[wydzielony] Beta, nie beta, ETA, ciągle nie ta ... czyli wyliczaniki czasu podróży.

  • 141 Odpowiedzi
  • 42799 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Kurcze, wkurzające jest to, że do wAM potrzebuję PC, by zaktualizować mapę...

Połączone: [time]Czerwiec 16, 2012, 15:01:41[/time]
Dane SR, zawarte w tej becie, wskazują, że w 2h26m przejadę 305 km/h z Lubonia 62-030 do Warszawy, na ul. Apartamentową (start niedziela 18.00). Średnia CAŁEJ TRASY - ok. 122km/h. Już to widzę.... Ceniłem Automapę za sensowne ETA, ale to już jest jakaś przesada.

A profili nie mogę włączyć, bo rozwalają mi ETA na innych trasach niż autostrady (zgłoszone)... Po prostu super.

Połączone: Czerwiec 16, 2012, 15:42:40
Wysłałem przed chwilą do supportu bety:

"Chciałem się przypomnieć [bo pisałem o tym już wcześniej - dopisek mój] z profilami prędkości, obecnie bezużytecznymi.
 
Jeśli przy niewłączonych i niemodyfikowanych profilach trasa szybka Luboń 62-030 => Warszawa Apartamentowa to ok. 2,5h (start niedziela 18.00) , a przy włączonych i niemodyfikowanych profilach to ok. 3 godziny, to jaki sens mają profile? Przecież chyba chodzi w nich o to, by np. zmniejszyć/zwiększyć średnią prędkość na jednym z typów dróg, , by odpowiadała realnej, a nie, by dochodzić miesiącami, jaka prędkość w jakim typie drogi zapewnia mi optymalne ETA."
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2012, 15:42:40 wysłana przez spinnek »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
spinnek przyjacielu...
ta trasa to ok 304 km, z czego 293 to autostrada (kawałeczek expresowej), z jaką prędkością jeździsz po autostradzie?

Żeby zaktualizować iAM wystarczy wifirifi  :ok: z aAM pewnie też tak będzie.


 

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
@jachraniak

Na autostradzie jeżdżę maks. 120km/h licznikowo, ale nie w tym rzecz.

Widzę, że chyba nie jechałeś tą autostradą jeszcze, (ja jechałem) bo to nie jest autostrada, tylko wyrób autostradopodobny. Fajnie, że jest, ale na sporych odcinkach są tam ograniczenia do 70km/h i do 100km/h.

Polecam uważną lekturę:

http://tvp.info/informacje/polska/kierowco-nie-szalej-na-a2/7669597

Chyba, że masz w d... ograniczenia prędkości i sam sobie wyznaczasz prędkość jazdy choćby 2* ograniczenie, wtedy nie ma tematu, a Automapa Ci określi dokładne ETA.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
spinnek, tylko spytałem...
a Ty od razu...
Cytuj
Chyba, że masz w d...

PS
jeżdżę zgodnie z ograniczeniami.

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
@jachraniak

A to przepraszam. Był tu taki, chyba izaw, który mnie niepotrzebnie nakręcił w temacie ;)

A poza tym, moje "w d..." było warunkowe :)

Nie umniejsza to moich podejrzeń, że do czasu ETA Automapy ("najlepszej nawigacji w Polsce") będę musiał dodać np. 45minut-1godzinę, by był realny dla mnie. A to już jest słabe.

Korkosfera proponuje ok. 40 minut więcej... Nie sądziłem, że dożyję czasu, gdy będę łypał przyjaźnie okiem na Naviexperta...

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Stawiasz andka na HD2, do tego instalujesz sobie GEN Y DualBoot i używasz do nawigowania czego tylko chcesz  :)

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
ta trasa to ok 304 km, z czego 293 to autostrada (kawałeczek expresowej), z jaką prędkością jeździsz po autostradzie?


