jeśli wszystko dobrze zrozumiałem to w chwili obecnej nie ma żadnego logicznego uzasadnienia aby mając urządzenie nawigacyjne z dostępem do internetu używać programu MiploSync
Zgadza się.
blokady i antyblokady synchronizowane przez AM'Traffic są nieco tajemnicze bo nie wiadomo jak je przeglądać.
We wcześniejszych wersjach też były widoczne w zdarzeniach i jako ikony przy zablokowanych odcinkach,
obecnie widać tylko blokadę odcinka na mapie, nie ma przy nim ikony ani nie ma listy blokad.
Na dobrą sprawę nie wiem, czy to bug, czy po prostu z tego zrezygnowali.
Blokady pochodzące z MiploSync nijak nie mają się do tych synchronizowanych przez AM'Traffic ...
Nie do końca nijak, w znacznej mierze dublują one blokady AM`Traffic. Operator AM`Traffic
korzysta z trafikowych kategorii POI z Miplo jako jednego ze źródeł informacji, ale nie usuwa starych punktów z Miplo. Niejednokrotnie spotykałem na Miplo stare, dawno nieaktualne POI,
które wciąż blokowały w Miplotrafiku przejezdne od iluś miesięcy odcinki.
...może prowadzić do sytuacji, w której ten sam odcinek według AM'Traffic jest zablokowany podczas gdy według Miplo.pl jest odblokowany - co się dzieje w takiej sytuacji?
Jeśli wg Miplo jakiś odcinek jest odblokowany, tzn. ktoś postawił na nim POI 'antyblokada'
to zwykle w ciągu kilku godzin (bywa i w kika minut) jest on odblokowany w AM`Traffic.
W tym samym czasie skrypt zatwierdza go na Miplo i dopiero od tego momentu wchodzi on
do pliku blokad/antyblokad generowanego przez Miplotraffic.
Tak więc sytuacja sprzecznych danych (blokada+antyblokada tego samego odcinka)
praktycznie nie występuje
Czy w kontekście powyższego Twoim zdaniem synchronizacja z Miplo.pl przy pomocy MiploSync ma sens?
Na to pytanie już sam sobie odpowiedziałeś na początku swojego postu.
