją drogą jest gdzieś w rejestrze klucz, który mówi coś w stylu EnableBootOnCośtam :P , albo UseAsRom tzn. czy można uruchamiać dajmy na to z karty pamięci? Bowiem, było to przy sterach i konfiguracji kart i nośników USB...
-
Mam pytanie co do gwarancji w tosi.
Czy traci sie ja kiedy wgramy nowy rom? Na jakiej zasadzie dochodza do tego czy byl zmieniany, czy mozna zrobic pelny backup romu (i czy da sie go pozniej z powodzeniem wgrac) oraz czy tosia sie czesto psuje (czy warto zrezygnowac z gwarancji na rzecz lepszego romu).
No to chyba tyle :D
Czy rzeczywiście będzie to identycznie wyglądało jak wersja którą kupiłem, gdy przywrócę ROM z podanego na forum pliku ( www.xda.pl/g900/g900pl.nba ) ?
( Tzn. jak na zrzutach ekranu które umieściłem na http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=97528.msg843321#msg843321 )
-
Chyba tak.
A ja mam inne pytanie. Ile mam czasu, aby wysłać karte gwarancyjną do podbicia (zadowolenie.pl)?
-
wystarczy dowód zakupu
-
Tak? To fajnie. Bo wczoraj znalazłem w trakcie porządków. To się przestraszyłem, ze mi nie będą chcieli uznać, bo z zadowolenie.pl mi nie odpisali, chociaż przeczytali.
-
Będę w końcu wysyłał moją tośkę na gwarancję. Kupowałem w zadowolenie.pl, też mam niepodbitą kartę gwarancyjną. Wystarczy że dołączę fakturę? A trzeba oryginał, czy może być ksero? Wysyłam na adres CCS (Warszawa, Taneczna 18c)? Wysyłam w oryginalnym pudełku z instrukcją obsługi i płytami itp. Czy muszę dołączyć kabelki i słuchawki? Czy jakoś mam dołączyć opis problemu, na kartce w paczce (niesprawne mini-usb)? Czy jakoś wcześniej muszę się z nimi kontaktować?
Proszę jeszczę kogoś o potwierdzenie że nie trzeba mieć podbitej karty gwarancyjnej.
Fajnie jakby wypowiedział się ktoś kto dawał na gwarancję tośkę z zadowolenie.pl czy innego sklepu internetowego. Dzięki.
EDIT:
Trochę wyjaśnia się tu: http://www.ccsonline.pl/2006/index.php?option=com_content&task=view&id=41##
Ktoś wie coś o tym darmowym kurierze? Myślałem że ja wysyłam na mój koszt a oni odsyłają na swój a można całkowicie darmo :)
EDIT2:
Jest formularz zgłoszenia usterki online, jednak jak on kierowany do sprzedawcy. Wypełnić jako sprzedawca?
-
Witam
Ja również zakupiłem swoją przez zadowolenie.pl, a gwarancję podbiłem w sklepie mixelectronics (akurat mam taki w Szczecinie http://www.zadowolenie.pl/strona,130,punkty-odbioru (http://www.zadowolenie.pl/strona,130,punkty-odbioru)). Z gwarancji jeszcze nie korzystałem ;)
-
Ogólnie co do romu...
raczej serwis nie szuka sposobu czy są inne "nieoryginalne"
Więc powinien przejść każdy.
Przecież możesz mieć na urządzeniu co tylko chcesz ;)
-
Będę w końcu wysyłał moją tośkę na gwarancję. Kupowałem w zadowolenie.pl, też mam niepodbitą kartę gwarancyjną. Wystarczy że dołączę fakturę? A trzeba oryginał, czy może być ksero? Wysyłam na adres CCS (Warszawa, Taneczna 18c)? Wysyłam w oryginalnym pudełku z instrukcją obsługi i płytami itp. Czy muszę dołączyć kabelki i słuchawki? Czy jakoś mam dołączyć opis problemu, na kartce w paczce (niesprawne mini-usb)? Czy jakoś wcześniej muszę się z nimi kontaktować?
