PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: lahudra w Październik 10, 2007, 12:22:10

Tytuł: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: lahudra w Październik 10, 2007, 12:22:10
Juz drugi raz mi sie to zdazylo: Wlaczam fona i wyskakuje komunikat ze jest jakis problem z Marchevka, zamykam okno i caly fon ustawia sie w trybie angielskim. Ale najgorsze jest to, ze wchodzac : Start - ustawienia- pojawia sie puste okno i nic nie mozna zrobic, mianowicie w zadne ustawienia nie mozna wejsc bo nie ma zadnych ikon.... oco kaman?! Czy znowu hard reset?........NIE!!!!!!!
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Październik 10, 2007, 12:41:41
wersja pelna?
może to demko - trial, który po wyznaczonym czasie po prostu przestal dzialać?
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: oko_1 w Październik 10, 2007, 13:59:42
Nawet pełna wersja wymaga rejestracji chyba do 7-iu dni. Po tym czasie lokalizacja przestawia sie automatycznie na angielską :smile:
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: kri z w Październik 10, 2007, 18:11:23
Nacisnij na "PL" w prawym dolnym miejscu ekranu "dzisiaj" - przejdz na licencje i powinno sie wyjasnic.

KriZ
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: lahudra w Październik 10, 2007, 22:55:45
Pelna wersja (fon kupiony w sklepie razem z marchvka) i zarejestrowana.
wskakuje cos takiego:

BLĄD
w mWriter.exe wystąpił nieoczekiwany błąd. wbierz opcję zakończ...itd


a ta ikonka w prawym dolnum rogu juz sie nie pojawia
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: kri z w Październik 10, 2007, 23:53:49
Kurcze nie lubie tego mowic... HR? Troche szkoda bo to nie jest rozwiazanie :( Jak masz czas to skrobnij do marchevy, moze Tobie cos odpowiedza... Jak widze ich lokalizacje to mnie krew zalewa juz od looxa 410, teraz na 830 mam np info "You have 1 wiadomosc..." Chlopaki wnioskow nie wyciagaja, jak dla mnie leca tylko po marketingu, ja poprawy nie widze, ktos widzi?

KriZ
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: meverick1 w Październik 11, 2007, 15:44:55
Juz drugi raz mi sie to zdazylo: Wlaczam fona i wyskakuje komunikat ze jest jakis problem z Marchevka, zamykam okno i caly fon ustawia sie w trybie angielskim. Ale najgorsze jest to, ze wchodzac : Start - ustawienia- pojawia sie puste okno i nic nie mozna zrobic, mianowicie w zadne ustawienia nie mozna wejsc bo nie ma zadnych ikon.... oco kaman?! Czy znowu hard reset?........NIE!!!!!!!
Witam. Mam dokładnie to samo, o co tu biega? Jak zrobić hard rest (palmtop nie jest mój, ja mam Wizarda) Ustawiałem tu wszystko i instalowałem kumplowi palm był kupiony w macro i przez miesiąc wszystko chodziło, a teraz too.. co robić?
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: oko_1 w Październik 11, 2007, 17:19:25
Cytuj
Jak zrobić hard rest
Naciskasz jednocześnie "czerwony " odrzucanie połączeń i "biały" do soft resetu(pod klapką od aku.) :smile:
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: meverick1 w Październik 11, 2007, 17:58:22
Cytuj
Jak zrobić hard rest
Naciskasz jednocześnie "czerwony " odrzucanie połączeń i "biały" do soft resetu(pod klapką od aku.) :smile:
OK. Już po HR , ciekawe co będzie z marchevą, już raz była zarejestrowana. Czy to się jeszcze powtórzy, może można to reklamować.
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: kiler_89 w Październik 12, 2007, 20:34:31
poprostu podczas reinstalacji dajesz ze jesteś juz urzytkownikiem.
Spytam tylko probowałeś odinstalować marchevke i zainstalowac ponownie ?
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: luka1950 w Listopad 05, 2007, 23:06:18
Mój problem z Marchevką polegal bardziej na braku profesjonalizmu osób tam pracujących, po wymianie płyty głównej czekałem 12 dni na odblokowanie klucza aktywującego(stronka internetowa informuje o odpowiedzi na maila po 48h), mimo ze od razu w pierwszym dniu wysłałem im wszystkie rzeczy jakie potrzebowali do tego
i w sumie trochę mnie zdenerwowali ponieważ czułem się delikatnie pozostawiony samemu sobie, łącznie z tym
że Pan w kontakcie przez infolinie powiadomił mnie że za godzinę będzie wwzystko działać i po godzinie nic!
A najlepsze jest to że osoba tam pracujaca odpisała mi na moje wszystkie wysłane wiadomości do nich i na wszystkie zgłoszenia z ich stronki z opisanym problemem tak jakbym za każdym razem był inna osobą :O na koniec jednak dostałem wiadomość z informacją żeby postępować tak jak napisano mi w pierwszym mailu a na reszte nie zwracać uwagi :smile: Nie wiem jak wy ale dla mnie ta firma w tym momencie przejawia się totalnym brakiem profesjonalizmu i żebym więcej już nie musiał z nimi lepiej w żadne kontakty wchodzić, czego również wam nie życze.
Tytuł: Odp: problem z Marchevka
Wiadomość wysłana przez: Polikon w Listopad 30, 2007, 01:31:10
Po przeczytaniu opinii o Marchevce i własnych testach zacząłem szukać czegoś innego.
A że nie znalazłem innych spolszczeń to spróbowałem zainstalować spolszczenie przeznaczone do innego sprzętu.
I o dziwo program Sunnysoft InterWrite 9  dla MIO A701 bardzo ładnie pracuje na T830. :ok:
Spolszczone jest prawie wszystko bynajmniej wszystkie najczęściej używane funkcje są po polsku określił bym to na 95% spolszczenia.
No i oczywiście mam ładną klawiaturkę w porównaniu z klawiaturą z Maechevki to ta z InterWrite jest pikna.I bardziej funkcjonalna. :proud: :proud: :proud: