[wydzielony] Beta, nie beta, ETA, ciągle nie ta ... czyli wyliczaniki czasu podróży.

  • 141 Odpowiedzi
  • 42702 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline lola

  • *****
  • 1240
  • Sprzęt: S7, Axim x51v
NE chyba już też olewa WinMo, bo wersja na HTC Touch HD to 5.2.1. Nie wiem, na ile to pogarsza jakość działania, w stosunku do najnowszej (na Androida?), chyba 8.x
Jest wersja 6.2.1 na HD2 - kto wie, może zadziała.
No i zawsze możesz Androida spróbować uruchomić :).


Pozdrawiam,
Ł.O

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Prosiaczek chyba się zgubił...
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline pR0SiAczek

  • ***
  • 286
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD / Neo V / BBZ10
Prosiaczek chyba się zgubił...
Nie, aż tak źle nie mogło być ;) A może mogło ? Ale ogólnie było całkiem całkiem.. Może wieczorem znajdę czasu nieco i napiszę kilka słów.

edit:
W dużym skrócie obrana trasa była wypadkową wielu czynników, o których ani żaden program nawigacyjny ani kierowca nie mógł wiedzieć . Trasa wykonana najgorszym możliwym pojazdem jakim się można bujać: Seicento 900LPG z 200kkm przebiegu :( Właściwie kusiło, żeby nie pchać się na A1 bo i tak ta rakieta nie jeździ szybciej niż 110kmh. ETA z www to nieco ponad 5h i właściwie ku memu zaskoczeniu było, mimo że AM wskazywała 6h :O Po prawdzie to w rzeczywistości było trochę dłużej, ale oberwanie chmury po zmierzchu w samochodzie ze świeczkami z przodu i zbieraczką zwaną wycieraczkami wymusiło nieplanowany postój na przeczekanie. Bez tego właściwie 5h10m osiągnięte. Ale trasą wyznaczoną przez.... AM. Tak, AM z SR/LD i czymtamktosobiezechce. Trasa przez Włocławek - bez żadnego objeżdżania powiatówkami, aż do Łęczycy dopiero tam wojewódzka na Poddębice i dalej do Sieradza. Właściwie całość po DK. Pogoda nie zachęcała do eksperymentów zgodnie z radami trzech planerów www, choć nieco przebudowywanych odcinków zaliczone przez to... A uczciwie to może przez to, że urządzenie na stałe podpięte do neta mobilbego powinno robić samo ściąganie zdarzeń AMTraffic zgodnie z ustalonym przeze mnie lub producenta interwałem, a tego nie robi wogóle. A ja nie mam w głowie miejsca by o tym pamiętać choćby przed ruszeniem w trasę.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2012, 20:41:21 wysłana przez pR0SiAczek »

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)

Jechałem nad to morze dziś (o tym jest mój wpis w wątku o danych SR) i i zastanawiałem się nad słabością używanych mechanizmów w szacowaniu ETA. Program na początku trasy program jest ślepy i głuchy, jeśli chodzi o to, co się dzieje 20-40km dalej. Wystarczyłoby przecież aktualizować plik hubnet 23MB, być może nawet nie cały (np. po podzieleniu kraju na ćwiartki).

Szacuję, że 10-15 minut straciłem pewnie przez to, że jeżdżę przez autostrady i drogi ekspresowe średnio ok. 115km/h, a nie odpowiednio ok. 142km/h lub ok. 122 km/h.

BTW: Nawet już uznałem, że wieczorem instaluję Naviexperta, bo TEORETYCZNIE nie powinien mieć kilku podstawowych wad Automapy dotyczących ETA (np. 1. trasa liczona przy uwzględnieniu informacji o trafficu na całej długości trasy; 2. nie ma potrzeby tworzenia protezy w stylu hunet+dane lokalne i dwóch algorytmów, jeden dla odległości powyżej 100km, drugi dla poniżej), ale powiedziałem sobie, że jeszcze kontrolnie zerknę na to, jak to jest z punktami adresowymi w tych miejscach, w które jeżdżę. Padło na: Warszawa, Bydgoszcz, Luboń i planowałem jeszcze Katowice. A tu niespodzianka - mój Luboń 62-030 NIE ma punktów adresowych w NE. Nie, że na mojej ulicy - w ogóle w całej miejscowości. Czyli walkower - podkulam ogon i wracam do Automapy. Nie jest to żadna obiektywna przesłanka, ale kurcze, jeśli moja miejscowość, która nie jest totalnym zadupiem, NIE jest objęta, to sorry. To samo może mnie spotkać w innej małej miejscowości, a wtedy to, co zyskam na

*****

Spróbuję zalgorytmizować programowanie profili  prędkości jeszcze, o ile to się w ogóle da.

