LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.

  • 1898 Odpowiedzi
  • 426667 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #390 dnia: Maj 27, 2011, 15:34:18 »
Ciekawe jak LD sobie dziś poradzi "z Obamą" w Warszawie. Od 15tej miałabyć zamknięta ulica Żwirki i Wigury. Na razie nie widzę efektu tego zamknięcia po pobraniu danych traffic na sucho "w domku"  :mrgreen: Może jeszcze otwarta, na pewno otwarta, nie czepiam się  :mrgreen:

Na stronie mtraffic.pl i targeo widać już blokady ulicy a w AM cisza .  Wiem niedobry jestem  :mrgreen: Live Drive na pewno działa, tylko ja nie potrafię tego dostrzec  :P
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2011, 15:44:23 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #391 dnia: Maj 27, 2011, 15:44:01 »
a ja mam zablokowaną Żwirki i Wigury...

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #392 dnia: Maj 27, 2011, 15:45:44 »
a ja mam zablokowaną Żwirki i Wigury...

na jakim odcinku, bo ja 3 minuty temu pobierałem dane trafic . Teraz też zaktualizowałem dane TRF i od lotniska, aż po Raszyńską nie ma ustawionej blokady, są rożne kolorki i to wszystko. Info z 15:54: odświeżyłem dane TRF i nie widzę żadnej blokady wzdłuż Żwirki i Wigury. Jachraniak sorki, ale nie mogę ci uwierzyć, że Ty widzisz blokady, choćbym chciał. Na targeo widzę wyciete kawałki ulicy , a w AM nie.
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2011, 15:58:15 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #393 dnia: Maj 27, 2011, 16:02:10 »
Sorka za zmyłkę... Miałem wyznaczoną trasę krótką z 17 Stycznia róg Żwirki i Wigury do centrum i trasa poprowadziła Krakowską/Grójecką. Zamiast zajrzeć co blokuje to odpisałem, a blokady były pobrane z miplotraffic.

Blokad pochodzących z LD nie ma.

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #394 dnia: Maj 27, 2011, 17:02:03 »
Blokad pochodzących z LD nie ma.
no właśnie. Dobrze, że potwierdziłeś, bo już myślałem, że coś z moją AM nie halo. Także widzisz, no nie jest dobrze. Teraz sprawdziłem i blokady są  pochodzące z LD, natomiast nie wiem, czy tak powinno byc bo blokady sa tylko w kierunku od centrum do lotniska, natomiast od lotniska, aż przykładowo po Raszyńskiej blokad nie ma. Ja z miplo nie korzystam, ale rozumiem, że to nie jest wymóg prawda, LD powinno mi nałożyć blokady bez udziału miplo.
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2011, 17:06:31 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #395 dnia: Maj 27, 2011, 17:34:31 »
Teraz sprawdziłem i blokady są  pochodzące z LD, natomiast nie wiem, czy tak powinno byc bo blokady sa tylko w kierunku od centrum do lotniska, natomiast od lotniska, aż przykładowo po Raszyńskiej blokad nie ma.
Ale jaja...

Pomylili kierunek!
Żwirki i Wigury jest zamknięta od lotniska do Pomnika Lotnika.
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,zwirki-i-wigury-zamknieta-w-strone-centrum,216343.html

Nie blokad na Raszyńskiej bo przejazd będzie Wawelską i Armii Ludowej - dobrze że zablokowali...
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2011, 17:36:52 wysłana przez jachraniak »

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #396 dnia: Maj 27, 2011, 18:55:12 »
jaja czy nie, ale blokady pojawiły się stanowczo za późno, czego nie powinno być jak w targeo były dużo wcześniej.  :(

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #397 dnia: Maj 27, 2011, 21:14:39 »
Jak widać z powyższego, bieżące prędkości przekazywane via LD to tylko część systemu.
Nie widzę innego rozwiązania problemu jak wprowadzenie LD PRO w którym blokady będą na czas i we właściwym miejscu.
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2011, 21:16:11 wysłana przez jachraniak »

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #398 dnia: Maj 27, 2011, 21:26:48 »
I chyba jesteś w tym osamotniony. Tak jak nie ma takiej kasy, która zadowoliłaby górników, czy służbę zdrowia, tak żadne dodatkowe opłaty nie poprawią LD dopóki... nie zmienią jego założeń.