Proszę jeszczę kogoś o potwierdzenie że nie trzeba mieć podbitej karty gwarancyjnej.
Fajnie jakby wypowiedział się ktoś kto dawał na gwarancję tośkę z zadowolenie.pl czy innego sklepu internetowego. Dzięki.
EDIT:
Trochę wyjaśnia się tu: http://www.ccsonline.pl/2006/index.php?option=com_content&task=view&id=41##
Ktoś wie coś o tym darmowym kurierze? Myślałem że ja wysyłam na mój koszt a oni odsyłają na swój a można całkowicie darmo :)
EDIT2:
Jest formularz zgłoszenia usterki online, jednak jak on kierowany do sprzedawcy. Wypełnić jako sprzedawca?
Ja kupiłem Toshibe na Allegro od oficjalnego importera. Karte miałem nie podbitą więc przed wysłaniem zadzwoniłem do sprzedawcy i powiedział mi, że nie muszę mieć podbitej karty jeśli wysyłam co CCS tylko, żebym wysłał pustą kartę i kopię dowodu zakupu.
Do CCS wysyłałem Tosię, kopię faktury i pustą kartę gwarancyjną. Forumularz wypełniłem tak że wpisałem swoje dane tam gdzie wpisuje swoej dane osoba z salonu jeśli przyjmuje zgłoszenie i tam gdzie jest miejsce na dane właściciela.
Co do kuriera to musi być DHL i mówisz kurierowi, że ma być płatne przez odbiorce. Nie zapomnij ubezpieczyć przesyłki - podaj wartość z faktury/paragonu - przy ubezpieczeniu będziesz musiał podać kurierowi co się znajduje w paczce.
-
O taką odpowiedź mi chodziło, wielkie dzięki JaJuzWiemKto! ;)
-
a co ciekawe CCS odesłało naprawioną toshibę i karta gwarancyjna nadal była pusta - nie wpisano żadnej naprawy, jedynie dołączono kartkę A4 z opisem usterki/protokołem naprawy
-
a co ciekawe CCS odesłało naprawioną toshibę i karta gwarancyjna nadal była pusta - nie wpisano żadnej naprawy, jedynie dołączono kartkę A4 z opisem usterki/protokołem naprawy
z g910 miałem to samo...
-
Zamówiłem kuriera przez http://www.dhl.com.pl/zamowkuriera/ i dzisiaj się pojawił, wszystko bez problemów i (póki co) kosztów. Zobaczymy ile czasu im to zajmie (i czy wszystko przyjmą, mam nieoryginalny ROM i skopane mini-USB wiec nie mogłem wgrać oryginalnego, mam nadzieję że wymienią płytę główną i odeślą nie robiąc problemów).
-
Trochę im to zajmuje... 13 telefon był już u nich (logi z DHL) a status na naprawione zmienili dopiero 22, komentarz "WYMIANA PŁYTY GŁOWNEJ , TELEFON DZIALA PRAWIDŁOWO, PROSZE O NAŁADOWANIE BATERII" (logi CCS) czyli się nic o nieoryginalny ROM nie czepiali.
krótki czas napraw: 1 dzień roboczy, a w przypadku konieczności przedłużenia naprawy powyżej 4 dni powiadomienie e-mailem lub faxem
Naprawa trwała dłużej a żadnego maila nie dostałem. Ale się nie czepiam inni dają 2 tyg na naprawę i się nie wyrabiają.
Dzisiaj 25 a Tosi jeszcze nie widać... może zdąży przyjść, już masz szczerze dość "zwykłego" telefonu (pisanie sms mnie dobija).
