Te 31 km wyliczylo z tego wzgledu ze po czystej instalacji domyslne ustawienia szybkosci obliczania trasy sa takie a nie inne (czyli suwak jest gdzies po srodku).
Też to sprawdziłem i faktycznie obecnie na czystej instalacji domyślnie suwak ustawiony jest
dokładnie w połowie, czyli w odległości 5 ruchów od obu skrajnych pozycji.
We wcześniejszych wersjach (to sprawdzałem już dość dawno temu) suwak był domyślnie
w odległości 2 ruchów od skrajnej lewej pozycji.
W związku z tym pretensje o beznadziejne wyznaczanie tej trasy są jak najbardziej uzasadnione.Gdyby 'fabryczna pozycja' suwaka siły algorytmu, tak jak we wcześniejszych wersjach
była przesunięta w stronę małej szybkości obliczania, to pretensje o jakość routingu
Bilunia też mógłby mieć, ale w znacznej mierze do siebie, bo znaczyłoby to,
że sam świadomie ograniczył jakość kalkulowanych tras.
Dodam tylko, że sam zawsze korzystam z maksymalnej dostępnej siły algorytmu kalkulacji tras
(skrajne położenie przy 'mała')
a ten suwak od początku uważam za jeden z głupszych pomysłów producenta AM.
To jakby producent samochodu dopuszczał wyłączanie pojedynczych cylindrów silnika,
a w pojazdach fabrycznie nowych połowa z nich była domyślnie wyłączona.
Korzystanie z niego MZ powinno być ostatecznością i jest uzasadnione wyłącznie w przypadkach
gdy ograniczenia sprzętowe uniemożliwiają sprawne korzystanie z programu
z wykorzystaniem pełnej jakości routingu.