LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.

  • 1898 Odpowiedzi
  • 426658 Wyświetleń

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #210 dnia: Kwiecień 14, 2011, 15:37:47 »
2) serwery LD od kilku dni chodzą zdecydowanie poniżej oczekiwań. Przykładem niech będzie Warszawa (Rondo Dmowskiego), przy ustawionym dużym zasięgu (bo taki mam ustawiony) od dawna pobierałem pomiędzy 65KB a 85KB. Wszystko wskazywało że niebawem będzie danych zdecydowanie ponad 100KB.
Marzec 29, 2011, 14:36:30
Warszawa - 97kB !
Coż... przed chwilą pobrałem 48KB
Wydaje mi się, że nie rozumiesz podstawowej zasady działania LD. To nie są dane budowane od zera, tylko uzupełnienie danych SR. Skoro dane SR pokrywają się z LD, to oczywiste że tych kB będziesz miał mało. A chyba aktualnie powinny dosyć dobrze się pokrywać, skoro kilka dni temu była aktualizacja SR. Nie?
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #211 dnia: Kwiecień 14, 2011, 16:08:59 »

Wydaje mi się, że nie rozumiesz podstawowej zasady działania LD. To nie są dane budowane od zera, tylko uzupełnienie danych SR. Skoro dane SR pokrywają się z LD, to oczywiste że tych kB będziesz miał mało. A chyba aktualnie powinny dosyć dobrze się pokrywać, skoro kilka dni temu była aktualizacja SR. Nie?

Przykład:

Góra dane SR , dół dane SR+LD! pokrywające się ze sobą( czarny-szary , bordowy -czerwony)

To przeczy twojej teorii!!! Podobną do Twojej  odpowiedź dostałem z supportu AM!

Czyżby support był wśród nas?

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #212 dnia: Kwiecień 14, 2011, 16:41:38 »
Cytat: JR.Nysa
Czyżby support był wśród nas?
Kacza paranoja jest zaraźliwa?  :ohreally: Wczoraj ja, dziś rgr, a kto jurto?
W takim razie ty, Konrad vel Treker i paru innych to jak nic przedstawiciele konkurencji, a Bilunia to z wynajętej agencji czarnego PR :alien: Nawet starsza pani to pewno agentka na emeryturze  ::)
Tylko zwyczajnych użytkowników już nie ma, sami opłacani! Ani chybi koniec świata kurka wodna się zbliża. :terrified:

Przesyłanie w ramach LD wyłącznie różnic w stosunku do SR to najprostszy sposób na minimalizację plików danych, a podważanie sensownej teorii za pomocą wykresów z kolorkami, gdzie jeden kolor oznacza cały zakres prędkości, jest warte tyle co zeszłoroczny śnieg.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #213 dnia: Kwiecień 14, 2011, 16:42:08 »
Mam podobne spostrzeżenia do JR w temacie LD  :)

Poza tym jest pewna analogia pomiędzy AM a targeo.

SmartRoutes = prognoza
LiveDrive = pomiar

Więc raczej nie jest tak, że LD pojawiają się tylko wtedy, gdy różnią się od SR. Jest prawie czarne i czarne.

Przykład na szybko.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2011, 16:53:04 wysłana przez jachraniak »

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #214 dnia: Kwiecień 14, 2011, 16:56:22 »
Jachraniak, a jeżeli "czarny z SR" to dane o średniej prędkości 7 km/h, a "czarny z LD" to prędkość 3 km/h, czyli ponad 2 razy mniejsza, to jak te wykresy mają wyglądać? Uważasz że traffic jest aż tak uproszczony, że używa tylko 7 uśrednionych wartości prędkości?

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #215 dnia: Kwiecień 14, 2011, 17:10:12 »
Jachraniak, a jeżeli "czarny z SR" to dane o średniej prędkości 7 km/h, a "czarny z LD" to prędkość 3 km/h, czyli ponad 2 razy mniejsza, to jak te wykresy mają wyglądać? Uważasz że traffic jest aż tak uproszczony, że używa tylko 7 uśrednionych wartości prędkości?

