Uwagi z beta testów AM 6.0

  • 320 Odpowiedzi
  • 94318 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline matthiasgor

  • ***
  • 368
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Vivo S, Nokia E7
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 31, 2009, 13:06:20 »
- nie działa pasek postępu jak sie synchronizuje Mipo, cały czas jest 0% a po jakimś czasie widać wczytywanie plików
- po kilkukrotnym "pokłóceniu" się z AM - tzn. jazda trasą inną niż chce AM i zmuszeniu jej to przeliczania wyznaczenie nowej trasy staje na 90% (pomaga zmiana rodzaju trasy (szybka -> optymalna), lub ponowne kliknięcie w menu na trasę jaką chcemy, np. szybka)

--
Pozdrawiam
Maciej

*

Offline igab

  • *****
  • 1119
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Clarion Map780+AM6.6EU
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 01, 2009, 10:45:43 »
W wersji 6 przywrócono możliwość wyszukania słupka pikietażu jako POI*

*bez emocji, ale na plus

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 01, 2009, 13:20:00 »
Według mnie wystarczyło by gdyby ten opis przesuwałby się w formie banera (tekst przesuwa się w lewo w pętli). Co o tym myślicie?

To chyba nie jest zbyt bezpieczne rozwiązanie. Zamiast patrzeć przed siebie będziesz obserwował przesuwający się napis i czekał aż odczytasz go w całości.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 01, 2009, 19:58:22 »
Taki test...
Ostatecznie mamy testowac, żeby znajdowac błędy.
Ja błąd znalazłem - tylko nie mogę się doczekac odpowiedzi czy wystarczy, że support przeczyta ten wątek czy mam to zgłosi via e-mail.  :S
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 01, 2009, 20:15:29 »
Warto napisać do supportu  B)

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 01, 2009, 20:26:08 »
Nie chciałbym dublowac informacji, bo autor tego wątku miał inne intencje:
... Będzie można przesłać do supportu link do tego wątku, aby na bieżąco mieli wgląd co kto wynalazł. ...
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 01, 2009, 20:29:34 »
Spokojnie Bundy, wątek jest monitowany. Korespondowałem już w tej sprawie z supportem.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 01, 2009, 20:31:59 »
Spokojnie Bundy, wątek jest monitowany. Korespondowałem już w tej sprawie z supportem.
:ok:
No to mogę spokojnie męczyc Ciwilizację dalej.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 01, 2009, 22:02:16 »
- nie działa pasek postępu jak sie synchronizuje Mipo, cały czas jest 0% a po jakimś czasie widać wczytywanie plików

U mnie działa OK.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 01, 2009, 22:11:11 »
Witam

AM na HTC Touch HD podczas nawigacji odebrałem polaczenie i lipa nieslysze rozmowcy w sluchawce druga strona mnie slyszy dobrze...jedyne rozwiazanie to Hard Reset... tak wiec widze ze jest problem z dzialaniem AM podczas nawigacji i odbiorem rozmow.

*

Offline quark71

  • **
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Pentagram Nomad P5210
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 01, 2009, 23:52:05 »
Uwaga w zasadzie jedna. Niech dodają kolejne funkcje proszę bardzo. Dla innych przydatne dla innych wodotryski. Nie ma co dyskutować. Ale niech się wezmą za porządkowanie menu bo od wersji 5 to jest po prostu [censored]...lipa. Mistrzowie chaosu nie programiści.

*

Offline Visitor

  • **
  • 172
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MDA I, MDA Compact IV, HTC HD2, Galaxy S4
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 02, 2009, 08:01:18 »
Wczoraj przejechałem 200km z nową AutoMapą i mam kilka uwag. Po pierwsze ograniczenia prędkości - przy wjeździe na bramki autostrady Kraków - Katowice cały czas pokazuje 130km/h, nie uwzględniając występujących po kolei ograniczeń - 100, 70 i 40(!). Co dziwne na siedemdziesiątce jest jako wbudowany POI fotoradar z opisem ograniczenie do 70km/h :)

Druga rzecz to pikietaż, wydaje mi się że już ktoś o tym wspominał ale nie wiem czy dotyczyło to tego odcinka, tak czy inaczej na autostradzie A4 Kraków - Katowice numeracja jest przesunięta o 10km ("na plus").