EDIT: dzisiaj jest napisane ze 25 wysłali, jest nr przesyłki z DHL, DHL podaje ze przesyłka jest w sortowni w Poznaniu czy jutro powinna być ;)
EDIT: 27 dostałem Toshibę. Wymieniona płyta główna, reszta ta sama. Kolejna osoba po serwisie z nieorginalnym romem ;)
-
Chyba mam podobny problem z gniazdem jaki miał kochas315. Objawy są trochę niekonsekwentne, bo po podłączeniu wtyczki od ładowarki z problemami (trzeba wcisnąć do końca, odrobinę cofnąć i delikatnie odchylić na bok) to jednak można naładować baterię (dioda pali się). Nie da się jednak nijak podłączyć Tośki do kompa kablem. Tu już żadne manipulacje wtyczką nie pomagają (dioda ani mrugnie). Zauważyłem też, że plastikowa płytka w gnieździe (ta ze stykami) da się poruszać (skok ok. 1 mm) wzdłuż gniazda. Wszystko więc wskazuje, że padło gniazdo. I teraz pytania w temacie:
1. Czy taka usterka nie będzie w serwisie uznana za uszkodzenie mechaniczne 'z winy użytkownika'? (nic oprócz wpinania wtyczki w sumie nie robiłem).
kochas315 jak opisali Twoją awarię?
2. Czy wysyłaliście telefon z osprzętem (ładowarka, kable, itd.) czy goły telefon? A jeśli goły to z baterią czy bez?
3. Mam wgrany nieorginalny ROM i z usterką gniazda nie mogę go zmienić (chyba że przegapiłem jakiś news o flashowaniu z karty) ale widzę, że w CCS przymykają na to oko. Więc tylko się upewnię: - Nikt kto oddawał do tego serwisu nie miał z tym problemu? (mam nadzieję że nikt się nie odezwie :).
4. kochas315 dostałeś z powrotem w 100% swój telefon (oprócz zmienionej płyty) i bez innych (dodatkowych) usterek? Naczytałem się już tu tyle o CCS, że sam nie wiem czy oddawać do naprawy czy lepiej samemu bawić się w technika :wink:
5. superrzeznik w wątku http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=126331.msg927886#msg927886 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=126331.msg927886#msg927886) pisał, że naprawił na miejscu, w CCS. Ma ktoś podobne doświadczenie? Może wtedy dałoby się uniknąć problemów o jakich pisał np. beju69 http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=128013.msg931476#msg931476 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=128013.msg931476#msg931476)
-
2. Jedynie PDA + faktura + pusta karta gwarancyjna + formularz zgłoszenia.
W twoim wypadku zastanowiłbym się nad wysłaniem kabla usb/ładowarki - tego co Ci nie działa.
Wysyłanie opakowania czy słuchawek daruj sobie.
-
Chodziło mi głównie o baterię. Wolałbym z powrotem dostać swoją :]
Sprawdzałem także inne kable z wtyczką mini USB i nie działał żaden. Ładowarkę rzeczywiście można dołożyć, bo w niej wtyk jest niestandardowy. Choć pewnie i tak mają własną.
-
a wiec podłączam sie pod temat jako kolejna osoba mająca problemy z mini usb. Jest widocznie słaby punkt tośki :(:(
Narazie jak kłade telefon na ziemi i kabelek od ładowarki przycisne czymś to sie ładuje. Pewnie wkrótce sie zepsuje to będę musiał wysłać na gwarancje.
Z tego co piszecie to fajnie to załatwiają, koszty przesyłki nie trzeba płacić. I rozumiem że wysyłamy sam telefon + faktura + karta gwarancyjna. Czyli pudełko z resztą pierdółek zostaje u mnie ??
-
Nawet baterię można sobie odpuścić - powinni mieć swoją do testów a ryzyko zamiany na gorszą odpada.
-
witam
mam taka sytuacje:
kupiłem na allegro toske
zmieniłem w niej windowsza na nowszego 6.1 z manilla
i po jakims czasie zepsuło sie gniazdo usb w telefonie i nie da sie ani go naładować ani zmienic spowrotem na oryginalnego windowsa.
mam karte gwarancyjna zupełnie pusta.
jedyne co mam to paragon ze był kupiony gdzies w warszawie...
ja mieszkam we wrocku.
i teraz pytania:
1. gdzie moge zanieść toske do serwisu? (zna ktos jakis serwis toski we wrocku?)
