Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?

  • 45 Odpowiedzi
  • 12941 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

MarkNavi

Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« dnia: Styczeń 16, 2010, 11:13:01 »
Witam

Na forum zauważyłem, że mnóstwo ludzi postuluje za asystentem pasa ruchu do AM. Oczywiście jeżeli uważacie, że warto to mi nic do tego i wolę szanuję, natomiast ja osobiście wolałbym to jako opcję, którą można na życzenie wyłączyć. A dlaczego tak uważam, ano dlatego, że miałem ostatnio okazję pojeździć trochę z Igo, który takiego asystenta posiada i muszę wam powiedzieć, że do czasu jak nie doświadczyłem tego osobiście, to też wydawało mi się , że asystent to taka rewelacja, a wcale tak nie jest. Wydaje mi się, że to ogólnie zbędny gadżet. Fakt asystent zapewne najbardziej potrzebny jest gdy mamy jakieś wjazdy na ślimaki, rozjazdy itp. Ale w Igo z mapą Teleatlasa, gdzie ten asystent jest jest jeszcze coś takiego jak drogowskazy i to dla mnie jest genialne rozwiązanie. Bo po co mi asystent jeżeli przy dojeździe do takich wielopasmowych rozjazdów looknę sobie na drogowskaz na mojej nawigacji i już wiem na który kierunek się kierować, bo w końcu na realnej drodze takie drogowskazy również się znajdują. Ale tak jak napisałem na pocżątku defaultowo asystent TAK, ale z możliwością wyłączenia i drodzy koledzy z AM - DORÓBCIE TE DROGOWSKAZY KONIECZNIE, bo to naprawdę pomoże wielu kierowcom.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 16, 2010, 11:19:09 »
Przecież te drogowskazy to właśnie w pełni zaimplementowany asystent pasa ruchu. Bez asystenta pasa ruchu, drogowskazy nie istnieją.

*

MarkNavi

Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 16, 2010, 11:31:02 »
Przecież te drogowskazy to właśnie w pełni zaimplementowany asystent pasa ruchu. Bez asystenta pasa ruchu, drogowskazy nie istnieją.

Być może masz rację, ale jakby się udało chociaż same drogowskazy wprowadzić, bez tych dodatkowych strzałek, pokazujących na który pas się kierować. Wydaje mi się , że w TomTom czasami pojawia się drogowskaz bez strzałek, ale może się mylę. Np teraz jadę z AM i mam kolejny manewr za 25 km i na górnej belce mam napisane przykładowo E75, Al.Wojska Polskiego....  Ja bym wolał, żeby tam na górze zamiast tego lub dodatkowo pojawił się drogowskaz z napisem przykładowo Częstochowa i wtedy wiem, że jak będzie jakiś trudniejszy manewr to mam kierować się na Częstochowę i już. Chyba to byłoby praktyczne rozwiązanie. Przecież jeżeli program "wie" , że następny manewr jest na ulicy Wojska Polskiego, to automatycznie wie, że ulica znajduje się np w Częstochowie, to mógłby mi to pokazać na zielonej tabliczce z białą obwódką, gdzieś u góry ekranu :)

I jeszcze jedno wydaje mi się, że taki pełny asystent pasa za bardzo przyciąga wzrok , czyli odrywa nas od bezpiecznego prowadzenia auta. Ale to takie odczucie, po moich doświadczeniach z asystentem.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2010, 11:50:05 wysłana przez MarkNavi »

*

Offline MarioM74

  • ***
  • 381
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire S, Blow GPS35V
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 16, 2010, 12:12:53 »
Wnioskujesz wykastrowany AP, bo między innymi pełny za bardzo absorbuje. Hm, IMO odczytanie wyrazu zajmuje więcej czasu niż obrazka-strzałki.
każda dodatkowa informacja w navi na dłużej odciąga uwagę od drogi. Ja bym był za uproszczeniem interfejsu.

*

MarkNavi

Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 16, 2010, 12:21:30 »
Wnioskujesz wykastrowany AP, bo między innymi pełny za bardzo absorbuje. Hm, IMO odczytanie wyrazu zajmuje więcej czasu niż obrazka-strzałki.
każda dodatkowa informacja w navi na dłużej odciąga uwagę od drogi. Ja bym był za uproszczeniem interfejsu.