I jeszcze jedna rzecz. Skoro AM ma być nawigacją online to według mnie konieczne jest wprowadzenie możliwości ręcznego dodawania blokady/radaru itp. Chodzi mi o taką funkcję jak chociażby w Naviexpercie, czy w Speedalarmie. Wydaję mi się że rozwiązałoby to część już poruszonych problemów, takich jak czasowe blokady odcinków - nie da się z góry przewidzieć wszystkich blokad, ale jak do jakiejś dojadę, klikam wstaw->blokada i inni od razu maja tą informację w nawigacji. Analogicznie, widząc że blokady nie ma klikam wstaw->brak blokady i po sprawie. Co o tym myślicie?

*

Offline matthiasgor

  • ***
  • 368
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Vivo S, Nokia E7
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 02, 2009, 09:23:08 »
I jeszcze jedna rzecz. Skoro AM ma być nawigacją online to według mnie konieczne jest wprowadzenie możliwości ręcznego dodawania blokady/radaru itp. Chodzi mi o taką funkcję jak chociażby w Naviexpercie, czy w Speedalarmie. Wydaję mi się że rozwiązałoby to część już poruszonych problemów, takich jak czasowe blokady odcinków - nie da się z góry przewidzieć wszystkich blokad, ale jak do jakiejś dojadę, klikam wstaw->blokada i inni od razu maja tą informację w nawigacji. Analogicznie, widząc że blokady nie ma klikam wstaw->brak blokady i po sprawie. Co o tym myślicie?

To jest mozliwe dzieki MiploSynk, tylko ze:
- wstawiasz, synchronizujesz, ja synchronizuje i mam :D
--
Pozdrawiam
Maciej

*

Offline Treker

  • ****
  • 756
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 02, 2009, 10:07:34 »
...... Ale niech się wezmą za porządkowanie menu bo od wersji 5 to jest po prostu [censored]...lipa. Mistrzowie chaosu nie programiści.

Czy mógłbyś kolego rozwinąć swoją myśl, może coś zaproponować  :)

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 02, 2009, 10:19:26 »
Posty dotyczące trasy z punktem przez poruszonej przez ochkarola wydzieliłem do >>tego wątku << bo to nie jest błąd AM.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline mwilk

  • 15
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 02, 2009, 12:07:38 »
Czy w innych smart phonach podczas odbierania połączeń Automapa przełącza się do trybu pionowego?
Używam Omnię jako nawigację "poziomą" i telefon głośnomówiący. Po odebraniu połączenia muszę ustawić telefon pionowo aby widzeć dobrze dokąd jadę. Po zakończeniu rozmowy Automapa automatycznie wraca do położenia poziomego. Trochę to przeszkadza.

Pozdrawiam
M.

Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 02, 2009, 12:15:36 »
Panowie, przypominam, że istotą AM v.6.0 nie są kolory i wielkość guzików i tym podobne bzdety a nawet ograniczenia prędkości tylko AM'Traffic i AM'Traffic Online. Tymczasem w Waszych uwagach o tej rewolucji nie ma prawie ani słowa.

Jeszcze raz apeluję o przetestowanie jakości nowej zasady routingu oraz przejawów zachowań online.

Czyżby nikt z Was nie był tym zainteresowany? A może ktoś z Was porównałby wyniki z NaviExpertem? Instalacja nie kosztuje nic, a 1 dzień użytkowania to tylko 3 zł. Dzisiaj jeszcze wersja 5.1 jest za darmo. Wystarczy wpisać w komórce http://getne.pl/5.1. Uważam, że ze względu na większą ilość i jakość danych routing AM będzie lepszy od NE, ale zapewne nie od razu. Uwagi w tym względzie byłyby dla teamu AM nieocenione.

*

Offline quark71

  • **
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Pentagram Nomad P5210
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 02, 2009, 12:17:55 »
...... Ale niech się wezmą za porządkowanie menu bo od wersji 5 to jest po prostu [censored]...lipa. Mistrzowie chaosu nie programiści.

Czy mógłbyś kolego rozwinąć swoją myśl, może coś zaproponować  :)

Twórca programu AM Menu Editor chyba nie stworzył go z nudów. Oczywiste jest, że menu jest mało przemyślane i tyle. Co ja mogę zaproponować?  No bez przesady :-| Płacę AM kasę za produkt nie moje pomysły.

Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 02, 2009, 12:59:25 »

Czyżby nikt z Was nie był tym zainteresowany?
Śledzę te wątki żeby poczytać o ich Trafficu, bo nie mam jak sam po testować AM, wtedy mógłbym porównać z NE, ale tu cisza, plaża, chyba nie jest im to jeszcze potrzebne tak jak piszesz, na razie dopasowywują skórkę z przyciskami z poprzedniej wersji do obecnej.

*

Offline Treker

  • ****
  • 756
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 02, 2009, 13:04:57 »

Czyżby nikt z Was nie był tym zainteresowany?
Śledzę te wątki żeby poczytać o ich Trafficu, bo nie mam jak sam po testować AM, wtedy mógłbym porównać z NE, ale tu cisza, plaża, chyba nie jest im to jeszcze potrzebne tak jak piszesz, na razie dopasowywują skórkę z przyciskami z poprzedniej wersji do obecnej.


Zgadzam się z Toba kolego, choć tekst jest złośliwy, ale prawdziwy. Mi osobiście AMtraffic do niczego nie jest potrzebny, owszem jak bedzie to fajnie, ale bez podniecania się. Potrzrebny to jest asystent pasa ruchu, o  czym nawet głosi niedawno przeprowadzona ankieta tu na forum. Ale podkreślam to moja opinia, chociaż jak popatrzysz na wyniki ankiety to....  :wink:

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 02, 2009, 13:22:59 »
Ostatnio wybrałem się w krótką (40 km) trasę i przy włączonym AMtrafficu czas wzrósł o 15 min  :O
Na trasie nie ma nigdy żadnych problemów z większym natężeniem ruchu, bo prowadzi w ogromnej większości po dwupasmówce, a reszta to zadupia.

*

Offline Treker

  • ****
  • 756
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 02, 2009, 13:27:10 »
Ostatnio wybrałem się w krótką (40 km) trasę i przy włączonym AMtrafficu czas wzrósł o 15 min  :O
Na trasie nie ma nigdy żadnych problemów z większym natężeniem ruchu, bo prowadzi w ogromnej większości po dwupasmówce, a reszta to zadupia.

po prostu po zakończeniu testów i wyjściu oficjalnej AM wyłączymy sobie AMtraffic w opcjach, takjak budynki 3D i po kłopocie  :ok: :D

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 02, 2009, 13:36:00 »
Dobrze by było jeszcze jakoś wyłączyć ten denerwujący komunikat, który wyskakuje co ileś uruchomień o AM Traffic (jak jest wyłączony).

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 02, 2009, 13:38:45 »

po prostu po zakończeniu testów i wyjściu oficjalnej AM wyłączymy sobie AMtraffic w opcjach, tak jak budynki 3D i po kłopocie  :ok: :D

 :ok: :ok: :ok:

niestety w ten sam sposób nie włączymy sobie asystenta pasa ruchu  :kill: :mad:
Polecam Regulamin forum !!

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 02, 2009, 14:01:23 »
Ostatnio wybrałem się w krótką (40 km) trasę i przy włączonym AMtrafficu czas wzrósł o 15 min  :O

A skąd o tym wiesz? Bo taka informacja pojawiła się w okienku pilota?
Niestety ten szacowany czas podróży nie korzysta z danych traffic tylko wciąż jest licczony po staremu
czyli sumuje odległości na poszczególnych kategoriach dróg, wymnaża przez prędkości z pól
'trasa dane pojazdu' dodaje czas na manewry (chyba zaszyte w programie) i postoje (też wg ustawień).

Mam wrażenie, że większość piszących o tym, że trasa z trafikiem wyszła im o ileś tam minut dłuższa
ma na myśli estymowany czas z okienka pilota, a nie wie o tym jak ten czas jest liczony.
Swoją drogą szkoda, że ten algorytm nie został zmieniony,
bo IMHO teraz wprowadza w błąd i niepotrzebnie zniechęca do trafiku podając takie dane j.w.


(Myliłem się, więc wykreślam, żeby nie siać zamieszania)
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2009, 19:42:35 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline igab

  • *****
  • 1119
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Clarion Map780+AM6.6EU
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 02, 2009, 14:54:49 »
Mi się wydaje jednak, że ETA z użyciem traffika jest trochę inaczej liczona.
Bez traffika każde spowolnienie w ruchu wywoływało znaczny wzrost czasu podróży (miałem zawsze ustawione liczenie średniej z ostatnich 15 min.).
Teraz czas nie szaleje tak bardzo i wydaje się, że spowolnienia w ruchu są wkalkulowane w czas jazdy, przez co ETA jest już na starcie bardziej realna niż bez użycia traffika,
ale może to złudzenie.