2. co mam zrobic z pusta karta gwarancyjna? {nie uśmiecha mi sie jechac do warszawy zeby ja podbijac}
3. czy to ze mam nowego windowsa to znaczy ze straciłem gwarancje?
4. gdzie zanieść i ile kosztuje naprawa jezeli straciłem gwarancje?
-
Z choinki się urwałeś? Parę postów wyżej jest wszystko wyjaśnione.
Sam dowód zakupu z pustą gwarancją powinien wystarczyć.
Telefon wysyła się kurierem do serwisu CCS na koszt odbiorcy - nigdzie nie musisz jeździć.
Z wgranym niefabrycznym ROMem również nie powinno być większych problemów.
pozdro
-
azyork, D@N: wysyłajcie obaj, przyjmą. Wraca w 100% twoja tośka, łącznie z baterią i rysikiem.
To pewnie wygląda tak:
Serwisant otwiera przesyłkę - patrzy, znowu tośka G900 - czyta opis usterki - mówi: tak myślałem - włącza BL (bo najszybciej) podpina tośkę do kompa, stwierdza że nie działa - patrzy jest karta gwarancyjna i paragon, wklepuje do kompa IMEI, wpisuje z czym ją przysłałeś, ze masz rysy na obudowie/ekranie i daje panu numer 2 z poleceniem wymiany plyty glownej. Pan nr wymienia ja sprawdza ze wszystko jest OK, daje pani od wysyłek. Koniec ;p;p;p
Czysta fantazja ale pewnie blisko prawdy - nie ma miejsca na sprawdzanie jaki macie rom itp, pozatym to znany problem wiec oni wiedza co robic, robia to mechanicznie.
-
2. Jedynie PDA + faktura + pusta karta gwarancyjna + formularz zgłoszenia.
W twoim wypadku zastanowiłbym się nad wysłaniem kabla usb/ładowarki - tego co Ci nie działa.
Wysyłanie opakowania czy słuchawek daruj sobie.
panowie a w co spakować toske zeby sie nie uszkodziła?
wysłał bym pudełko zeby go nei niszczyć ani nie narazać na podmiane...
wystarczy ze wrzuce to w jakis kartnik??
-
2. Jedynie PDA + faktura + pusta karta gwarancyjna + formularz zgłoszenia.
W twoim wypadku zastanowiłbym się nad wysłaniem kabla usb/ładowarki - tego co Ci nie działa.
Wysyłanie opakowania czy słuchawek daruj sobie.
panowie a w co spakować toske zeby sie nie uszkodziła?
wysłał bym pudełko zeby go nei niszczyć ani nie narazać na podmiane...
wystarczy ze wrzuce to w jakis kartnik??
niektórzy dealerzy plusa zawijają telefony w karte gwarancyjną (nie rób tak!). zabierz kartę pamięci, sim, baterię i klapkę, zawiń w suche scierki do czysczenia lcd, w kartonik i na serwis
-
Ja wysłalem w ogrginalnym opakowaniu wraz z plytami i ksiazeczkami - tylko bez ladowarki i kabelkow i sluchawek
-
a jeszcze jedno pytanie...
mam tylko oryginał paragonu
robić kopie czy od razu wysyłać z oryginałem?
-
Zrobienie kopii wysyłanych dokumentów nikomu nie zaszkodziło. Nie ma sensu pytać nawet :)
-
Miałem fakturę, zrobiłem ksero i wysłałem ksero oryginał zachowując. Nie było problemu.
-
Oficjalnie dzisiaj potwierdzam ze oprócz Gniazda padło mi również BT :/
-
Ale masz na gwarancji tosię jeszcze?
-
jeszcze ok 1.5 roku mi zostało.... próbować wgrywać oryginalny rom przez kartę czy wysłać z nie oryginalnym?
edit:
dac to na gwarancje, niezgodność czy na rękojmie ?