Na pewno nie ze średnią prędkością 122km/h !!!!
Poprzednie dane z 25 maja pokazują przejazd w niedzielę o 18:00 jako 3h20min i to pewnie jest bliższe prawdy.

*

Offline pR0SiAczek

  • ***
  • 286
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD / Neo V / BBZ10
ta trasa to ok 304 km, z czego 293 to autostrada (kawałeczek expresowej), z jaką prędkością jeździsz po autostradzie?
Na pewno nie ze średnią prędkością 122km/h !!!!
Poprzednie dane z 25 maja pokazują przejazd w niedzielę o 18:00 jako 3h20min i to pewnie jest bliższe prawdy.

A dlaczego nie ze średnią 122kmh? Ile kilometrów A2 objęte jest ograniczeniem prędkości poniżej 140kmh? Nie zauważyłem, żeby tego było więcej jak 30-40kmh. Ja po A2 w PL jeżdżę sobie stówką, ale wiem SR wyznacza ETA z prędkości średnich na trasie i moje ETA pewnie będzie inne, bo osobówki mnie wyprzedzają w setkach - nie mam o to pretensji do AM, bo nie wiem w jaki sposób program ma przewidywać jak będzie odbiegać od średniej moja prędkość... Przecież mogę się wlec na początku, później przyspieszyć, a może nawet zatrzymać na załatwienie potrzeb fizjologicznych. To też ma zgadywać zliczając na starcie ETA? AM bierze dane z SR (beznadziejna, ale jednak statystyka) i zakłada, że będę się poruszać podobnie do uzyskanych przez nią danych. Absurdem są średnie prędkości na powiatówkach czy gminnych rzędu 135kmh, ale 135kmh na autostradzie to przeciętna prędkość obserwowanych przeze mnie osobówek.
BTW Na Ursus dojazd nie zajmuje wieczności w niedzielną noc... Wg NE trasa to ok. 2h45m i ja się zgadzam z tym czasem przejazdu w pełni, ale pod warunkiem, że jedziesz +10kmh wszędzie.
PS. Na Apartamentową dojazd miodzio będzie jak skończą przebiegającą pod oknami dwupasmówkę :)

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
A dlaczego nie ze średnią 122kmh?


Bo trzeba być szaleńcem na drodze aby przejechać z taką prędkością ??

Dolicz drogi dojazdowe do autostrady, ograniczenia prędkości, 4 czy 5 bramek poboru opłat, zjazd i dojazd na Ursusie, może jakąś przerwę na numer 1 lub 2, może na jakąś kawę lub papierosa.
Czyli resztę drogi trzeba zapieprzać - bo inaczej się tego nie da nazwać 160-180km/h.

Ja wiem że można i wielu powie że jeżdżą szybko ale bezpiecznie  :police:

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Dolicz drogi dojazdowe do autostrady, ograniczenia prędkości, 4 czy 5 bramek poboru opłat, zjazd i dojazd na Ursusie, może jakąś przerwę na numer 1 lub 2, może na jakąś kawę lub papierosa.
Dolek... na tej konkretnej trasie nie bardzo jest co doliczać...
ta trasa to ok 304 km, z czego 293 to autostrada (kawałeczek expresowej),

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Dolicz drogi dojazdowe do autostrady, ograniczenia prędkości, 4 czy 5 bramek poboru opłat, zjazd i dojazd na Ursusie, może jakąś przerwę na numer 1 lub 2, może na jakąś kawę lub papierosa.
Dolek... na tej konkretnej trasie nie bardzo jest co doliczać...


Właśnie napisałem o TEJ konkretnej trasie.

Uważam że utrzymanie średniej prędkości z tej trasy w ok. 100km/h będzie dobrym wynikiem i da nam to dojazd w czasie 3:15-3:30.
Ale też byłem młodym, gniewnym i najszybszym. Ale czy takie czasy dojazdu powinien proponować program nawigacyjny ??