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 02, 2009, 15:02:27 »
A skąd o tym wiesz? Bo taka informacja pojawiła się w okienku pilota?
A gdzie niby miała się pojawić. Sprawdziłem na włączonym i na wyłączonym Trafficu i wyszło tak jak napisałem.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 02, 2009, 15:39:46 »
No to i ja wrzucę parę uwag z testów AM6 (trasa optymalna 2 kreski od szybkiej + AM Traffic).

Jazda po Wrocku:
Jakoś lepiej wyznacza mi trasy bez traffica. Z traffikiem koniecznie chce mnie zepchnąć z 2-3-pasmowych krajówek, by poprowadzić boczną drogą -- tylko nie bierze pod uwagę, że boczna droga (nie objęta traffikiem) jest jeszcze bardziej zakorkowana niż krajówka.

I tu też wyszedł poważny minus traffica na wielopasmówkach. Np. lewoskręt jest wiecznie zakorkowany, opłaca się jechać prosto i na następnym skrzyżowaniu skręcić w lewo. Ale dla AMTraffica lepiej jest skręcić teraz (bo nie ma liczonej przepustowości dla każdego z pasów), na dodatek w boczną drogę jeszcze bardziej zakorkowaną.

Ogólnie po Wrocławiu AMTraffic nie sprawdza mi się, spora loteria i trochę wtop.

Wrocław-Jelenia Góra
Ograniczenia prędkości.
Ano są, ale na krajówkach w obrębie Wrocławia to ja ich nie widzę w ogóle. Raz coś mignęło na Grabiszyńskiej, a potem nic.
Wylot z Wrocka na A4 ładnie opisany, błędy na zjazdach na A4 (i na każdym zjeździe nie ma wpisanych prawidłowych ograniczeń zresztą).
Na trasie W-w-JG pojedyncze błędy, co ciekawe jeden akurat na POI Fotoradar 70km/h (wg AM można 90kmh).

I tutaj też wyszedł kolejny błąd AM -- jeżeli odcinek ma różną prędkość maks. dla każdego z kierunków, to AM pokaże ci zawsze tą mniejszą. W ten sposób ogr. jest do 70km/h, a wg AM możesz jechać maks. 40km/h, bo takiej jest ograniczenie dla jadących z naprzeciwka :/

Wjazd krajówką do JG kompletnie spaprany. Na 10 kolejnych ograniczeniach AM pokazuje 90km/h (można 40km/h), potem dwupasmówka też całkowicie źle rozpisana. Parę pomniejszych błędów na wylocie na Szklarską również. Ogólnie cała Jelenia Góra do poprawki (rano na kacu jechali?).

AMTraffic
Na trasie też tak sobie się spisał. W jedną stronę koniecznie chciał mnie przeciągnął przez centrum Jeleniej (bo pewnie krajówka miała dla niego zbyt małą przepustowość :/).

Z powrotem jeszcze bardziej zadziwił -- koniecznie chciał pociągnąć wojewódzkimi przez Jawor. Ja serdecznie gratuluję takiego pomysłu... Z tego co widziałem na targeo, to średnia prędkość dla drogi na Jawor na ostrych łukach przekraczała 80km/h. Gratuluję temu co taką wykręcił :))

I to na tyle. Znaki działają dość dobrze.
AMTraffic nie sprawdził się wcale (tzn. zawsze gdy miał coś do powiedzenia, zawsze było źle).
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 02, 2009, 15:46:21 »
Mi się wydaje jednak, że ETA z użyciem traffika jest trochę inaczej liczona.

Ha, okazuje sie jednak, że z tym czasem nie jest tak jak myślałem :shock:
widać robiłem testy na 'zbyt lużnych' terenach by dostrzec różnicę, jak przeniosłem się do Warszawy,
to przy takiej samej (przebiegiem) trasie z trafikiem i bez, czas trafikiem wyszedł >2x dłuższy :O
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2009, 15:50:31 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline igab

  • *****
  • 1119
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Clarion Map780+AM6.6EU
Odp: Uwagi z beta testów AM 6.0
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 02, 2009, 16:21:33 »
Teraz to po testowałem dokładniej: krótki odcinek prostej drogi 3,3 km.
ETA z Traffic: 3 min.
ETA bez Traffic 2 min.