Dane od użytkowników powinny być niewielkim uzupełnieniem sytuacji na drodze. I tylko taka kolejność: poprawienie algorytmów, zwiększenie szybkości obróbki i przesyłania danych, zdobycie innych źródeł o sytuacji na drogach wynikiem czego będzie znośne działanie LD, a dopiero wtedy można zastanawiać się nad ewentualną (wg mnie wystarczy subskrypcja) opłatą.

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #399 dnia: Maj 27, 2011, 22:33:38 »
Witam

A ja się poświęciłem i na bieżąco wprowadziłem blokady i aktywowałem je na czas przejazdu kolumny prezydenckiej.
Swój wkład też miał Jachraniak  :ok:

http://www.miplo.pl/articles/?art=117

Szkoda tylko że blokady nie są połączone z MiploTraffic  :(
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #400 dnia: Maj 27, 2011, 22:42:17 »
chciałeś napisać z AM'Traffic chyba  :wink:

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #401 dnia: Maj 27, 2011, 22:46:42 »
tak, sorry za pomyłkę :ok:
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #402 dnia: Maj 27, 2011, 23:09:27 »
Powiedzcie, dlaczego na targeo dane o takiej blokadzie ulicy sa szybciej niz w AM. Przeciez chyba producent AM cos tam chyba wspolpracuje z targeo. Czy LD w AM nie moze po prostu zaczytywac tych danych z targeo. Pewnie nie, skoro tego nie robi. Najpierw aktualne dane sa w targeo, a pozniej w AM via LD. Blokada dla Obamy w AM chyba dopiero pojawila sie po 40 minutach po targeo

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #403 dnia: Maj 27, 2011, 23:21:00 »
Moja teoria spiskowa jest taka, ze LD musi jeszcze pozostac w obszarze "bety" ;) Jak usluga bedzie dodatkowo platna, to sie pewnie okaze, ze nie ma juz zadnego problemu z natychmiastowa synchronizacja: Targeo - LD :P

*

Offline papen76

  • 16
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Modecom MX2
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #404 dnia: Maj 28, 2011, 09:36:25 »
Chyba kolega ma dobrą intuicję :( Przynajmniej dotychczasowy trend w AM na to wskazuje. Konrad4x słusznie zauważył  :ok: "oczywistą oczywistość" - jaki problem w tym, żeby LD! i targeo publikowały dane w tym samym czasie? Hmmmm....  :S




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS. A poza tym dlaczego zabrali mi ostrzeganie o sygnalizacji świetlnej? Włączałem je sobie w nieznanym terenie w przypadku bardzo gęstej mgły, a teraz nie mogę. Nie podoba mi się to i już!
Vista HCx / UMP-pcPL

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #405 dnia: Maj 28, 2011, 12:09:18 »
Jak widać z powyższego, bieżące prędkości przekazywane via LD to tylko część systemu.
Nie widzę innego rozwiązania problemu jak wprowadzenie LD PRO w którym blokady będą na czas i we właściwym miejscu.

Co za bzdura. Uparłeś się na to Twoje  LD PRO jak byś miał co najmniej prowizje od producenta. Blokady powinny być i znikać na czas i we właściwym miejscu w normalnej funkcjonalności LD skoro już taka jest w programie.
Idąc Twoim tokiem myślenia można by wprowadzić jeszcze SUPER LD PRO, LD LITE, i inne, gdzie coś albo będzie na czas i we właściwym miejscu albo nie - zależnie kto ile zapłaci.   :grin:

*

Offline Wojteksw49

  • **
  • 182
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Modecom FreeWAY MX2, GMS 6501 AMEU
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #406 dnia: Maj 28, 2011, 12:34:42 »
Bardzo się dziwię, że użytkownicy AM domagają się wprowadzania odpłatnie dodatkowych aplikacji. Dla mnie wygląda to na prowokację lub sondowanie rynku przez AM, czy taką usługę można wprowadzić.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #407 dnia: Maj 28, 2011, 13:19:34 »
Nie mam prowizji od producenta  :-|

