Nie mam prowizji od producenta
Za to mam następujący obraz sprawy,
1) źródełek jest mało, ale i wcale więcej ich nie trzeba...
2) brakuje blokad stawianych tam gdzie Policja w związku z zdarzeniem zablokowała przejazd
3) prędkości pochodzące ze źródełek, mimo że jest ich mało, dają bardzo dobry efekt, niestety niepełny
3) potrzeba Operatorów, którzy będą zbierali informacje z dróg, może we współpracy Radiem Kierowców?
4) Czyli w sumie Centrum sytuacji na drogach - odpalenie takowego nie jest może drogie, ale wymaga poniesienia kosztów, oraz zatrudnienia kilku ludzi w systemie zmianowym.
5) odpalenie powyższego wygeneruje jakieś koszta, więc albo koszta licencji/subskrypcji wzrosną i poniosą je wszyscy użytkownicy, albo jedynie Ci których stać i chcą te koszta ponieść
6) podniesienie kosztów licencji/subskrypcji może być ryzykownym ruchem, wielu userów bowiem przedstawia takie stanowisko że się należy i już. Przykład bez złośliwości - Roger_from_Cracow. Program jest bardzo drogi a do tego producent nie daje danych za które kolega nie zapłacił (aktualizacja SR)
7) LD i SR w obecnym kształcie pozostałoby free dla wszystkich z ważną subskrypcją, a nawet poszedłbym dalej, za free dla wszystkich legali (niech przybywa źródełek) - LD PRO jedynie dla chętnych.
To tyle tytułem owej szalonej koncepcji...
BTW
zauważyłem że Radio Kierowców dysponuje mapą targeo gdzie zamiast warstwy traffic są zdarzenia...
http://www2.polskieradio.pl/radiokierowcow/mapa/Coś tam chyba Aqurat wydeptuje dróżkę w Polskim Radiu. Jeśli zacieśnią współpracę to z takim partnerem rozwalą konkurencję na łopatki... Tylko niech zacieśnią... Bo chodzi jedynie o stawianie i zdejmowanie blokad z jak najmniejszym opóźnieniem!