Calkiem mozliwe, ja jednak mam nadzieje, ze dopracowana AM Traffic [...] bedzie dla mnie najlepszym rozwiazaniem.
Pytanie: jak miałby zadziałać AM Traffic on-line w przypadku blokady A4?
Jadę z włączonym traffic on-line. Zwalniam, staję.
Korek? Blokada? Złapałem gumę? Brakło paliwa? Inny powód?
AM miałaby w przypadku spowolnienia tempa jazdy wysyłać informację do centralnego komputera.
Więcej wysłanych informacji z tego rejonu w tym samym czasie? Mamy... Ale co?
Korek? Kolizję, przy której za kilka minut osobówki zostaną zepchnięte na pobocze?
Wypadek i zestaw blokuje całą szerokość jezdni (można sugerować objazd)?
A może karambol z ofiarami śmiertelnymi. Nim przyjedzie prokurator i to posprzątają minie wiele godzin.
By podejmować takie decyzje trzeba wiele źródeł informacji i częstej aktualizacji.
W końcu dla pojedynczego urządzenia nawigacyjnego każde spowolnienie lub zatrzymanie powinno skutkować wysłaniem takiej informacji do centralnego komputera.
Ilu użytkowników wyłączy wysyłanie on-line, bo nie będą mieli ochoty płacić za transmisję danych przy zwolnieniu tempa jazdy, czy byle postoju, choćby na kawie?
Można oczywiście zebrać średnie prędkości na głównych drogach, co robi obecnie AM, ale średnio, to na spacerze z psem mamy po pół ogona.