PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
		Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Toshiba => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => G900 => Wątek zaczęty przez: superrzeznik w Luty 23, 2009, 11:32:29
		
			
			- 
				Witam!
 
 Mam pytanie, gdzie można nabyć części zamienne do G900? czy sprzedaż takich rzeczy jest prowadzona przez autoryzowane serwisy, czy muszę szukać w innych miejscach?
 Interesuje mnie konkretnie tasiemka łącząca 2 części slidera, górę z dołem.
 Jeśli ktoś ma uszkodzoną toshibę ze sprawną tasiemką i chce jej się pozbyć z chęcią odkupię.
 
 Pozdrawiam!
- 
				czy sprzedaż takich rzeczy jest prowadzona przez autoryzowane serwisy tak aczkolwiek pewnie nie wszystkich
 znajdź w gwarancji lub przez google adres centrum serwisowego i napisz do nich maila z zapytaniem
- 
				Tak zrobiłem, niestety jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi (5dni).
 
- 
				może wyślij maila ponownie?
 moze zadzwoń
- 
				Jak już dostaniesz info daj znać :)
 Interesuje mnie głównie rysik, bo mój dziś jest już w 4 częściach ...  :|
- 
				apache4
 w jakimś watku już pisali, że jeśli chodzi o rysik to nie ma problemu w serwisie mają i to tanio  :ok:
- 
				Dzieki za info. Ten watek musial mi po prostu umknac ...
 
 Wiesz moze ile? Ale i tak zamowic bede musial ...
 
 Edit:
 Wysłałem do nich już zapytanie. Czekam na odpowiedź
- 
				Odpowiedzieli Ci? odezwali się w jakikolwiek sposób? 
 Może ja spamuję im zły adres?
 Możesz podać adres pod który wysłałeś zapytanie o części?
- 
				Już Ci mówię:
 
 Witam,
 
 Aktualnie nie posiadamy rysika do tego modelu. Istnieje jednak możliwość
 złożenia zamówienia u producenta. Czas realizacji około 14 dni. Przybliżony
 koszt zakupu to około 20 pln brutto. Proszę o informację czy to ma być
 odbiór osobisty, czy też wysyłka kurierem, którgo dodatkowy koszt to 21 pln
 brutto. Jeżeli jest Pan zainteresowany tym zamówieniem, proszę podać ilość,
 formę odbioru oraz dane do wystawienia faktury jak i dane do dostarczenia
 zamówienia. Przesyłka wysyłana jest za pobraniem.
 
 Pozdrawiam
 Adrian Kurzępa
 
 Dział Obsługi Klienta
 Cyfrowe Centrum Serwisowe
 
 tel.(022) 545 88 10
 
 A adres e-mail:  info@ccsonline.pl
 
 Jak już będziesz pisał, możesz się zapytać o tylną klapkę do Tośki?
 
 Ps. Czy jest ktoś z Warszawy kto mógłby mi odebrać i przesłać Pocztą Polską (taniej ...)
- 
				Moje prośby zostały wysłuchane.
 O to odpowiedź serwisu:
 
 
 Witam,
 
 Taśma międzypłytowa wraz z wymianą wynosi około 94 pln brutto.W obecnej
 chwili jest dostępna.
 Przybliżony koszt pokrywy baterii wynosi około 32 pln brutto i w obecnej
 chwili nie posiadamy jej w serwisie.
 
 Pozdrawiam
 Adrian Kurzępa
 
 Dział Obsługi Klienta
 Cyfrowe Centrum Serwisowe
 
 tel.(022) 545 88 10
 fax(022) 545 88 11
 
 
 
- 
				generalnie jak się zbierzecie to mogę podjechać po części i zapakować w polecony z 3 zł.... :) tylko się zbierzcie do kupy, co bym nie musiał 5 razy latać tam na zadu*ie do tego serwisu (uwierzcie, straszne miejsce  :mrgreen:)
			
- 
				Dobrze, to ja już zbieram kasiorkę na zestaw dwóch rysików + obudowy tylniej :)
			
- 
				generalnie jak się zbierzecie to mogę podjechać po części i zapakować w polecony z 3 zł.... :) tylko się zbierzcie do kupy, co bym nie musiał 5 razy latać tam na zadu*ie do tego serwisu (uwierzcie, straszne miejsce  :mrgreen:)
 
 
 jak bedziesz na miejscu to po lewo jest superancki kebab z baraninki  :O~ :mrgreen: wyślesz mi?? :P
 
 żart... ale kebabik polecam
- 
				Niezłe jaja z tego wyszły...
 
 Pojechałem tam, ledwo trafiłem (nawigacja w zepsutej toshibie).
 Przedstawiłem Pani w recepcji problem, że rozwaliłem sobie telefon i chcę sam naprawić i niech mi sprzedadzą część.
 Pani na to że części samych nie sprzedają ale mogą przyjąć do naprawy i ich technik to zrobi, i poproszę o gwarancje.
 Gwarancji nie miałem przy sobie bo po co jej szukać jak widać że telefon rozwalony z winy użytkownika, fakturki też nie miałem.
 Pani się złapała za głowę poprosiła o orientacyjną datę zakupu coś sobie wklepała w komputer, zabrała telefon i za 12h. miałem naprawiony za friko...
 Po przejściach z serwisem HTC (manipulator C500) bardziej się spodziewałem kopa w głowę niż takiego rozwiązania sytuacji, więc mogę tylko polecić gorąco serwis na tanecznej.