A co to zmienia?
Czarny z SR to 0-8km/h, więc nie ma potrzeby wyświetlania czarnego z LD jeśli prędkość wg LD jest wspomniane 3km/h.

Podsumowując prawie czarny jest odpowiednikiem czarnego. Gdyby Twoja teoria była słuszna to nie mielibyśmy czarnego na czarnym.

i jeszcze raz powtórzę

Cytuj
SmartRoutes = prognoza
LiveDrive = pomiar

Nie ma LD widzimy blade kolorki SR.
Są LD to pokrywają SR niezależenie od tego czy są inne czy też takie same jak te które pokrywają.



*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #216 dnia: Kwiecień 14, 2011, 17:17:31 »
W kwestii LiveDrive!
Ostatnio zainstalowałem na nokii NaviExperta w wersji Era - za free 7 dni


Brak tam warstwy Traffic i kolorów ale jest coś lepszego - ikonka z podpisem korek - po kliknięciu więcej informacji podaje przewidywaną prędkość i kierunek.
Taką prezentację uważam za zdecydowanie lepszą i bardziej przydatną.

Inni potrafią świetnie wykorzystać i zaprezentować dane w programie a Aqurat przyzwyczaja nas do "patologii w swoim stylu" i ciągłej walki z programem!

Tez testowalem NaviExperta przez kilka dni. Ok, prezentacja jest, tylko problem polega w tym, ze np w moim miescie te ikonki byly non stop... Niezaleznie czy to noc czy dzien i tak przez caly czas moich testow. Oczywiscie korka w tych dwoch miejscach non stop nie ma, a w jednym miejscu sam nie wiem jak mogl powstac - droga boczna, mniej uczeszczana. Podsumowujac rowniez sobie nie radza :( choc rzeczywiscie testy mialem krotkie.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #217 dnia: Kwiecień 14, 2011, 17:22:16 »
Czyżby support był wśród nas?
Nie jestem z supportu, tylko z PR. Od wersji 6.0 od czarnego PR :>.
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #218 dnia: Kwiecień 14, 2011, 17:52:22 »
7) Chętnych do czytania jest wielu, do krytykowania też, do sprawdzenia mniej, do przetestowania czegoś jeszcze mniej... W poście nr 200 zaproponowałem test. Do tej pory nikt... Ech...

Akurat ten test wymaga scisle okreslonych warunkow (dluzsza trasa w jednym kierunku i z powrotem do tego najlepiej o podobnym czasie), ktore niekiedy ciezko spelnic. Proponuje zebys podzieli sie spostrzezeniami, a moze bardziej zainteresuje to innych do wykonania testu.

*

Offline matmic

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mateusz Miciński
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S21 Ultra
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #219 dnia: Kwiecień 14, 2011, 18:08:00 »
@rgr - ja także jestem z PR...

@jachraniak, co do Twojego testu - faktycznie, coś jest na rzeczy.
Gdy jechałem z wyznaczoną trasą, zebranych i wysłanych danych było 5kB.
Powrotną drogę - identyczną niemalże, pokonałem bez wyznaczonej trasy. Wysłanych danych 9kB.
Nasuwa mi się jeden wniosek:
- jeżeli trasy nie ma, algorytm gromadzi więcej danych, ponieważ przy trasie wie (spodziewa się) prędkości przejazdu, kierunku przejazdu na skrzyżowaniach itd. Bez trasy algorytm tego nie wie, i aby dane były bardziej dokładne zbiera także informacje o manewrach na skrzyżowania itd. Chociaż to też chyba nie ma sensu, bo skoro jest trasa, to niby czemu tych danych miałby nie wysyłać!?
Samsung Galaxy S21 Ultra
Microsoft Surface Pro 6

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #220 dnia: Kwiecień 14, 2011, 18:25:48 »
W kwestii LiveDrive!
Ostatnio zainstalowałem na nokii NaviExperta w wersji Era - za free 7 dni


Brak tam warstwy Traffic i kolorów ale jest coś lepszego - ikonka z podpisem korek - po kliknięciu więcej informacji podaje przewidywaną prędkość i kierunek.
Taką prezentację uważam za zdecydowanie lepszą i bardziej przydatną.