Za to mam następujący obraz sprawy,

1) źródełek jest mało, ale i wcale więcej ich nie trzeba...
2) brakuje blokad stawianych tam gdzie Policja w związku z zdarzeniem zablokowała przejazd
3) prędkości pochodzące ze źródełek, mimo że jest ich mało, dają bardzo dobry efekt, niestety niepełny
3) potrzeba Operatorów, którzy będą zbierali informacje z dróg, może we współpracy Radiem Kierowców?
4) Czyli w sumie Centrum sytuacji na drogach - odpalenie takowego nie jest może drogie, ale wymaga poniesienia kosztów, oraz zatrudnienia kilku ludzi w systemie zmianowym.
5) odpalenie powyższego wygeneruje jakieś koszta, więc albo koszta licencji/subskrypcji wzrosną i poniosą je wszyscy użytkownicy, albo jedynie Ci których stać i chcą te koszta ponieść
6) podniesienie kosztów licencji/subskrypcji może być ryzykownym ruchem, wielu userów bowiem przedstawia takie stanowisko że się należy i już. Przykład bez złośliwości - Roger_from_Cracow. Program jest bardzo drogi a do tego producent nie daje danych za które kolega nie zapłacił (aktualizacja SR)
7) LD i SR w obecnym kształcie pozostałoby free dla wszystkich z ważną subskrypcją, a nawet poszedłbym dalej, za free dla wszystkich legali (niech przybywa źródełek) - LD PRO jedynie dla chętnych.

To tyle tytułem owej szalonej koncepcji...

BTW
zauważyłem że Radio Kierowców dysponuje mapą targeo gdzie zamiast warstwy traffic są zdarzenia...
http://www2.polskieradio.pl/radiokierowcow/mapa/

Coś tam chyba Aqurat wydeptuje dróżkę w Polskim Radiu. Jeśli zacieśnią współpracę to z takim partnerem rozwalą konkurencję na łopatki... Tylko niech zacieśnią... Bo chodzi jedynie o stawianie i zdejmowanie blokad z jak najmniejszym opóźnieniem!
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2011, 13:21:37 wysłana przez jachraniak »

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #408 dnia: Maj 28, 2011, 13:27:10 »
A może mi to ktoś wytłumaczyć, dlaczego dane z targeo nie są zasysane do AM via LD ? Ja tego nie rozumiem, skoro producent AM z targeo współpracuje. Wczoraj zauważyłem też ciekawą rzecz, podczas przejazdu Obamy zablokowana była ulica Żwirki i Wigury. Nie ważne juz po jakim czasie blokada via LD pojawiła się w AM, bo o tym już pisałem, ale zastanawia mnie inna sprawa, że w targeo blokada była od lotniska w stronę centrum i to na pewno było okey, bo widziałem w telewizji, że pod prąd kolumna nie jechała, a w AM blokada pojawiła się w odwrotnym kierunku, czyli z centrum w stronę lotniska, natomiast druga strona blokady nie miała, tzn może i później miała, ale juz tego nie śledziłem. Jak cos takiego jest możliwe. Dla mnie to dowód, że jedyna współpraca z targeo na dzień dzisiejszy to to logo automapy w dolnym rogu obok logo targeo i na tym chyba koniec.

*

Offline klasyczny

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Note, aAM 1.4.1 (1209 PL)
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #409 dnia: Maj 28, 2011, 13:51:28 »
Z całym szacunkiem dla Ciebie jachraniak (bo uważam, że na takowy zasługujesz mimo, iż w wielu kwestiach mam inne zdanie niż Ty), ale gdzie jest na świecie taki klient, który myśli w kategoriach producenta??? :grin: Chyba tylko tutaj, na tym forum. Jestem w szoku, że Ty tracisz czas na wymyślanie jakie to ogromne koszty może ponieść producent.  :S Zapytam się wprost: a co klientowi do tego?. W jakim ja kraju żyję? A może jakieś reformy przespałem? :D. Życzę sobie mieć tylko takich odbiorców moich produktów. Ja chcę za wyrób 250 000 zł..a mój klient na to..coś pan oszalał..ja dam panu co najmniej 300 000 zł. Żyć a nie umierać. Sporki za żartobliwy ton...ale nie mogłem sie powstrzymać. Jeżeli kogoś uraziłem to go w tym miejscu bardzo przepraszam

Połączone: Maj 28, 2011, 13:52:40
sporki=sorki

*

pliers

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #410 dnia: Maj 28, 2011, 14:00:01 »
klasyczny

chcesz za swój produkt 250000 a ja jako klient mówię Ci że Twój produkt jest do bani, chcę żebyś w nim coś poprawił i zapłacę 300000 bo mnie nie stać na to, żeby mieć produkt który nie spełnia moich oczekiwań.