Wymyśliłem takie podejście w stylu reverse-engineering ;):
- włączam profile prędkości
- ustawiam maks. prędkość na 115km/h (odpowiednik licznikowego 120km/h)
- ustawię średnią prędkość na autostradzie tak, by dotrzeć ok. 30 minut PO czasie ETA bez włączonych profili
- teraz zaczyna się najtrudniejsze - na znanej mi trasie, na której ETA mam praktycznie idealne, a ma tylko kilka km autostrady (Luboń 62-030 => Trzcianka, 64-980), postaram się ustawić dane tak, by mimo włączenia profili czas wrócił tam w pobliże ETA bez profili; być może da się to zrobić jakioś prościej, np. poprzez wybranie typowej dłuższej klasy drogami głównymi i ustawienie tej prędkości na taką, która daje wynik ten sam, co bez włączenia profili, potem drogi drugorzędne itd.
- po zmianie SR będę się mógł zorientować, czy konieczne jest modyfikowanie średnich prędkości, by dorównać ETA :)

Dam znać, czy mi się udało. :)

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
instaluję Naviexperta, bo TEORETYCZNIE nie powinien mieć kilku podstawowych wad Automapy dotyczących ETA (np. 1. trasa liczona przy uwzględnieniu informacji o trafficu na całej długości trasy
A to akurat nie jest prawdą, co więcej to nawet nie jest możliwe. Naviexpert czas z trasy bierze ze statystyki (jak SR) -- bo nie jest możliwe przewidzenie jaki będzie aktualny traffic za 3h i 200km dalej.
Tzn. jeżeli jedziesz z Nowego Sącza do Szczecina, to trasa od będzie wyznaczona w oparciu o naviexpetowy SR (a tylko jakiś tam odcinek za Nowym Sączem będzie wyznaczony w oparciu o "LD").
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Zgodnie z obietnicą, profile prędkości, który generalnie mi się sprawdza i daje sensowne ETA, dla warunków:
- maks 120km/h licznikowo (ok. 115km/h real)
- maks. 10km/h ponad limit.

Profile wymagały wcześniej wymienionego reverse-engineering'u, czyli na podstawie prawidłowych czasów na często jeżdżonej trasie 100km (Luboń<>Trzcianka) bez profili sprawdziłem w podsumowaniu, ile który typ droga zajmuje czasu, a nastepnie tunowałem wartości, by uzyskać ten sam albo zbliżony rezultat. Czyli uprzedzam potencjalne pytania - nie pytajcie, dlaczego takie są wartości - po prostu na takich program wylicza ETA w optymalny sposób przy wyżej wyspecyfikowanym stylu jazdy

Podczas prób terenowych na innej trasie (Luboń<>Bydgoszcz, ok. 150km) dotunowałem o 1km/h jeden z parametrów, więc to wersja 1.1 ;)

Dane profilu prędkości:

max 115
autostrady 105
ekspresowe 105
międzynarodowe 80
główne 75
drugorzędne 82
miejskie główne 50 (nie pamiętam, czy zmieniałem tę wartość)
miejskie 40 (nie pamiętam, czy zmieniałem tę wartość)

bez zmian, jeśli dobrze pamiętam:
gruntowe 25
promy 35
przełajowa 5
piesza 5

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Cytat: spinnek
Jechałem nad to morze ...
A ja wybrałem się na weekend do Zakopanego. W piątkowe popołudnie AM proponuje
szybką trasę po A4 i zakopiance i twierdzi, że na pokonanie 184 km wystarczy mi 2:16.
Nie uwierzyłem, po części z powodu tego wątku. Poza tym dawno tą trasą nie jechałem
i słyszałem też o remontach na A4, wybrałem więc trasę bez płatnych i przez Zator.
Wyszło 10km bliżej, 18zł taniej i ETA 2:54, co uznałem za znacznie bardziej realne.
I ETA trzymała się tej prognozy +/- 3 minuty ... do pierwszego wahadła, a było ich w sumie 3.
Na każdym wahadle ETA rosła mniej więcej o tyle ile tam stałem. W sumie straciłem przez nie
25 minut, a cała trasa zajęła 3:20. Co dziwne, pierwsze wahadło musiało być od dawna,
w Chełmku jest wyburzony most i trwa budowa nowego, a w danych SR praktycznie nie widać
opóźnienia na tym odcinku. Ogólnie ruch na całej trasie był duży, ciężko było wyprzedzać
większość trasy jechało się 'w kolumnie' więc raczej zgodnie ze średnią statystyczną.
Gdyby nie te 3 wahadła ETA byłaby w sam raz.