Inni potrafią świetnie wykorzystać i zaprezentować dane w programie a Aqurat przyzwyczaja nas do "patologii w swoim stylu" i ciągłej walki z programem!

Tez testowalem NaviExperta przez kilka dni. Ok, prezentacja jest, tylko problem polega w tym, ze np w moim miescie te ikonki byly non stop... Niezaleznie czy to noc czy dzien i tak przez caly czas moich testow. Oczywiscie korka w tych dwoch miejscach non stop nie ma, a w jednym miejscu sam nie wiem jak mogl powstac - droga boczna, mniej uczeszczana. Podsumowujac rowniez sobie nie radza :( choc rzeczywiscie testy mialem krotkie.
Faktycznie ikonka zator drogowy jest na stale osadzona na mapie. Zmieniają sie jedynie średnie prędkości przejazdu. Poza tym pobieranie mapy on-line to średnio dobry pomysl.Przejechalem na NavExpercie ok 100 km i ze względu na małą precyzję odbiornika GPS w mojej Nokii wyznaczanie pozycji nie jest precyzyjne co wpływa na jakość nawigacji.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #221 dnia: Kwiecień 14, 2011, 18:38:09 »
@rgr Nie chciałem pisać pierwszy...

Gdy pewnego razu jeździłem bez wyznaczonej trasy i w ciągu niecałej godziny wysłałem 17KB mało nie spadłem pod kierownicę. Zazwyczaj w takim czasie przy wyznaczonej trasie wysyłałem ok 2-3KB. Potem miałem jeszcze raz podobną akcję, ale znów nie miałem możliwości powtórzenia przejazdu...

W międzyczasie oczywiście nie zmieniałem interwału wysyłania danych - 2min.

Nie miałem ostatnio sposobności do przeprowadzenia testu dlatego zaproponowałem to na forum. Jutro mam idealną trasę do testu - "tam i z powrotem"... Oczywiście opiszę wyniki  :ok:

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #222 dnia: Kwiecień 15, 2011, 10:05:47 »
Cytat: JR.Nysa
Czyżby support był wśród nas?
Kacza paranoja jest zaraźliwa?  :ohreally: Wczoraj ja, dziś rgr, a kto jurto?
W takim razie ty, Konrad vel Treker i paru innych to jak nic przedstawiciele konkurencji, a Bilunia to z wynajętej agencji czarnego PR :alien: Nawet starsza pani to pewno agentka na emeryturze  ::)
Tylko zwyczajnych użytkowników już nie ma, sami opłacani! Ani chybi koniec świata kurka wodna się zbliża. :terrified:

Przesyłanie w ramach LD wyłącznie różnic w stosunku do SR to najprostszy sposób na minimalizację plików danych, a podważanie sensownej teorii za pomocą wykresów z kolorkami, gdzie jeden kolor oznacza cały zakres prędkości, jest warte tyle co zeszłoroczny śnieg.

Na zadane pytanie do supportu:
Cytuj
System Live Drive pobiera bardzo małe ilości danych. Działanie systemu jest znikome.Czy to celowy zabieg i testy usługi czy problemy techniczne?
Otrzymałem odpowiedź:
Cytuj
Nie mamy zadnych informacji jakoby prowadzone byly jakies testy. Wszystko zalezy od natezenia ruchu i stopnia "odbiegania sytuacji od normy". Tzn. jesli ruch wyglada podobnie do przyjetego z zalozenia - danych moze byc mniej.

