Części zamienne lub namiary na serwis

  • 13 Odpowiedzi
  • 2211 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Części zamienne lub namiary na serwis
« dnia: Luty 23, 2009, 11:32:29 »
Witam!

Mam pytanie, gdzie można nabyć części zamienne do G900? czy sprzedaż takich rzeczy jest prowadzona przez autoryzowane serwisy, czy muszę szukać w innych miejscach?
Interesuje mnie konkretnie tasiemka łącząca 2 części slidera, górę z dołem.
Jeśli ktoś ma uszkodzoną toshibę ze sprawną tasiemką i chce jej się pozbyć z chęcią odkupię.

Pozdrawiam!

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2009, 11:36:18 »
Cytuj
czy sprzedaż takich rzeczy jest prowadzona przez autoryzowane serwisy
tak aczkolwiek pewnie nie wszystkich
znajdź w gwarancji lub przez google adres centrum serwisowego i napisz do nich maila z zapytaniem

Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2009, 12:38:10 »
Tak zrobiłem, niestety jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi (5dni).

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2009, 12:40:24 »
może wyślij maila ponownie?
moze zadzwoń

*

Offline apache4

  • ****
  • 745
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 + Toshiba M400 + Motorola Milestone
Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 23, 2009, 13:19:00 »
Jak już dostaniesz info daj znać :)
Interesuje mnie głównie rysik, bo mój dziś jest już w 4 częściach ...  :|
It's beyond your imagination

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 23, 2009, 13:39:03 »
apache4
w jakimś watku już pisali, że jeśli chodzi o rysik to nie ma problemu w serwisie mają i to tanio  :ok:

*

Offline apache4

  • ****
  • 745
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 + Toshiba M400 + Motorola Milestone
Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 23, 2009, 16:01:26 »
Dzieki za info. Ten watek musial mi po prostu umknac ...

Wiesz moze ile? Ale i tak zamowic bede musial ...

Edit:
Wysłałem do nich już zapytanie. Czekam na odpowiedź
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2009, 16:35:42 wysłana przez apache4 »
It's beyond your imagination

Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 24, 2009, 13:13:00 »
Odpowiedzieli Ci? odezwali się w jakikolwiek sposób?
Może ja spamuję im zły adres?
Możesz podać adres pod który wysłałeś zapytanie o części?

*

Offline apache4

  • ****
  • 745
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 + Toshiba M400 + Motorola Milestone
Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 24, 2009, 17:01:23 »
Już Ci mówię:

Cytuj
Witam,

Aktualnie nie posiadamy rysika do tego modelu. Istnieje jednak możliwość
złożenia zamówienia u producenta. Czas realizacji około 14 dni. Przybliżony
koszt zakupu to około 20 pln brutto. Proszę o informację czy to ma być
odbiór osobisty, czy też wysyłka kurierem, którgo dodatkowy koszt to 21 pln
brutto. Jeżeli jest Pan zainteresowany tym zamówieniem, proszę podać ilość,
formę odbioru oraz dane do wystawienia faktury jak i dane do dostarczenia
zamówienia. Przesyłka wysyłana jest za pobraniem.

Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

Dział Obsługi Klienta
Cyfrowe Centrum Serwisowe

tel.(022) 545 88 10

A adres e-mail:  info@ccsonline.pl

Jak już będziesz pisał, możesz się zapytać o tylną klapkę do Tośki?

Ps. Czy jest ktoś z Warszawy kto mógłby mi odebrać i przesłać Pocztą Polską (taniej ...)
It's beyond your imagination

Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 26, 2009, 13:02:16 »
Moje prośby zostały wysłuchane.
O to odpowiedź serwisu:

Cytuj

Witam,

 Taśma międzypłytowa wraz z wymianą wynosi około 94 pln brutto.W obecnej
 chwili jest dostępna.
 Przybliżony koszt pokrywy baterii wynosi około 32 pln brutto i w obecnej
 chwili nie posiadamy jej w serwisie.

 Pozdrawiam
 Adrian Kurzępa

 Dział Obsługi Klienta
 Cyfrowe Centrum Serwisowe

 tel.(022) 545 88 10
 fax(022) 545 88 11


*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 26, 2009, 13:44:02 »
generalnie jak się zbierzecie to mogę podjechać po części i zapakować w polecony z 3 zł.... :) tylko się zbierzcie do kupy, co bym nie musiał 5 razy latać tam na zadu*ie do tego serwisu (uwierzcie, straszne miejsce  :mrgreen:)
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline apache4

  • ****
  • 745
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 + Toshiba M400 + Motorola Milestone
Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 26, 2009, 21:01:06 »
Dobrze, to ja już zbieram kasiorkę na zestaw dwóch rysików + obudowy tylniej :)
It's beyond your imagination

Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 27, 2009, 22:27:14 »
generalnie jak się zbierzecie to mogę podjechać po części i zapakować w polecony z 3 zł.... :) tylko się zbierzcie do kupy, co bym nie musiał 5 razy latać tam na zadu*ie do tego serwisu (uwierzcie, straszne miejsce  :mrgreen:)

jak bedziesz na miejscu to po lewo jest superancki kebab z baraninki  :O~ :mrgreen: wyślesz mi?? :P

żart... ale kebabik polecam

Odp: Części zamienne lub namiary na serwis
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 12, 2009, 10:13:49 »
Niezłe jaja z tego wyszły...

Pojechałem tam, ledwo trafiłem (nawigacja w zepsutej toshibie).
Przedstawiłem Pani w recepcji problem, że rozwaliłem sobie telefon i chcę sam naprawić i niech mi sprzedadzą część.
Pani na to że części samych nie sprzedają ale mogą przyjąć do naprawy i ich technik to zrobi, i poproszę o gwarancje.
Gwarancji nie miałem przy sobie bo po co jej szukać jak widać że telefon rozwalony z winy użytkownika, fakturki też nie miałem.
Pani się złapała za głowę poprosiła o orientacyjną datę zakupu coś sobie wklepała w komputer, zabrała telefon i za 12h. miałem naprawiony za friko...
Po przejściach z serwisem HTC (manipulator C500) bardziej się spodziewałem kopa w głowę niż takiego rozwiązania sytuacji, więc mogę tylko polecić gorąco serwis na tanecznej.