Spowrotem, w niedzielę AM była jeszcze bardziej optymistyczna - wyjazd o 16-tej i ETA 2:15.
Postanowiłem tym razem się nie sprzeciwiać AM, a w zamian dokumentować co z tą ETĄ będzie po drodze.
Od początku było ciasno ale nie tragicznie, ETA rosła o minutę co 10 minut, ale pod Rabką
atmosfera wyrażnie się zagęściła, prędkość spadła poniżej 20km/h, a z podglądu danych LD
wynikało że przez najblizsze kilka kilometrów nie bedzie lepiej a wręcz może być jeszcze gorzej.
Dlatego skwapliwie skorzystałem z objazdu przez miasto. Było prawie pusto, jedyny minus
to prawie 3 zmiany świateł (~6 minut) żeby wrócić na zakopiankę.
Ale i tak zaoszczędziłem przynajmniej 2x tyle. Objazd zajął 8 minut, a ominięte 6 km zakopianki
które pokonywałbym z prędkością do 20km/h zajęłoby około 20 minut.
Za Rabką było już bez niespodzianek, duży ruch ale bez korków.
Krótką historię ETA przedstawiam na screenie poniżej. Wychodzi na to, że ETA
jak dla mnie jest prawie idealna, na autostradzie nie zmieniła się ani o minutę.
A gdyby nie korek w Rabce przyjechałbym zgodnie z ETA wyloczoną na początku.
Jest tylko jedno 'ale' - na autostradzie ustawiam na tempomacie 140 km/h (wg GPS)
i wyłączam go dopiero na zjeździe.
Na każdy pojazd, który mnie wyprzedza przypada z 10 wyprzedzonych.
Na pewno nie poruszam się więc wtedy ze średnią statystyczną.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline pR0SiAczek

  • ***
  • 286
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD / Neo V / BBZ10
Cytat: spinnek
Jechałem nad to morze ...
A ja wybrałem się na weekend do Zakopanego. (...) Wychodzi na to, że ETA
jak dla mnie jest prawie idealna, na autostradzie nie zmieniła się ani o minutę. (...)Na pewno nie poruszam się więc wtedy ze średnią statystyczną.

Średnią statystyczną nie, ale wynika że średnią LD/SR osiągasz :)

BTW. Dawno nie pisałem w tym wątku, więc w paru słowach opiszę ostatnią ślamazarną wyprawę po S3 na trasie Gorzów-Szczecin-Gorzów. Nie wiem czy to efekt działań jednego z użytkowaników, ale dane SR w mapie są koszmarne dla tego odcinka.. Jadąc stabilne 88kmh przez całą trasę ETA urosło mi zaledwie o 8 minut (wyjazd 16:25, ETA 17:36, przyjazd 17:44). Przy tej prędkości miałem chwilkę na rzut okiem do aut śmigających z prędkościami 120-160kmh po lewym pasie, ale ci najszybsi mieli w większości AM na pokładzie (chyba bez LD, bo ETA miałbym rozjechane zupełnie wtedy). Powrót wieczorem właściwie poodbnie. Prędkość zadana to 90kmh na S3 i 140kmh na krótkim odcinku A6 (wyjazd 20:55, ETA 22:09, przyjazd 22:19). Jak dla mnie zdecydowanie zaniżone przejazdowe na tej trasie :( AM6.11 i SR z 18 sierpnia 2012.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Czyli ETA liczone dla ok. 100kph.  Nie za dużo, ale dramatu nie ma. Zresztą skoro tak się wlokles, to następne SR będą jeszczewolniejsze. Porownywales z korkosfera?

Połączone: Wrzesień 12, 2012, 09:58:13
PS. A ja sobie przed chwilą sprawdziłem S3 od Gorzowa do węzła Klucz.
Prognoza to 89km w 45m, co daje 118,37km/h.

Znaczy się co tam kombinowałeś :)

SR z 26.07.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2012, 09:58:13 wysłana przez rgr »
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline pR0SiAczek

  • ***
  • 286
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD / Neo V / BBZ10
Czyli ETA liczone dla ok. 100kph.  Nie za dużo, ale dramatu nie ma. Zresztą skoro tak się wlokles, to następne SR będą jeszczewolniejsze. Porownywales z korkosfera?