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (mp)

Po prostu zauważyłem analogię wypowiedzi rgr do odpowiedzi z supportu. I tyle!

Do pozostałej treści twojej wypowiedzi użytkowniku `mobik`nie będę się odnosił!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2011, 10:15:50 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline hipeck

  • **
  • 212
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #223 dnia: Kwiecień 15, 2011, 10:57:25 »
Odbieganie od normy to pojęcie dość obszerne. Jachraniak-podziwiam Twoje zaangażowanie w LD, ale kręcę się po Krakowie z LD i jak na razie nie trzyma się to kupy /już nie będę dodawał reszty do rymu/  pozdr

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #224 dnia: Kwiecień 15, 2011, 13:09:39 »
hipeck żeby móc dobrze obserwować jak się sprawy mają najlepiej mieć taki setup:

Menu
Ustawienia
AM'Traffic
Korzystaj (p)tak
Wysyłaj 2min
pobieraj i używaj "2min" "dużym"

Menu
2 strona
AM'Traffic
Podgląd AM'Traffic

Menu
Ustawienia
Interfejs
1/7 Pokazuj drogi poszerzone  (p)tak

3/7 Automatycznie wykonuj - przełącznie w tryb 3D - pusty box

5/7 Miasto 2D - 675m
6/7 Pośrednia 2D - 2,5km
6/7 Poglądowa 2D - 10km

bo warto obserwować i dzielić się spostrzeżeniami  :ok: choć ostatnie dni nie nastrajają opytmistycznie...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2011, 13:19:38 wysłana przez jachraniak »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #225 dnia: Kwiecień 15, 2011, 14:31:40 »
Poniżej 2 screeny.
Dla Nysy i okolic pobrało 13kB.

Powiem tak: więcej danych w LiveDrive! mniej w Targeo!

Sytuacja się odwróciła - chyba na chwilę  :shocked:



Połączone: [time]Kwiecień 15, 2011, 14:47:30[/time]
Dziwna sprawa pobierając dane via ActiveSync nagle pojawiło mi się 54 kB danych do wysłania (po zamknięciu i otworzeniu aplikacji AM) ??  :shocked:

Miało wysłać 54kB a wysłało 71kB! -  20110415116_1.jpg

O co chodzi? Też tak macie?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2011, 14:57:00 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #226 dnia: Kwiecień 16, 2011, 10:35:38 »
Żeby oddać faktyczny stan rzeczy

1) nie potrzeba blokad miplo, skomplikowanych i wymagających zaangażowania userów. Przy normalnie pracujących serwerach LD wszystko chodzi jak trzeba, bezobsługowo i zapewnia routing w bardzo przyzwoitym kształcie.

Nie chodzi jak trzeba, co było kilkukrotnie tu udowodnione. Ale Tobie ciężko jest przyjąć to do wiadomości. Czy 4 godziny to odpowiedni czas reakcji? Nie. 2 godziny to też za dużo.

Cytuj
2) serwery LD od kilku dni chodzą zdecydowanie poniżej oczekiwań. Przykładem niech będzie Warszawa (Rondo Dmowskiego), przy ustawionym dużym zasięgu (bo taki mam ustawiony) od dawna pobierałem pomiędzy 65KB a 85KB. Wszystko wskazywało że niebawem będzie danych zdecydowanie ponad 100KB.

Ilość nie znaczy jakość - też już ktoś to pisał.

Cytuj
6) Biorąc pod uwagę odsetek licencji AM które są źródełkami to przy normalnie działających serwerach LD jestem w szoku jak to pięknie działa. A dziś działa tak jak powinno, biorąc pod uwagę chęci userów  >:)

Ja jestem w szoku jak czytam takie teksty  :mrgreen:

Cytuj
7) Chętnych do czytania jest wielu, do krytykowania też, do sprawdzenia mniej, do przetestowania czegoś jeszcze mniej... W poście nr 200 zaproponowałem test. Do tej pory nikt... Ech...

