Witam
Pisałem już wcześniej na tym forum o moich problemach z tym palmem.
Może ktoś ma też taki problem.
Sprzęt kupiłem25 kwietnia. Wyciągnąłem z pudełka jeszcze w sklepie nusia sprzęt (który będę spłacał niestety przez 24 miesiące -zarabiam 1000 zł netto).
Pierwsza instalka systemu wraz ze spolszczeniem i dodatkami poszła bezbłędnie.
Wszystko cacy. Zacząłem instalowa co się da i w końcu nastąpiła pierwsza zwiecha mojego najdroższego sprzętu jaki kupiłem w życiu. Więc Hard Reset i zdziwienie ! System zainstalował się ale nie bezbłednie. System zainstalował się, ale nie do końca. Nie weszło parę cab'ów i spolszczenie. Cab'y doinstalowałem z dodaj-usuń programy i niby wszystko O.K.
Za każdym Hard Reset brakowało coraz więcej cab'ów w końcu totalna zwiecha i pozostał mi tylko ekran startowy.
Wysłałem sprzęt do unicom, ale przez sklep notebooki Wrocław. Cały miesiąc czekałem na telefon ze sklepu. W końcu zadzwoniłem i okazało się że mój paltop na mnie czeka - od tygodnia.
W serwisie Unicomu wykonano nową instalację softu.
Uruchomiłem sprzęt, pierwsza instalacja - wszystko O.K. -pełna instalka bez żadnych problemów.
Następny Hard reset i to samo. Im więcej Hard reset tym mniej instalek się wgrywało. Powinno 27/27 plus spolszczenie a wgrywało się prawidłowo połowa.
Wyglada na to,że nFlash nie trzyma prawidłowo plików instalacyjnych.
I znów serwis.
Jeśli teraz wróci z serwisu robię kilka Hard reset pod rząd i jeśli znów zacznie gubic instalkę to krew mnie zaleje.
Pisałem do Eten'a żeby przysłali mi orginała romu ze spolszczeniem to se będę wgrywał z karty za każdym razem ale odmówili.
PS. Sprzęt dotarł do Unikomu 13 czerwca dzisiaj jest 9 lipca jeśli w poniedziałek (14 lipca) zadzwonię do unicomu i mój sprzęt nie będzie w drodze, czyli czas naprawy przekroczy 30 dni to mogę zażądać zwrotu gotówki ?- jest to w końcu złamanie umowy gwarancyjnej . Tylko od kogo ? Od sklepu który zakupił go z Unicomu czy od Unicomu?
I jeszcze najważniejsze:
Prędzej trafisz w lotka czwórkę niż dodzwonisz sie do serwisu Unikomu za pierwszym razem. Zawsze leci melodyjka i po 3 minutach cie wywala a impulsy poszły w diabły.
Dzwońcie na 224920300 (sekretariat czy cóś) i tam was przełączą do informacji serwisu.
Pozdrawiam
Jarek