Polecam uważną lekturę:

http://tvp.info/informacje/polska/kierowco-nie-szalej-na-a2/7669597

Chyba, że masz w d... ograniczenia prędkości i sam sobie wyznaczasz prędkość jazdy choćby 2* ograniczenie, wtedy nie ma tematu, a Automapa Ci określi dokładne ETA.

No dobra. Widzę, że mowa o od dawna wyczekiwanej przeze mnie inwestycji drogowej, którą właśnie "dopuszczono", więc pozwólcie, że się z Wami podzielę wrażeniami z jazdy z pierwszej ręki. W piątek po południu jechałem A2 od węzła w Strykowie do samej Warszawy. Po minięciu znaku z ograniczeniem do 70 km/h dość szybko zorientowałem się, że próbując jechać z tą prędkością narażam się na to, że ktoś z tyłu po prostu we mnie wjedzie. W związku z tym nieco podniosłem swoją standardową tolerancję wobec ograniczeń i starałem się jechać tak, żeby prędkość przez większość czasu dawała się wyrazić dwucyfrowo. Na całym odcinku z ograniczeniem jadąc w ten sposób wyprzedziłem jeden samochód natomiast byłem wyprzedzany masowo przez inne samochody. Były takie, które dość długo się za mną trzymały, ale w końcu nerwy puszczały kierowcom i mnie wyprzedzali.

Co do artykułu - nie twierdzę, że na tym odcinku z 70 km/h jest równo i całkowicie bezpiecznie dla samochodu przy prędkości 140 km/h, ale szczerze powiem, że przy mojej prędkości, gdyby nie zmieniły się przy drodze tablice informacyjne i nie pojawiła się na nich inna nazwa firmy budowlanej wykonawcy drogi, to nie zauważyłbym, gdzie odcinek A z ograniczeniem do 70 km/h się kończy. Miejsca z lekkimi jakby"uskokami" raz na jakiś czas da się wyczuć, ale w porównaniu do DK14, którą jeździłem wcześniej, to naprawdę nawierzchnia równa jak stół. Pewnie dlatego właśnie kierowcy nie widząc specjalnego zagrożenia dla zawieszenia jadą znacznie szybciej niż im wolno. Zapewne do pierwszych zmasowanych policyjnych kontroli prędkości...

Natomiast jeśli już faktycznie jest tak, jak opisałem wyżej, a tak jest i przyjmując, że w AutoMapie warstwa prędkości ma ilustrować średnią faktyczną prędkość, a tak też jest, to nie bardzo mam co zarzucić danym SR. Już raczej chyba powinniśmy postulować wprowadzenie suwaczka korygującego ETA poprzez dopasowanie go do naszego stylu jazdy (np. jadę średnio z prędkością 95% prędkości przeciętnego kierowcy i dlatego dla mnie i tylko dla mnie AM pokaże dłuższy czas przejazdu niż wynika ze średniej) niż sztuczną obróbkę danych względem ograniczeń. Przeciętny kierowca (a takich jest z definicji najwięcej) na "fałszowaniu" przeciętnych by przecież również ucierpiał.

Dodam jeszcze, że na całym odcinku Stryków-Warszawa, w stosunku do oryginalnego ETA straciłem około 10 minut. Jechałem z włączonym LD na 6.10d.

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
@bieniu79

No właśnie, a omawiamy w tym wątku 6.10e beta i zaszyte już nowe dane SR z 2012.06.12, a nie stare z 25 maja.

Jak się przesiądziesz na tę betę, daj znać.

No właśnie, a omawiamy w tym wątku 6.10e beta i zaszyte już nowe dane SR z 2012.06.12, a nie stare z 25 maja.

Jak najbardziej to rozumiem. Tyle, że dyskusja od kilku dobrych postów toczy się wokół tego, czy dane SR powinny być wyraźnie wyższe niż ograniczenia prędkości (bo takie są w becie na tych odcinkach A2). Interpretujcie moją wcześniejszą wypowiedź w tym kontekście.