Ja nie jeżdżę sobie dla przyjemności, ja z tego żyję. I nie mam czasu na testy.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #227 dnia: Kwiecień 16, 2011, 21:54:20 »
Żeby oddać faktyczny stan rzeczy

1) nie potrzeba blokad miplo, skomplikowanych i wymagających zaangażowania userów. Przy normalnie pracujących serwerach LD wszystko chodzi jak trzeba, bezobsługowo i zapewnia routing w bardzo przyzwoitym kształcie.
Nie chodzi jak trzeba, co było kilkukrotnie tu udowodnione. Ale Tobie ciężko jest przyjąć to do wiadomości. Czy 4 godziny to odpowiedni czas reakcji? Nie. 2 godziny to też za dużo.
jerzu jestem pełen podziwu dla ilości kilometrów, które przemierzasz za kierownicą po naszych drogach. I nie podważam Twojego doświadczenia... Po prostu przyjmuję to co piszesz w tematach objazdu prawie jak aksjomat.

Ciężko Ci to przyjąć do wiadomości?

Dlaczego zatem nie szanujesz zdania osoby, która szanuje Twoje? Od dawna robię  kilka(naście) tras na zgłaszanych odcinkach przez Radio Kierowców. Poza tym poruszając się po drogach (Wa-wa i okolice - fakt) podglądam jak wyglądają kolorki, a częściej wyglądają dobrze niż źle. To pozwala mi z pełną odpowiedzialnością twierdzić że TO działa. Oczywiście po raz kolejny przewija się w tle zagadnienie ilości źródełek.

2) serwery LD od kilku dni chodzą zdecydowanie poniżej oczekiwań. Przykładem niech będzie Warszawa (Rondo Dmowskiego), przy ustawionym dużym zasięgu (bo taki mam ustawiony) od dawna pobierałem pomiędzy 65KB a 85KB. Wszystko wskazywało że niebawem będzie danych zdecydowanie ponad 100KB
Ilość nie znaczy jakość - też już ktoś to pisał.
Nie zgadzam się. Gdyby ilość była większa jakość też by się poprawiła.

6) Biorąc pod uwagę odsetek licencji AM które są źródełkami to przy normalnie działających serwerach LD jestem w szoku jak to pięknie działa. A dziś działa tak jak powinno, biorąc pod uwagę chęci userów  >:)
Ja jestem w szoku jak czytam takie teksty  :mrgreen:

Wiem swoje, Ty wiesz swoje...

7) Chętnych do czytania jest wielu, do krytykowania też, do sprawdzenia mniej, do przetestowania czegoś jeszcze mniej... W poście nr 200 zaproponowałem test. Do tej pory nikt... Ech...
Ja nie jeżdżę sobie dla przyjemności, ja z tego żyję. I nie mam czasu na testy.
Doskonale to rozumiem. Tylko, że mam już taki obraz działania AM'Traffic (po wyznaczeniu dziesiątek jeśli nie setki tras), którego jeszcze długo może miał nie będziesz miał. Podobnie jak JR
Dygresja
Kilka minut po tym jak usłyszałem w Radiu Kierowców, podałem 4 utrudnienia w ruchu...

9:58 Radio Kierowców
4 utrudnienia w ruchu
1) DK1 Pomiędzy Częstochową a Siewierzem... Na wysokości Poczesnej. Korek w obu kierunkach. Objazd działa w obu kierunkach. Są także ikonki wypadku.
2) Ożarów Mazowiecki - Nie ma ikon. Omijanie korka na trasie Błonie - Warszawa działa w obu kierunkach.
3) Stęszew - Poznań. Na wysokości miejscowości Komorniki. Omijanie korka działa.
4) Bielsk Podlaski - Białystok... najmniejszego śladu utrudnienia.
Dla Ożarowa Mazowieckiego omijanie  działa  na danych SR !
jedno z nich (4) nie było widziane przez LD - oczywiście przez brak źródełek.
JR sprawdził dokładnie te zgłoszenia gdyż zauważył, że jedno z nich jest omijane już przez SR... I zamiast docenić że 3 z nich są dobrze wyłapane przez LD skupił się na tym, że jedno z nich jest omijane przez SR... To jest problem... Nieważne, że 3 korki są dobrze ominięte...

