Mój problem z Marchevką polegal bardziej na braku profesjonalizmu osób tam pracujących, po wymianie płyty głównej czekałem 12 dni na odblokowanie klucza aktywującego(stronka internetowa informuje o odpowiedzi na maila po 48h), mimo ze od razu w pierwszym dniu wysłałem im wszystkie rzeczy jakie potrzebowali do tego
i w sumie trochę mnie zdenerwowali ponieważ czułem się delikatnie pozostawiony samemu sobie, łącznie z tym
że Pan w kontakcie przez infolinie powiadomił mnie że za godzinę będzie wwzystko działać i po godzinie nic!
A najlepsze jest to że osoba tam pracujaca odpisała mi na moje wszystkie wysłane wiadomości do nich i na wszystkie zgłoszenia z ich stronki z opisanym problemem tak jakbym za każdym razem był inna osobą
na koniec jednak dostałem wiadomość z informacją żeby postępować tak jak napisano mi w pierwszym mailu a na reszte nie zwracać uwagi
Nie wiem jak wy ale dla mnie ta firma w tym momencie przejawia się totalnym brakiem profesjonalizmu i żebym więcej już nie musiał z nimi lepiej w żadne kontakty wchodzić, czego również wam nie życze.