Połączone: Wrzesień 12, 2012, 09:58:13
PS. A ja sobie przed chwilą sprawdziłem S3 od Gorzowa do węzła Klucz.
Prognoza to 89km w 45m, co daje 118,37km/h.

Znaczy się co tam kombinowałeś :)

SR z 26.07.
No ja mam SR z 18.08.2012r., wcześniejsze było dużo lepsze. Jak napisałem chyba męczenie AQ przez forumowicza o obniżenie prędkości bo mu za szybkie ETA wychodziło dało efekty ;)

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Sprawdziłem jeszcze targeo. 91km/42m, co daje równe 130km/h.

Nadal upieram się, że widzę jakieś konfabulacje :)
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline pR0SiAczek

  • ***
  • 286
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD / Neo V / BBZ10
Sprawdziłem jeszcze targeo. 91km/42m, co daje równe 130km/h.

Nadal upieram się, że widzę jakieś konfabulacje :)

Ja się nie odnoszę do dzisiejszych danych z Targeo czy SR z 26.07... Odnoszę się do wycieczki 06.09.2012 w podanych godzinach z LD na pokładzie i rzeczywistych obserwacji:)
Moja AM6.11 na ten moment 13:40 pokazuje na odcinku S3 wjazd z Myśliborskiej do A6 zjazd Podjuchy tj. 86km/47m co daje <110kmh bez pobierania LD. Po pobraniu LD dokładnie takie same parametry. Wersja demo pokazuje na pierwszych kilometrach 98 przechodzące w 118kmh przechodzące w 142 przechodzące w 118 - dalej mi się nie chce podglądać.

edit (19.09.2012, 13:20):

Minęło nieco czasu bez wielkich wojaży, ale obowiązki wzywają więc za chwilę do wykonania trasa Gorzów Wlkp. -> Błonie, Poniatowskiego.
Jak zwykle w szranki stają dostępne przez www strony: targeo, korkosfera, korkowo i tomtom routes. Trasa szybka.

Właściwie zawsze wszystkie wskazane trasy rozważam na tym odcinku (poza wycieczką proponowaną przez TT od Strykowa powiatówkami do Błoni). Niemniej zaskoczyła mnie korkowo, bo do A2 proponuje teraz dojechać przez Torzym - 470km w czasie 4h43m (jeździłem już tak). targeo <441km w 4h42m> i korkosfera <438km w 4h51m> przewidywalnie przez Nowy Tomyśl, a TT przez Trzciel <440km w 5h31m>. Do gustu przypada mi jednak najbardziej Torzym, bo mimo że to dłuższa trasa, to czasowo wychodzi podobnie szczególnie między 14-17, a łapanek i nagrywarek subiektywnie zdecydowanie mniej niż na DK3, DK24 czy DK92 - czyli działanie w logice lepiej zapłacić więcej za A2 niż dostać fotek na 1.000PLN :/

edit (20.09.2012, 00:40):
Wybrana trasa poszła przez Międzyrzecz i Trzciel. Czas dojazdu - z postojem - to ok. 4h45m przy prędkościach wg GPS na A2 rzędu +/-160kmh. Bez postoju i przy 140kmh byłby pewnie ten sam, czyli ETA wg wszystkich poza TT ideał! Dziś popołudniu traska w drugą stronę, więc pojadę z pilotem włączonym w AM 6.11RC+LD i tylko wg niego. Zobaczymy co z tego wyniknie :D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2012, 00:39:36 wysłana przez pR0SiAczek »

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Pojechałeś inną trasą niż nawigacja (czy strona) kazała i tak porównujesz ETA? :)

PS. Korzystasz z profili?

PS2. IMHO jazda po autostradzie 160km/h i porównywanie na takiej bazie nawigacji mija się trochę z celem. Zresztą autostrada to kiepski typ trasy do porównań.
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline pR0SiAczek

  • ***
  • 286
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD / Neo V / BBZ10
Pojechałeś inną trasą niż nawigacja (czy strona) kazała i tak porównujesz ETA? :)

PS. Korzystasz z profili?

PS2. IMHO jazda po autostradzie 160km/h i porównywanie na takiej bazie nawigacji mija się trochę z celem. Zresztą autostrada to kiepski typ trasy do porównań.

1. wszystkie - poza TT dawały podobne ETA...
2. sprawdziłem - nie korzystam
3. moim zdaniem porównywanie na odcinkach 500km z celem się nie mija bardziej niż udowadnianie, że 8 kilometrowy przejazd przez większe miasto można zrobić w 10 albo 20 minut (100% dłużej) za pomocą tej lub innej technologii.