-
jeżeli pierwszy raz reklamujesz to proponowałbym na niezgodność towaru z umową (kiedys to była rękojmia). Pozdrawiam.
-
jeszcze ok 1.5 roku mi zostało.... próbować wgrywać oryginalny rom przez kartę czy wysłać z nie oryginalnym?
Lepiej chyba jednak nie kombinować z tą kartą. Wielokrotnie reklamacje były uznawane pomimo nieoryginalnego rom-u
-
wiem...duzo ludzi tak pisało....kurcze duzo papierkowej roboty
-
Może to niewiele się tyczy samej Tośki, ale jako serwisów to tak.
Jak wysyłałem Asusa A696 do Kłodzka, to chcieli samego PDA (nie wspominali nic nt. baterii, rysików i klapek) w oryginalnym opakowaniu, zapieczętowanym najlepiej solidnie (można opakować w worek na śmieci i pozaklejać szczeliny).
Z powrotem otrzymałem go dokładnie tak samo + dorzucili mi z 0,5kg gąbki żeby A696 nic się nie stało po wymianie ekranu. Karta gwarancyjna pusta, dowód zakupu i wystarczyło.
Co do Tośki, spokojnie można ją wysyłać. Komuś z tego forum przyjęli Tośkę nawet rozkręconą i bez śrubek na gwarancję. Wróciła tak samo tylko z nowym ekranem (bo coś było nie tak). Na pewno był nieoficjalny ROM.
Więc moim zdaniem, jak cokolwiek z gniazdem, jest gwarancja, to śmiało ją wysyłajcie. Im wcześniej tym lepiej. W końcu zaprzestaną produkcji płyt (puk puk, tfu tfu) i będzie problem.
-
eeee BT mi ozyło..WTF? to tu sie dzieje? :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
-
Ale USB martwe?
-
nadal martwe :/
-
No to BT siadł po to, byś się zdecydował oddać tosię na gwarancję :P
-
jasne ze bym oddał ale tusz mi sie skończył i nie mam gdzie tego ustrojstwa wydrukować (kumple nie maja ciągle próbuje kogoś z tuszem namierzyć ) a nieche mi sie do Poznania do jakies drukarni dylac
-
Czyżby ceny tuszy ostatnio jakoś strasznie podskoczyły? :O Lepiej jednak rusz się i zrób co należy, bo ja tak będziesz czekał to okres gwarancyjny minie.
-
jak miałbym te 18 lat to bym miał łatwiej z robota i bym tusz sobie kupił a tak to po kumplach trzeba łązic :E :E
-
Ktoś się pytał jak to wygląda gdy padnie usb, więc opisuję moją sytuację:
Wrzuciłam win6.1, jednak po pewnym czasie przestało działać jakiekolwiek podłączenie pod kompa (w BT też). Po pewnym czasie zdecydowałam się na próbę i wysłałam do serwisu (w którymś wątku to w ogóle było, mamy straszny bałagan an tym forum). Kartę gwarancyjną miałam podbitą, jednak rom nieoryginalny, czego nijak nie można było zmienić (na tamten czas nikomu nie udało się tośki flashować z karty).
Wysłałam, trzymali tośkę z 2 tygodnie, przysłali z informacją, że została zmieniona płyta główna i tyle.
Także całe usb nie jest uszkodzeniem mechanicznym (a jest częste bo w tamtym wątku chyba 4 osoby miały problem), zaś romu nie chce im się sprawdzać nawet gdy wystarczy po to wcisnąć przycisk power ;)
Co do formularza, to ja zawsze pisze wszystkie elementy które wysyłam (jakby co) czyli wliczam rysik, baterię, kartę gwarancyjną, paragon itd.
W niektórych sklepach robią paragony na dziwnym papierze (CK Znak miał ten problem gdy istniał), więc zawsze polecam go kserować.