To jest Twoje subiektywne odczucie, poza tym w pierwszym poście napisałem, żeby pełny asystent był. Pewnie, że byłoby lepiej jakby dorobili full AP, ale jak wszyscy widzimy zmiany do AM rodzą się bólach i trwa to baaardzo powoli, więc i wymagania mam obniżone co do nich. Poza tym nie jestem pewien, czy dorobienie asystenta nie leży po stronie producenta mapy, czyli np Geosystems w przypadku AM na Polskę. No bo przykładowo w takim Igo mapy od Teleatlasa czy Navteq-a mają asystenta, a juz od Emapy ta funkcja nie działa, więc wnioskuję, że to chyba od mapy tak naprawdę zależy. Mi by zależało, że jeżeli kiedyś tam pojawi się asystent, a pojawić się musi, to będę albo mógł opcjonalnie wyłączyć te strzałki kierunkowe z możliwością pozostawienia drogowskazów, albo chociaż grzebiąc w plikach typu *.prg bedę mógł te strzałki sobie przyblokować, żeby mi ekranu nie zasłaniały
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2010, 12:24:05 wysłana przez MarkNavi »

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2010, 12:37:43 »
Nie za bardzo wiem które strzałki chcesz wyłączyć, w AM ponoć ma to wyglądać tak:
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 16, 2010, 12:44:58 »
Te strzałki jak to Ty nazywasz to integralna część asystenta, w iGO na górze widzę drogowskaz z nazwą miasta do którego jadę ten jest aktywny, drogowskazy miast którymi nie jestem zainteresowany są wyszażone i jest to jakaś informacja że jestem na właściwej drodze.
Te strzałki to nic innego jak odwzorowanie pasów jazdni, i to tak naprawdę jest mi potrzebne. Jak ustawisz się na nie właściwym pasie to przy dużym ruchu cztery pasy lub pięć (są takie autostrady w europie) przejedziesz właściwy zjazd i będzie trzeba wielu kilometrów aby trasę skorygować.
Tak przy okazji to czy jeździłeś kiedyś po drogach węgierskich, spróbuj tam porównać napis na realnym drogowskazie z tym drogowskazem na mapie.

*

MarkNavi

Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 16, 2010, 12:51:26 »
NocnyMarku, tak to ma to wyglądać już co najmniej od dwóch lat, bo ten screen wisi na stronie AM już chyba od pocżątku 2008 roku. Jeżeli faktycznie tak to będzie to okey, tylko jeszcze do tego niech dołożą drogowskaz, a podejrzewam, że do tego nie trzeba budować całego asystenta, tylko poprawić program, aby odczytywał z kolejnych manewrów miejscowość, która leży na trasie i to pokazywał w drogowskazie. Oczywiście piszę to w dużym uproszczeniu, bo wiadomo, że mnie nie interesuje na drogowskazie informacja typu Radziejowice, ale już info typu Katowice już tak (Radziejowice jezeli pamiętam, to leżą na trasie na Katowice kilkadziesiąt km od Warszawy).

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 16, 2010, 13:09:23 »
A co Ci pomoże jak w AM będziesz miał na Katowice, jeśli drogowskazy na drodze będą np. na Bytom?
Albo będziesz jechał do Zakopanego, a drogowskazy będą na Chyżne?
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

MarkNavi

Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 16, 2010, 13:46:48 »
A co Ci pomoże jak w AM będziesz miał na Katowice, jeśli drogowskazy na drodze będą np. na Bytom?
Albo będziesz jechał do Zakopanego, a drogowskazy będą na Chyżne?

Dlatego napisałem wcześniej, że pisze to w dużym uproszczeniu. Myślę, że gdyby to było takie banalne do zrobienia, to już dawno by to zadziałało w programie.

*

Offline mariano52

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad AURO,Modecom MX4HD
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 16, 2010, 13:48:04 »
Witam,o ile pamiętam asystent pasa ruchu działa tylko na autostradzie.Wystarczyło by na górnym pasku wyświetlał  się nr.zjazdu i nazwa tak jak robi to Garmin.W AM natomiast jadąc autostradą na górnym pasku pokazuje nam nr.drogi po której jadę.Ten sam nr.drogi wyświetla się  na mapie i jeszcze po raz trzeci na dolnym pasku.Uważam że to trochę przesada marnować miejsce na powtarzanie aż trzy razy nr.drogi.Można by to wykorzystać bardziej pożytecznie.Pozdrawiam.