Tak, tak wiem, czytałem, jestem pracownikiem Aqurat a conajmniej firmy reprezentującej jej interesy :-)
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2011, 14:02:14 wysłana przez pliers »

*

Offline klasyczny

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Note, aAM 1.4.1 (1209 PL)
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #411 dnia: Maj 28, 2011, 14:41:33 »
pliers, nie będę polemizował w zakresie Twojej wypowiedzi zawartej w pierwszym zdaniu. Zaproponuję Tobie kompromis: umówmy się, że w tej materii o ktorej ja pisałem w poście nr 409 jedno z nas nie ma zielonego bądź bladego pojęcia. W zakresie drugiego zdania napiszę tak: podziwiam Twoją odwagę i jestem pełen uznania, że jako jeden z chyba pierwszych przyznałeś się oficjalnie do współpracy  :wink: .

*

pliers

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #412 dnia: Maj 28, 2011, 14:47:39 »
nie będziesz polemizował? Trzymam za słowo :-) Najwyższy czas chociaż spróbować zaakceptować że inni ludzie mogą mieć z goła odmienne spojrzenie na pewne sprawy.
Sugestię że nie mam zielonego/bladego pojęcia przemilczę, bo na pewno wiesz lepiej.

pozdrawiam

Połączone: [time]Maj 28, 2011, 15:58:51[/time]
Obama już w samolocie, drogi póki co i w targeo i w AM zablokowane

Połączone: Maj 28, 2011, 16:05:28
No proszę , już wszystko przejezdne. Mam nawet wrażenie że LD wyprzedziło Targeo w udrażnianiu drogi (na przykładzie skrzyżowania Wawelska/Żwirki i Wigury)
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2011, 16:05:28 wysłana przez pliers »

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #413 dnia: Maj 28, 2011, 20:35:40 »
1) źródełek jest mało, ale i wcale więcej ich nie trzeba...
Ja mam zupełnie przeciwne zdanie. Źródełek jest za mało, i to tych wiarygodnych. Zawsze trzeba odrzucić skrajne dane: albo wariat leci 160 przez miasto, albo dziecku zachciało się siusiu. Dopiero reszta ma większy sens.
2) brakuje blokad stawianych tam gdzie Policja w związku z zdarzeniem zablokowała przejazd
3) prędkości pochodzące ze źródełek, mimo że jest ich mało, dają bardzo dobry efekt, niestety niepełny
Efekt niepełny, to tak jak program prawie legalny, czyli zupełnie nie.
3) potrzeba Operatorów, którzy będą zbierali informacje z dróg, może we współpracy Radiem Kierowców?
4) Czyli w sumie Centrum sytuacji na drogach - odpalenie takowego nie jest może drogie, ale wymaga poniesienia kosztów, oraz zatrudnienia kilku ludzi w systemie zmianowym.
5) odpalenie powyższego wygeneruje jakieś koszta, więc albo koszta licencji/subskrypcji wzrosną i poniosą je wszyscy użytkownicy, albo jedynie Ci których stać i chcą te koszta ponieść
6) podniesienie kosztów licencji/subskrypcji może być ryzykownym ruchem, wielu userów bowiem przedstawia takie stanowisko że się należy i już. Przykład bez złośliwości - Roger_from_Cracow. Program jest bardzo drogi a do tego producent nie daje danych za które kolega nie zapłacił (aktualizacja SR)
7) LD i SR w obecnym kształcie pozostałoby free dla wszystkich z ważną subskrypcją, a nawet poszedłbym dalej, za free dla wszystkich legali (niech przybywa źródełek) - LD PRO jedynie dla chętnych.
Nie nam płakać nad kosztami producenta, jak i on nie płacze nad naszymi kosztami zapłaty za jego program. Jak już nieraz wyliczałem, koszty nie są wcale duże (w skali przychodów z subskrypcji). A efekt marketingowy i związany z tym przyrost zysków znaczny.
BTW
zauważyłem że Radio Kierowców dysponuje mapą targeo gdzie zamiast warstwy traffic są zdarzenia...
http://www2.polskieradio.pl/radiokierowcow/mapa/

