Taaak. Wypuścili dość sympatyczną apkę i jak zwykle opierają się na zwierzątkach doświadczalnych miłośników AM. a zwierzątka przestały się bawić bo konkurencja jest sprawniejsza. Stąd mało zgłoszeń użytkowników i AR pada. Jedynym ratunkiem jest włączenie AR do AM, a szczególnie do "i" i "a". Aqurat nie wykorzystał "wejścia" i to, co zebrał będzie musiało mu wystarczyć na poprawienie i wpasowanie do nawigacji. Niewiele już dostanie zgłoszeń o dziwnych zachowaniach AR (obym się mylił).
Do AR nie potrzebna jest mapa. wystarczy, że ściąga pozycję i określa punkty i ich odległość do zdarzeń na drodze (mniej pobranych kB). Oczywiście, komfortem jest prowadzenie przez AM z wbudowanym AR (czy ja tego doczekam?). Górna belka powinna być zarezerwowana dla ostrzeżeń w bezpośredniej bliskości/najbliższego zdarzenia, bo co mnie obchodzi radar 8,2 km na 11h. Drugi błąd moim zdaniem, to stawianie i kasowanie punktów przez wielokrotność zgłoszeń (2-3 kliknięcia). Wielu kierowców przejedzie i nawet nie pomyśli, żeby zgłosić, kilku nie zdąży, więc trzeba wziąć pod uwagę ilość użytkowników z uwzględnieniem natężenia ruchu. Pół biedy, jak zdarzenie nie będzie długi czas odwołane (bezpieczniej dojedzie), gorzej, jak w porę nie zdejmie nogi z gazu.
Zgłosiłem do suportu, że na Pasterniku w Krakowie nie ma już fotoradarów stacjonarnych, na Targeo też ich nie ma, a AR ostrzega i dostałem odpowiedź:
<AutoRadar działa na osobnej bazie danych - tzn. z początku była taka, sama, ale jest dynamicznie modyfikowana przez użytkowników. Ten błędny fotoradar na pewno niebawem zniknie jeżeli odpowiednio dużo osób go zgłosi.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen >
Fotoradary stacjonarne, w obecnym AR mają jakiś priorytet, może dlatego, że są zaszyte w mapie, a powinny być traktowane, jak istniejące zgłoszenie, bez występowania na belce z odległością kilka/kilkanaście km.
I jeszcze dla zwierzątek
Aqurat powinien wypuścić, podobny do AR program uwzględniający poprawki do ograniczenia prędkości i terenu zabudowanego.
Kochane służby drogowe pozmieniały znaki, miplo nie nadąża ze zmianami, zaszyte w AM prędkości w dużej (?) mierze są nie aktualne. Przy wprowadzeniu AR do AM będzie chaos.
PS.
Odpowiedź suportu jest z 10. stycznia, a do dzisiaj AR nie zdobyła wymagającej ilości kliknięć do skasowania tych fotoradarów.