*

MarkNavi

Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 16, 2010, 13:58:51 »
Witam,o ile pamiętam asystent pasa ruchu działa tylko na autostradzie.Wystarczyło by na górnym pasku wyświetlał  się nr.zjazdu i nazwa tak jak robi to Garmin.W AM natomiast jadąc autostradą na górnym pasku pokazuje nam nr.drogi po której jadę.Ten sam nr.drogi wyświetla się  na mapie i jeszcze po raz trzeci na dolnym pasku.Uważam że to trochę przesada marnować miejsce na powtarzanie aż trzy razy nr.drogi.Można by to wykorzystać bardziej pożytecznie.Pozdrawiam.

Akurat w AM górny pasek nie pokazuje numeru drogi po której jedziesz, tylko zazwyczaj drogę w którą skręcisz po najbliższym manewrze (wg oryginalnej skórki). Po drugie asystent pasa wcale nie działa tylko na autostradzie, bo gdyby tak miało być to na  Polskę nikt by tego asystenta się nie domagał i wiesz chyba dlaczego :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2010, 14:02:06 wysłana przez MarkNavi »

*

Offline mariano52

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad AURO,Modecom MX4HD
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 16, 2010, 14:14:57 »
Testowałem Igo w europie i działa tylko na autostradzie.Np.w Niemczech przed zjazdem pokazuje identyczną  planszę jak na znakach a na dole pokazuje tyle pasów ile jest na drodze i ten właściwy jest podświetlany.Nie wiem jaki plan ma AM co do formy jak to zrobić i na jakich drogach.Myślę że można podglądnąć konkurencję i zrobić tak jak Garmin.Wydaje mi się że to rozwiązanie mają ok.
Napisane: Styczeń 16, 2010, 14:11:33
A co do naszych dróg są jakie są i na tych drogach po których jeździmy AM pokazuje ci wyraźnie manewr przed skrętem

*

Offline msz1959

  • ****
  • 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD/AM6.15 EU, iP4/iAM5.0, NavigonEU+TL
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 16, 2010, 14:27:30 »
Popieram postulat MarkaNavi (MarkNaviego?  :mrgreen: ). Asystent TAK, opcjonalność TAK, drogowskazy TAK, 3xTAK, bardzo poprawnie politycznie :)

Informacja na gornej belce zawsze była dla mnie myląca i właściwie dotąd nie wiem kiedy czego się tam spodziewać - czy opisu drogi, po której właśnie jadę czy tej, w która mam skręcić. Zamiast tego wolałbym mieć coś w rodzaju drogowskazu (w najprostszej wersji po prostu nazwy miejscowości i numeru drogi, na którą powinienem się kierować). Jeśli AM była w stanie wbudować ograniczenia prędkości to chyba łatwiej jest wstawić w program "końcowe" miejscowości głównych dróg w Polsce, których dzięki wysiłkom kolejnych rządów nie mamy zbyt wiele. "Czerwonych" pewnie kilkadziesiąt, "żółtych" może ze 300??? Niechby zacząć od czerwonych.

Argument o odciąganiu uwagi wydaje mi się chybiony - dla mnie łatwiejsze będzie jednorazowe spojrzenie na ekran zawczasu, przed skrzyżowaniem i zapamiętanie nazwy miejscowości, której powinienem wyglądać na kierunkowskazach niż śledzenie asystenta i jego pasów w trakcie przejazdu przez skomplikowany rozjazd. A pamiętajmy, że te pasy będą się zmieniać - to co na początku będzie środkowym, za chwilę, po odejściu "prawego" samo stanie się prawym itp. Poza tym ta informacja ma w założeniu być tylko dodatkową pomocą do komunikatów głosowych/ikon manewru. Na wypadek, gdyby Hołkowi pomyliły się zjazdy z ronda :)

Tak mi przyszło do głowy w trakcie pisania tego postu - pomysł na usprawnienie pilota do zastosowania od razu. Żeby uniknąć wątpliwości której drogi dotyczy info na górze, wyświetlać numer drogi po której się jedzie (ZAWSZE) a przed manewrem dodatkowo, po lewej lub prawej stronie, z odpowiednią strzałką, numer drogi, w którą mamy zjechać. Ta informacja już w AM jest, więc nie wymaga żadnych dodatkowych danych.

*

MarkNavi

Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 16, 2010, 14:32:38 »
Testowałem Igo w europie i działa tylko na autostradzie.

W wersji igo 8.3.4 na skórce Gurjona i mapie TeleAtlasa asystent działa też na innych drogach poza autostradą. Chciałem ci wkleić zrzut ekranu, ale coś mi to nie wychodzi.