Coś tam chyba Aqurat wydeptuje dróżkę w Polskim Radiu. Jeśli zacieśnią współpracę to z takim partnerem rozwalą konkurencję na łopatki... Tylko niech zacieśnią... Bo chodzi jedynie o stawianie i zdejmowanie blokad z jak najmniejszym opóźnieniem!
Tak otworzyłem tą stronkę najechałem na utrudnienie (dzisiaj, 28-05-2011) i mam aktualność...

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #414 dnia: Maj 31, 2011, 10:52:26 »
Od wczoraj  GDDKiA uruchomiła portal : http://www.nadrodze.info/

Ogólnie rzecz biorąc podany jest tam czas przejazdu na trasie Kraków - Zakopane.

Usługa on-line.  W załączeniu trasa w/w trasa.

Dla mnie to miarodajne źródło dla porównania  "LD+SR" w AM i danych faktycznych.

Na chwilę obecną - czas przejazdu:
Kraków- Zakopane w AM to 80min , wg. GDDKiA - 83 min.
Zakopane- Kraków w AM to 82min , wg. GDDKiA - 86 min.

Jak dla mnie wynik testu pozytywnie zaskakujący na korzyść AM!

Proponuję zainteresowanym testy i podzielenie się swoimi spostrzeżeniami
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2011, 11:01:44 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #415 dnia: Maj 31, 2011, 11:14:03 »
coś ta stronka GDDKiA nie zabałdzo...

http://www.traxelektronik.pl/CZAS_PRZEJAZDU/index.php?c=ruch

nie rozumiem...
Z Zakopanego do Krakowa w w 55min?
Z Krakowa do Zakopanego w 30min?

 :O

przybywa rozwiązań dla kierowców, którzy nie trawią CB

http://www.infodrogowe.pl/?p=info_mini.html

Serwis jest na obecną chwilę dużo słabszy od LD

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #416 dnia: Maj 31, 2011, 11:15:18 »
Wejdź w zakładkę - kalkulator czasu!

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #417 dnia: Maj 31, 2011, 11:18:43 »
Dzięks :)

wygląda na to że trasa jest liczona od rogatek do rogatek... to takie info dla tych co będą chcieli sprawdzać

Połączone: Maj 31, 2011, 12:00:20
Dla mnie to miarodajne źródło dla porównania  "LD+SR" w AM i danych faktycznych.

Trzeba będzie sprawdzić gdy Zakopianka stanie... Na obecną chwilę ETA jest zgodna z rzeczywistością dzięki SR, gdyż bez pobrania danych LD dla punku nawigacyjnego w połowie dystansu, czas przejazdu jest bardzo zbliżony do realnego.

Po pobraniu LD (całe 12KB) czas uległ wydłużeniu o 4 minuty.

Tak czy inaczej zgadzam się z JR - jest dobrze.

Wrócimy do tego odcinka w innym terminie :) Miejmy nadzieję, że będzie równie dokładnie jak dziś.
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2011, 12:00:20 wysłana przez jachraniak »

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #418 dnia: Czerwiec 02, 2011, 18:39:14 »
W sobotę jechałem z Warszawy do Bydgoszczy. W samej Bydgoszczy natrafiłem na zamknięty odcinek pomiędzy Tesco a rondem Fordońskim gdzie były jakieś imprezy koło Łuczniczki.  Miałem włączone LD on line i co... i gówno. AM skierowała mnie wprost na zablokowany odcinek straciłem więc masę czasu na zakorkowanych objazdach.. po co mi to całe LD jak straciłem tylko kasę na transferze danych...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2011, 18:50:13 wysłana przez puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #419 dnia: Czerwiec 02, 2011, 19:10:16 »
.. po co mi to całe LD jak straciłem tylko kasę na transferze danych...
Ten dzień z LD po prostu nie był twój. LD nie rozdaje wszystkim po równo. Jednego dnia Ty coś może zyskasz innego dnia ktoś inny. Podziel się, nie bądź taki  :E :E :E