-------------------
Na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002, Nr 141, poz. 1176), żądam
doprowadzenia zakupionego przeze mnie towaru .......................... – do stanu
zgodnego z umową przez nieodpłatną wymianę na nowy.
W sytuacji w której okazałoby się, że wymiana ww. .................. na nowe jest
niemożliwa, odstąpię na podstawie art. 8 ust. 4 ww. ustawy od umowy i będę żądał zwrotu
zapłaconej przeze mnie kwoty .................. PLN.
Na podstawie art.8 ust.2 ww. ustawy żądam zwrotu kosztów poniesionych w związku z
dostarczeniem wadliwego towaru do miejsca sprzedaży, a mianowicie kwotę .......... PLN
tytułem (na przykład) przesyłki pocztowej (zgodnie z taryfą Poczty Polskiej).
--------------
Nie zapomnij dodać daty na reklamacji.
Jak już masz to gotowe to idziesz do sklepu gdzie kupiłeś telefon i zostawiasz go wraz z podpisaną przez odbiorcę reklamacją. Kopia reklamacji dla Ciebie. Jeśli masz problemy kontaktujesz się z lokalnym rzecznikiem praw konsumenta i on ma obowiązek pomóc Ci rozwiązać sprawę.
Aha, i nie ma znaczenie, że korzystałeś wcześniej z praw gwarancyjnych.
[/quote]
fakt to, ze gwarancja nie wyklucza odpowiedzialnosci sprzedawcy, ale z tego drugiego tytulu chyba mozesz zlozyc tylko na inna wade??
"żądam doprowadzenia zakupionego przeze mnie towaru .......................... – do stanu
zgodnego z umową przez nieodpłatną wymianę na nowy." - a czy przypadkiem w tym momencie sprzedawca nie wysyla sprzetu do ekspertyzy i jezeli jest mozliwosc to w pierwszej kolejnosci doprowadzenie do stanu zgodnego z umowa bedzie poprzez naprawe serwisowa- tutaj dochodzi termin "niezwlocznie" - czyli tak do 2 tygodni? dopiero pozniej nowy sprzet lub zwrot kwoty widniejacej na paragonie.