Jeśli śledzisz wątek to wiesz, że ETA "badam" od dłuższego czasu i do tego na przeróżnych trasach - DW, DK, S, A i różnych odcinkach >100km jako odpowiedź na zarzuty jednego z forumowiczów, że na A2 były kosmiczne prędkości "zaszyte". I w ramach "badań" co jakiś czas staram się pamiętać o sprawdzeniu co tym razem w "trasie piszczy", bo moim zdaniem 142kmh na A2 jako przejazdowa to żadne szaleństwo. Dyskusja zaczęła się wtedy od 142 na (70), ale skończyła na ogólnym kosmicznym ETA. Ktoś jeździ max. 110kmh niech sobie w profilach ograniczy prędkość i je włączy - wyjdzie mu ETA ok, a nie męczy AQ o ograniczanie osiąganych prędkości przejazdowych na A/S, bo inni jeżdżą tam za szybko (choć zgodnie z przepisami).

Wczoraj o 16.00 wracałem z Bemowa (McDonalds Górczewska) do Gorzowa. AM na początek podała ETA 5h00. Wydało mi się zawyżone. Systematycznie czas przyjazdu zbliżał się do 20.15. Byłem kwadrans po 20.00 ani razu nie przekraczając 160kmh (maksymalna prędkość) i jadąc na +15kmh. Średnia prędkość 102kmh, zużycie paliwa ON 5.9l/100km. Na A2 równo tą samą prędkością 145-150kmh w grupie kilkunastu przypadkowych aut - tam gdzie był ruch po jednej nitce prędkość zgodna z prędkością ruchu pozostałych pojazdów (60-80kmh).

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
FYI: Moja ostatnia wersja profili dla stylu jazdy 10km/h ponad limit, 120km/h max licznikowo:

maks 115
aut 106
ekspres 106
miedz 83
główne 75
drug 77

Jak zwykle zastrzeżenie: Dlaczego takie wartości? Bo to reverse engineering :) Nie wiem, jaki jest pełny algorytm działania profili, dobrałem je eksperymentalnie.

*

Smerfik

Świat stanął na głowie.
Skąd nagle takie zainteresowanie profilami, skoro "większość" dotychczas uważała, że nie ma nic lepszego niż LD/SR, a co niektórzy wręcz głosili, że z profili korzystają tylko złodzieje, którzy nie mogą w pełni korzystać z w/w gadżetów.
Gdyby dane serwowane nam w SR były w jakiś sposób "przycinane" do poziomu rozsądku (zarówno od góry, jak i od dołu)), nikt by nie musiał kombinować z cyferkami w profilu, by uzyskać przewidywalny routing, jak i zbliżone do realiów ETA, a AM stałaby się programem w stylu "rozpakuj i jedź".
Takich przykładów, które pokazał tutaj:http://pdaclub.pl/forum/automapa/aktualizacja-smart-routes/msg1608174/#msg1608174 kol. rgr jest cała masa ... nie jest to bynajmniej odosobniony przypadek. O tym, że AM bazując na tych danych wyznacza zarówno routing, jak i podaje ETA, chyba tutaj wszyscy wiedzą.
Nie rozumiem więc na co czeka AQ, by te dane sprowadzić do poziomu realności.
Wielokrotnie już pokazywałem obrazki z mojego rejonu, gdzie na długich odcinkach istnieje ograniczenie do 40 km/h, gadżety pokazują kolor ciemno niebieski. Masakra.
Tym bardziej, że od dawien dawna te odcinki są pod częstą obserwacją panów w białych czapeczkach z suszarkami w łapkach. Wszyscy tubylcy jeżdżą w tym rejonie grzeczniutko, dorzucając co najwyżej w zależności od zasobności portfela i akceptowalnego stopnia ryzyka 10 - 20 ponad normę. Skąd więc ten optymizm malowany na niebiesko??
To, że dostawca pizzy, czy kurier, jadąc do mnie grzeczniutko 40 km/h zauważył, że po drodze nie ustawili się z suszarką, więc wracając gna na złamanie karku, nie oznacza że jego dane ma implementować AM i mają być wyznacznikiem dla wszystkich.
Ten przykład i wynikający z niego argument chyba przemawia do wyobraźni.
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2012, 12:52:49 wysłana przez Smerfik »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
A wracając do tematu wątku dziś znowu z Poznania do Lublina dojechałem zgpdnie z ETA (aAM).
Nie przez Warszawę tym razem - ale jednak.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Nie przez Warszawę tym razem - ale jednak.

