Żeby oddać faktyczny stan rzeczy
1) nie potrzeba blokad miplo, skomplikowanych i wymagających zaangażowania userów. Przy normalnie pracujących serwerach LD wszystko chodzi jak trzeba, bezobsługowo i zapewnia routing w bardzo przyzwoitym kształcie.
Nie chodzi jak trzeba, co było kilkukrotnie tu udowodnione. Ale Tobie ciężko jest przyjąć to do wiadomości. Czy 4 godziny to odpowiedni czas reakcji? Nie. 2 godziny to też za dużo.
jerzu jestem pełen podziwu dla ilości kilometrów, które przemierzasz za kierownicą po naszych drogach. I nie podważam Twojego doświadczenia... Po prostu przyjmuję to co piszesz w tematach objazdu prawie jak aksjomat.
Ciężko Ci to przyjąć do wiadomości?
Dlaczego zatem nie szanujesz zdania osoby, która szanuje Twoje? Od dawna robię kilka(naście) tras na zgłaszanych odcinkach przez Radio Kierowców. Poza tym poruszając się po drogach (Wa-wa i okolice - fakt) podglądam jak wyglądają kolorki, a częściej wyglądają dobrze niż źle. To pozwala mi z pełną odpowiedzialnością twierdzić że TO działa. Oczywiście po raz kolejny przewija się w tle zagadnienie ilości źródełek.
2) serwery LD od kilku dni chodzą zdecydowanie poniżej oczekiwań. Przykładem niech będzie Warszawa (Rondo Dmowskiego), przy ustawionym dużym zasięgu (bo taki mam ustawiony) od dawna pobierałem pomiędzy 65KB a 85KB. Wszystko wskazywało że niebawem będzie danych zdecydowanie ponad 100KB
Ilość nie znaczy jakość - też już ktoś to pisał.
Nie zgadzam się. Gdyby ilość była większa jakość też by się poprawiła.
6) Biorąc pod uwagę odsetek licencji AM które są źródełkami to przy normalnie działających serwerach LD jestem w szoku jak to pięknie działa. A dziś działa tak jak powinno, biorąc pod uwagę chęci userów
Ja jestem w szoku jak czytam takie teksty
Wiem swoje, Ty wiesz swoje...
7) Chętnych do czytania jest wielu, do krytykowania też, do sprawdzenia mniej, do przetestowania czegoś jeszcze mniej... W poście nr 200 zaproponowałem test. Do tej pory nikt... Ech...
Ja nie jeżdżę sobie dla przyjemności, ja z tego żyję. I nie mam czasu na testy.
Doskonale to rozumiem. Tylko, że mam już taki obraz działania AM'Traffic (po wyznaczeniu dziesiątek jeśli nie setki tras), którego jeszcze długo może miał nie będziesz miał. Podobnie jak JR
Dygresja
Kilka minut po tym jak usłyszałem w Radiu Kierowców, podałem 4 utrudnienia w ruchu...
9:58 Radio Kierowców
4 utrudnienia w ruchu
1) DK1 Pomiędzy Częstochową a Siewierzem... Na wysokości Poczesnej. Korek w obu kierunkach. Objazd działa w obu kierunkach. Są także ikonki wypadku.
2) Ożarów Mazowiecki - Nie ma ikon. Omijanie korka na trasie Błonie - Warszawa działa w obu kierunkach.
3) Stęszew - Poznań. Na wysokości miejscowości Komorniki. Omijanie korka działa.
4) Bielsk Podlaski - Białystok... najmniejszego śladu utrudnienia.
Dla Ożarowa Mazowieckiego omijanie działa na danych SR !
jedno z nich (4) nie było widziane przez LD - oczywiście przez brak źródełek.
JR sprawdził dokładnie te zgłoszenia gdyż zauważył, że jedno z nich jest omijane już przez SR... I zamiast docenić że 3 z nich są dobrze wyłapane przez LD skupił się na tym, że jedno z nich jest omijane przez SR... To jest problem... Nieważne, że 3 korki są dobrze ominięte...
Powtórzę zatem raz jeszcze. Musi być dużo źródełek. Jeśli ludzie nie uwierzą, że to działa - tak jak Ty w to nie wierzysz, to już możemy to wszystko wyłączyć, włączyć profile Bilunia, liczyć na CB i każdą trasę korygować wstawiając "przez". To jest wybór pomiędzy postępem a recesją.
Ja wybieram postęp, choć czasem zawiera błędy.
Na marginesie - strasznie się namęczyłem żeby Ci odpowiedzieć