Kolego msz1959 oddałeś dokładnie moją myśl ! Nie wyobrażam sobie wersji 7.x , a najlepiej wersji 6.2 bez asystenta w jakiejkolwiek postaci ze wskazaniem na mój postulat oraz postulat kolegi msz1959
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2010, 14:38:04 wysłana przez MarkNavi »

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 16, 2010, 14:57:39 »
Tak mi przyszło do głowy w trakcie pisania tego postu - pomysł na usprawnienie pilota do zastosowania od razu. Żeby uniknąć wątpliwości której drogi dotyczy info na górze, wyświetlać numer drogi po której się jedzie (ZAWSZE) a przed manewrem dodatkowo, po lewej lub prawej stronie, z odpowiednią strzałką, numer drogi, w którą mamy zjechać. Ta informacja już w AM jest, więc nie wymaga żadnych dodatkowych danych.


Informacja o tym jaką drogą się jedzie jest na dole. Informacja w jaką należy skręcić - na górze. IMHO to jest intuicyjne.
Oczywiście, gdy wprowadzą asystenta pasa ruchu, góra powinna zostać przeorganizowana.

*

Offline mariano52

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad AURO,Modecom MX4HD
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 16, 2010, 14:58:05 »
Testowałem starszą wersję widocznie Igo zrobiło postępy.Co do AM proponuję na górnej belce umieścić informacje gdzie mamy zjechać - na autostradzie nr. zjazdu i kierunek taki sam jak na znakach, poza autostradami nr.drogi i kierunek -  na dolnej gdzie obecnie jesteśmy, manewr jaki mamy wykonać już jest pokazany.

*

Offline MarioM74

  • ***
  • 381
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire S, Blow GPS35V
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 16, 2010, 15:17:43 »
Hm, IMO odczytanie wyrazu zajmuje więcej czasu niż obrazka-strzałki.
każda dodatkowa informacja w navi na dłużej odciąga uwagę od drogi. Ja bym był za uproszczeniem interfejsu.

To jest Twoje subiektywne odczucie, poza tym w pierwszym poście napisałem, żeby pełny asystent był. Pewnie, że byłoby lepiej jakby dorobili full AP, ale jak wszyscy widzimy zmiany do AM rodzą się bólach i trwa to baaardzo powoli, więc i wymagania mam obniżone co do nich.

To że dłużej trwa przeczytanie wyrazu niż odczytanie znaku to nie jest moje subiektywne odczucie, tylko udowodniony fakt. Miałem o tym kiedyś pogadankę na studiach. Fakt, że różnica jest ułamków sekundy, ale w tym czasie nasze auta potrafią wiele metrów przejechać. Nie znaczy to, że jestem przeciw AP, wręcz przeciwnie.
Bawiłem zarówno iGO8 i CoPiloteLive8 - oba mają fajne rozwiązania AP, bardzo przyjemnie się używa tych navi. IMO, CoPilot ma mniej przeładowany interfejs niż iGO, ale mniej intuicyjny. Jednak oba wyglądają i działają lepiej od obecnej AM.

BTW: Ja też już mam obniżone wymagania co do AM; na razie to chciałbym jedynie żeby na moim Diamodzie2 wersja 6.1 w ogóle działała  :mrgreen:

*

Offline msz1959

  • ****
  • 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD/AM6.15 EU, iP4/iAM5.0, NavigonEU+TL
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 16, 2010, 16:06:05 »

Informacja o tym jaką drogą się jedzie jest na dole. Informacja w jaką należy skręcić - na górze. IMHO to jest intuicyjne.
Oczywiście, gdy wprowadzą asystenta pasa ruchu, góra powinna zostać przeorganizowana.

No jakoś nie do końca, przynajmniej u mnie. Na dole mam nazwę miejscowości i skrót kraju. Na górze - różnie, czasem nazwę ulicy, czasem numer, ale przez większą część czasu to jest numer AKTUALNEJ drogi (być może dlatego, że następny "manewr" jest w ramach tej samej drogi (zakręt, przejazd kolejowy itp.). Czasem - o dziwo - dwa numery, bieżącej i następnej drogi. Ale jest to moim zdaniem tak niekonsekwentne, że powinno być jakoś uporządkowane. Mój pomysł wydaje mi się w miarę sensowny - zawsze numer drogi aktualnej a przed skrętem/zmianą drogi - oba - tak przedstawione, by było jasne który jest który.

Przy okazji: czy można zrobić "pauzę" demo? Przydałaby się do robienia screenshotów. Z czterech prób wyszła mi jedna a i tak zniknęły numery dróg (na mapie). Ale uwierzcie, że jechało 708 a miało skręcić w 702 :) Wcześniej pokazywało na górze (708) a po skręcie - (702).