Zgaduję - A2 > Wiskitki > Mszczonów > Grójec > Kołbiel? ;)
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Kołbiel to byłoby samobójstwo w piątkowy wieczór  :mrgreen:
Z A2 na obwodnicę Żyrardowa, Grójec, Kozienice, Puławy i Lublin.

Myślałem, żeby się nie posłuchać i pojechac przez Radom ale jak usłyszałem przez CB, że na wjeździe do Radomia 4km korka (już nie pytałem co w samym Radomiu) to grzecznie skręciłem na Kozienice.
Z S7 do Puław droga nie była może cudna ale bez korków za to :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2012, 22:24:35 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Kołbiel się pięknie omija przez Celestynów. Wylatujesz 20 metrów przed rondem w Kołbieli :)

http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,22,21.4464250,52.0549200?l=a584151d57ea0b76
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2012, 22:28:41 wysłana przez jerzu »
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Z A2 na obwodnicę Żyrardowa, Grójec, Kozienice, Puławy i Lublin.
Tą trasą poruszam się już czwarty raz i zawsze bez stresu.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Obwodnicę Żyrardowa dopiero co otworzyli - 3 dni temu  :mrgreen:
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2012, 23:14:12 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline Sygma

  • ****
  • 603
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5
Kołbiel się pięknie omija przez Celestynów. Wylatujesz 20 metrów przed rondem w Kołbieli :)

http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,22,21.4464250,52.0549200?l=a584151d57ea0b76
...... i trzeba od razu liczyć, że ktoś się zlituje i wpuści "cwaniaków" jadących na skróty.
Bo nie ma ich wcale mało.
- Michał, dlaczego używasz AutoMapy ?
- Bo nie potrafię zpiracić innego programu do nawigacji..

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Kołbiel się pięknie omija przez Celestynów. Wylatujesz 20 metrów przed rondem w Kołbieli :)
To ja wiem :)
Ale przez Warszawę, w piątek ok 17:00 objazdu sensownego nie ma.

W sumie można byłoby tak, jak ostatnio: Wał Miedzeszyński i aż do Pilawy ale przy okazji sprawdziłem pomysły aAM.
Może być. :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2012, 15:38:41 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline starstruck

  • ***
  • 261
  • Płeć: Mężczyzna
Obwodnicę Żyrardowa dopiero co otworzyli - 3 dni temu  :mrgreen:
Ale ycbo 2 dni temu przejechał cztery razy to się chwali

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Jak nie było obwodnicy Żyrardowa to z A2 jechałem na Gdańsk, Kraków i potem już normalne na Grójec.
Co ma obwodnica Żyrardowa do trasy którą pokonywałem wielokrotnie, jesteście żałośni w tych śledztwach i podejrzliwości.

*

Smerfik

Wolą polować na Ciebie, niż zauważyć, że węzeł Bochnia na A4 w 1212 jest dalej zablokowany, a wszyscy już po nim pomykają. No chyba, że to będzie prezent AQ dla korzystających z LD :O~
« Ostatnia zmiana: Grudzień 02, 2012, 17:37:15 wysłana przez Smerfik »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
... jesteście żałośni w tych śledztwach i podejrzliwości.
Po pierwsze nie przesadzaj a po drugie poszydzić z szydercy podwójnie smakuje... ;)
Po trzecie ja tylko zapytałem. Sam, co drugi weekend, w ciągu dwóch dni 4 razy w sumie po S74 jeżdżę.

Wolą polować na Ciebie
O. I mamy obrońcę uciśnionych  :mrgreen: ;)

węzeł Bochnia na A1 w 1212 jest dalej zablokowany
Nie to, żebym się czepiał ale na A1 aby?  :mrgreen: ;)
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Smerfik

Nie to, żebym się czepiał ale na A1 aby?  :mrgreen: ;)
Ty to masz farta :O~
Dzięki - poprawiłem :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 02, 2012, 02:30:29 wysłana przez Smerfik »

*

Offline Qbek

  • **
  • 129
  • Sprzęt: N8, Omnia_1
Żeby nie było, że tylko narzekam, ETA policzone z Raszyna do Katowic dawało przyjazd ok. 20.49, gdzie NE liczył 21.23! Przyjechałem finalnie o 20.40, jadąc po trasie ok. +15/20 km więcej od dopuszczalnej.