Powtórzę zatem raz jeszcze. Musi być dużo źródełek. Jeśli ludzie nie uwierzą, że to działa - tak jak Ty w to nie wierzysz, to już możemy to wszystko wyłączyć, włączyć profile Bilunia, liczyć na CB i każdą trasę korygować wstawiając "przez". To jest wybór pomiędzy postępem a recesją.

Ja wybieram postęp, choć czasem zawiera błędy.

Na marginesie - strasznie się namęczyłem żeby Ci odpowiedzieć  :proud:
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 16, 2011, 21:59:13 wysłana przez jachraniak »

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #228 dnia: Kwiecień 16, 2011, 22:12:58 »
Powtórzę zatem raz jeszcze. Musi być dużo źródełek. Jeśli ludzie nie uwierzą, że to działa - tak jak Ty w to nie wierzysz, to już możemy to wszystko wyłączyć, włączyć profile Bilunia, liczyć na CB i każdą trasę korygować wstawiając "przez". To jest wybór pomiędzy postępem a recesją.

Źródła to jedno. Ale IMHO brak jest kogoś, kto ręcznie wprowadzałby informacje o wypadkach do systemu. Bo w tej chwili działa to tak, że jakiś skrypt pewnie co godzinę (jak nie dłużej) pobiera plik ze strony GDDKiA i w ten sposób aktualizuje dane o wypadkach. I zdarzają się takie sytuacje że informacja o utrudnieniu pojawia się sporo za późno albo już po ustaniu tego utrudnienia.
Ja nie neguję idei LD, sam używam tego systemu, ale mam do niego sporo zastrzeżeń. W ciągu ostatnich dwóch tygodni dzięki CB uniknąłem trzech korków, spowodowanych blokadą drogi przez wypadki, których LD wcale nie zauważył.

Cytuj
Na marginesie - strasznie się namęczyłem żeby Ci odpowiedzieć  :proud:

Doceniam to  :ok:
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #229 dnia: Kwiecień 19, 2011, 14:20:11 »
O 13:58 Radio Kierowców podało dwa zgłoszenia,

1) Radzyń - wypadek z udziałem motocykla
2) Zablokowany odcinek DK1 na wysokości Ozorkowa - objazd przez miasto

Ponieważ nie ma danych LD o prędkościach... AM'Operator postawił blokady. Niczego w sumie nie brakuje nam do szczęścia... No, dobrze by było gdyby blokada blokowała  :mrgreen:

Zrzuty pochodzą z 6.8.1beta więc może się wydawać że są dane LD, niestety są to dane SR.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2011, 14:28:06 wysłana przez jachraniak »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #230 dnia: Kwiecień 21, 2011, 10:58:36 »
Wypadek A4 w pobliżu węzła Krzywa.

Danych w AM Traffic brak.

Targeo pokazuje jak należy!!!!

Kolejny raz pytam o sens pobierania danych.

Pobranych danych LiveDrive! - 1kB  :(
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2011, 11:11:49 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #231 dnia: Kwiecień 21, 2011, 11:13:38 »
11:12 dane są

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #232 dnia: Kwiecień 21, 2011, 11:17:40 »
Pojawiły się dane i trasa już omija wypadek,
opóżnienie w stosunku do napisania postu przez JR ok. kwadransa.
Ile wcześniej wypadek było widać na Targeo?
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #233 dnia: Kwiecień 21, 2011, 11:20:58 »
Na zrzucie z targeo.pl widnieje godz.  10.40 , ja sprawdzałem już o 10.30 i korek był widoczny!