-
czy to normalne w CCS, ze tak strasznie dlugo trzymaja telefon do naprawy? minal juz dobry miesiac odkad dostali telefon i ciagle czeka na czesci zamienne. pierwszy raz korzystam z uslug CCS i stad moj niepokoj.
-
Dzwoniłeś? Wysyłałeś mejla? Jak nie, to jutro to zrób :)
-
pisalem do nich 10 dni po zarejestrowaniu w systemie Toski i dostalem lakoniczna odpowiedz, ze jak czesci przyjda to skoncza naprawe. napisalem tez do APS w ktorym zostawilem sprzet, moze oni dostana troche wiecej informacji.
-
dobra wszystkie swistki mam
ale gdzie wysłac toske?
Uprzejmie informujemy, że od 22-06-2009 do 31-07-2009 punkt obsługi klienta CCS przy ulicy Tanecznej 18c w Warszawie będzie NIECZYNNY.
Zapraszamy wszystkich Klientów z naprawami telefonów do naszych APS.
i mam wysłać tak jak mówią czyli na taneczna czy do jakiegoś aps?
-
i mam wysłać tak jak mówią czyli na taneczna czy do jakiegoś aps?
Na taneczną, bo APS nie zapłaci Ci za przesyłkę, tak mi się przynajmniej wydaje. Ja wysyłam dzisiaj na Taneczną - wydaje mi się, że tam jedynie punkt obsługi klienta jest nieczynny, a serwis to co innego i bangla, bo musi :) Aczkolwiek to tylko moje domysły i też wysyłam "na ślepo". Zobaczymy po listach przewozowych, czy paczuszka dotrze :)
-
i mam wysłać tak jak mówią czyli na taneczna czy do jakiegoś aps?
Na taneczną, bo APS nie zapłaci Ci za przesyłkę, tak mi się przynajmniej wydaje. Ja wysyłam dzisiaj na Taneczną - wydaje mi się, że tam jedynie punkt obsługi klienta jest nieczynny, a serwis to co innego i bangla, bo musi :) Aczkolwiek to tylko moje domysły i też wysyłam "na ślepo". Zobaczymy po listach przewozowych, czy paczuszka dotrze :)
Tak jak piszesz, tylko punkt bezposredniej obslugi nie bangla /bo ma przerwe/, reszta jak najbardziej dziala /w tym naprawa telefonow ;) /
-
btw, a do kiedy mają wolne? bo mam ochotę kupić bateryjkę :wink:
-
btw, a do kiedy mają wolne? bo mam ochotę kupić bateryjkę :wink:
do konca lipca br :)
-
No i kurier zabrał mi smartfona :/ Mam nadzieję, że zwrócą z nowiuteńkim ekranikiem w miarę szybko (choć ten nawet ryski nie miał, a bez folii śmigał). Nie ma to jak nie wybudzić Tosi rano :O Btw, ubezpieczyłem paczkę na przeszło 1000zł, myślicie, że lekka przeginka? :>
-
Witam!
Mam straszny problem. :(
Chce zamowic darmowego kukiera DHL w ramach gwarancji na Tosie. Jednak na Stronie CCS wymagaja wypelnienia listu przewozowego. I tu sie zaczyna problem, skad mam wziac takowy list, aby zamowic kuriera?
jesli moze mi ktos wyjasnic cala procedure krok po kroczku. Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam!
-
Witam!
Mam straszny problem. :(
Chce zamowic darmowego kukiera DHL w ramach gwarancji na Tosie. Jednak na Stronie CCS wymagaja wypelnienia listu przewozowego. I tu sie zaczyna problem, skad mam wziac takowy list, aby zamowic kuriera?
jesli moze mi ktos wyjasnic cala procedure krok po kroczku. Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam!
Procedura http://www.ccsonline.pl/2006/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=97
Zamawiasz kuriera dzwoniąc na 0801.... i on wypełnia list przewozowy. Ty możesz sobie wypełnić i wydrukować zgłoszenie do naprawy: http://www.ccs-serwis.com.pl/test/druk.php
Ja wysłałem dzisiaj.
Pozdrawiam