*

Offline AdamMie

  • *****
  • 1033
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus 636N, NavRoad Q1, AM 6.10 _PL
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 16, 2010, 16:55:08 »
U mnie tak wygląda ten rozjazd. Pokazuje na jakiej drodze jestem i gdzie będzie wykonany manewr.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 16, 2010, 17:18:36 »
No jakoś nie do końca, przynajmniej u mnie. Na dole mam nazwę miejscowości i skrót kraju. Na górze - różnie, czasem nazwę ulicy, czasem numer, ale przez większą część czasu to jest numer AKTUALNEJ drogi (być może dlatego, że następny "manewr" jest w ramach tej samej drogi (zakręt, przejazd kolejowy itp.). Czasem - o dziwo - dwa numery, bieżącej i następnej drogi. Ale jest to moim zdaniem tak niekonsekwentne, że powinno być jakoś uporządkowane.

Wszystko jest logiczne i uporządkowane. Twój przykład dotyczy skrzyżowania w postaci ronda, gdzie przez chwilę po następnym manewrze, trasa prowadzi zarówno po drodze nr 702, jak i 708.

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 16, 2010, 17:27:50 »
A co Ci pomoże jak w AM będziesz miał na Katowice, jeśli drogowskazy na drodze będą np. na Bytom?
Albo będziesz jechał do Zakopanego, a drogowskazy będą na Chyżne?

A oprócz tego nr drogi.
Napisane: Styczeń 16, 2010, 17:25:24
Informacja o tym jaką drogą się jedzie jest na dole. Informacja w jaką należy skręcić - na górze. IMHO to jest intuicyjne.

Tak, tylko jadąc np. po A4 masz bardzo intuicyjną nazwę drogi, w którą należy skręcić. Droga ta nazywa się... "bez nazwy"  :P
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 16, 2010, 18:10:36 »
Tak, tylko jadąc np. po A4 masz bardzo intuicyjną nazwę drogi, w którą należy skręcić. Droga ta nazywa się... "bez nazwy"  :P

A ma jakiś numer?
A tak w ogóle, to zawsze byłem gorącym orędownikiem asystenta pasa ruchu. Więc nie wiem do czego chcesz mnie przekonać? :mysli:

*

Bilunia

Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 16, 2010, 18:12:41 »
Tak, tylko jadąc np. po A4 masz bardzo intuicyjną nazwę drogi, w którą należy skręcić. Droga ta nazywa się... "bez nazwy"  :P
A ma jakiś numer?
A tak w ogóle, to zawsze byłem gorącym orędownikiem asystenta pasa ruchu. Więc nie wiem do czego chcesz mnie przekonać? :mysli:

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 16, 2010, 18:28:15 »
A ma jakiś numer?

Nie, zjezd z autostrady prowadzi na polną drogę  :]

Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 16, 2010, 18:45:56 »
Przeglądałem wiele zjazdów z A4 i na większości pokazuje prawidłowo. Czyli to po prostu błąd mapy.
Napisane: Styczeń 16, 2010, 18:29:19
Nie, zjezd z autostrady prowadzi na polną drogę  :]


Mógłbyś się bardzo zdziwić mądralo  :P

*

Offline felixb

  • ***
  • 390
  • Płeć: Mężczyzna
  • MapaMap 6.6.2 TOP i Automapa 6.10
  • Sprzęt: Mio 500 v2, Omnia II, ROM 23123_Normal od Ryrzego
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 16, 2010, 18:47:10 »
Cytuj
Bawiłem zarówno iGO8 i CoPiloteLive8 - oba mają fajne rozwiązania AP, bardzo przyjemnie się używa tych navi. IMO, CoPilot ma mniej przeładowany interfejs niż iGO, ale mniej intuicyjny. Jednak oba wyglądają i działają lepiej od obecnej AM.
felix

*

MarkNavi

Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 16, 2010, 18:56:07 »
Dla AM felixieb to kosmos nie do zdobycia. A dziwne, bo podobno Polska może poszczycić się świetnymi informatykami, no ale widocznie ci dla Aqurat nie pracują. Szkoda.

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 16, 2010, 20:47:35 »
A tak to wygląda w TomTomie:


*

MarkNavi

Odp: Asystent pasa, czy naprawdę potrzebny ?
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 16, 2010, 22:16:29 »
Ech, można pomarzyć sobie  :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2010, 22:25:28 wysłana przez MarkNavi »