Połączone: Kwiecień 21, 2011, 11:33:15
godz. 11.29 dane są jednak u mnie na trasie szybkiej korek nie jest omijany!!!  :shocked:
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2011, 11:33:16 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #234 dnia: Kwiecień 21, 2011, 11:44:13 »
Piszecie o tym wypadku?
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #235 dnia: Kwiecień 21, 2011, 11:50:53 »
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2011, 11:53:05 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #236 dnia: Kwiecień 21, 2011, 11:59:59 »
No to artykuł napisano 2011-04-21 09:07:16
Na stronie http://www.droginaszostke.pl/ info chyba o tym samym jest z 7:25.

Źródło http://www.droginaszostke.pl/
11:42 - 21/04/2011
Kilometry:65 km do 65 km
Na wysokości 65 km A-4 w kierunku Wrocławia ruch odbywa się już dwoma pasami ruchu.

A w AM informacja jest po godzinie 11:2911:12 i blokuje odcinek, który o 11:42 jest już przejezdny.
Do doopy a takim blokowaniem.

Połączone: [time]Kwiecień 21, 2011, 12:05:18[/time]
... Ile wcześniej wypadek było widać na Targeo?
To akurat jest mniej ważne.
Istotniejsze jest od której nieprzejezdny był odcinek drogi i od której w AM jest on blokowany.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2011, 13:34:42 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #237 dnia: Kwiecień 21, 2011, 12:06:31 »
No to artykuł napisano 2011-04-21 09:07:16
Na stronie http://www.droginaszostke.pl/ info chyba o tym samym jest z 7:25.

Źródło http://www.droginaszostke.pl/
11:42 - 21/04/2011
Kilometry:65 km do 65 km
Na wysokości 65 km A-4 w kierunku Wrocławia ruch odbywa się już dwoma pasami ruchu.

A w AM informacja jest po godzinie 11:29 i blokuje odcinek, który o 11:42 jest już przejezdny.
Do doopy a takim blokowaniem.


Dobry komentarz z dedykacją dla działu odpowiedzialnego za LiveDrive! w f. Aqurat!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2011, 12:10:44 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #238 dnia: Kwiecień 21, 2011, 13:06:53 »

A w AM informacja jest po godzinie 11:12 i blokuje odcinek, który o 11:42 jest już przejezdny.

A w AM informacja jest po godzinie 11:29 i blokuje odcinek, który o 11:42 jest już przejezdny.
Jacek bądź łaskaw własne zdanie wyrażać we własnym imieniu
a nie zmieniając w cytacie treści napisane przez kogoś innego.
W dodatku treść. którą pogrubiłeś jest sprzeczna z tym co sam napisałeś:
godz. 11.29 dane są jednak u mnie na trasie szybkiej korek nie jest omijany!!!  :shocked:
To znaczy że o 11:29  A4 już nie jest blokowana w AM, od 11:12 był objazd,
a po 11:30 sam też sprawdzałem i już nie omijała tego odcinka.
Podsumowując, blokada nastąpiła stanowczo za późno, ale odblokowanie odcinka
w AM nastąpiło praktycznie natychmiast po wznowieniu ruchu na drodze.
(i nie pierwszy raz to samo obserwowaliśmy)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2011, 13:08:42 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #239 dnia: Kwiecień 21, 2011, 13:10:12 »
Cytuj
12:42 - 21/04/2011
We Wrocławiu na ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Borowskiej do ul. Ślężnej, jadąc w kierunku ul. Ślężnej, doszło do zderzenia dwóch samochodów ciężarowych. Jeden z pojazdów przewoził środki łatwopalne, gdzie doszło do rozczelnienia pojemników z tymi środkami. Zamknięto ruch kołowy i pieszy na ww. odcinku drogi. Objazd ulicą Borowską do ul. Kamiennej i dalej do ul. Ślężnej.

przeczytałem przed chwilką