Oczywiście, jak tylko będę miał okazję przejechać się tą trasą z nowszą wersją programu, to się podzielę wrażeniami.

Nie chcę wyjść na wielkiego hejtera i powtarzać się po raz setny, ale przed wprowadzeniem SR ETA wyznaczało mi się tak, że można było zegarek nastawiać, natomiast teraz wychodzi na to, że jestem jakimś największym żółwiem na trasie. Jadąc drogą szybkiego ruchu z prędkością 120km/h czas dojazdu cały czas mi się wydłuża.

Suwaczek prędkości dla ETA wg mnie to podstawa, bo wszyscy jeździmy z różnymi prędkościami. Ja staram się w mieście jechać 50-65km/h czyli troszkę szybciej niż pozwalają przepisy, ale już np. na autostradzie jadę 120km/h bo po prostu szkoda mi paliwa na szybszą jazdę.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Suwaczek prędkości dla ETA wg mnie to podstawa, bo wszyscy jeździmy z różnymi prędkościami.
I kolejne linie w kodzie, i kolejny problem dla algorytmu. :-|
Profile prędkości spokojnie możesz do tego wykorzystać. Fakt, że trochę zabawy ale efekt można uzyskać satysfakcjonujący.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
@ochkarol

Czy Waćpan spędziłeś w jakiejś jaskini ten weekend?

Widziałeś, co pisałem o profilach prędkości?

"Chciałem się przypomnieć [bo pisałem o tym już wcześniej - dopisek mój] z profilami prędkości, obecnie bezużytecznymi.
 
Jeśli przy niewłączonych i niemodyfikowanych profilach trasa szybka Luboń 62-030 => Warszawa Apartamentowa to ok. 2,5h (start niedziela 18.00) , a przy włączonych i niemodyfikowanych profilach to ok. 3 godziny, to jaki sens mają profile? Przecież chyba chodzi w nich o to, by np. zmniejszyć/zwiększyć średnią prędkość na jednym z typów dróg, , by odpowiadała realnej, a nie, by dochodzić miesiącami, jaka prędkość w jakim typie drogi zapewnia mi optymalne ETA."

BTW: Pisałem o tym wczesniej, kiedy już doszedłem do praktycznie czasu co do kilku minut na autostradach i drogach ekspresowych, okazało się, że chyba prawie godzina różnicy wychodziło mi na drogach innych niż autostrady i ekspresowe (Luboń k/Poznania => okolice Kołobrzegu, zero szybkich dróg), przy czym NIE ruszałem ustawień innych niż maks. prędkość (na 120km/h). W związku z tym radzę wszystkim trzymanie się od profili prędkości jak najdalej, do czasu usunięcia w nim podstawowego błędu, że bez ruszania czegokolwiek już jest zmieniany czas!

@tpiatal

Niestety, z uwagi na błędne dzialanie profilów prędkości nie mogę Ci polecić oczywistego rozwiązania, z którego chciałem skorzystać, a mianowicie ustawianie maksymalnej prędkości na żądaną i niemodyfikowanie niczego innego. Bo ja też jeżdżę ok 120 km/h z tego samego powodu, jak Twój - szkoda mi paliwa.

Z powodów, które wymieniłem jednak wyżej, niestety, to nie działa. Jeśli rzeczywiście zaliczę 30 minut i więcej różnicy pomiędzy ETA a realnym czasem, jadąc do Wawy, napiszę do supportu z pytaniem, co mam zrobić, wg tegoż supportu, by mój czas był bardziej realny.

*

Smerfik

Z powodów, które wymieniłem jednak wyżej, niestety, to nie działa.
Działa kolego i to doskonale działa ... jednak warunkiem koniecznym jest wyłączenie SR i LD.
Jeżeli ktoś korzysta z SR, lub (i LD), to od profili niech się trzyma z daleka (tak jak napisałeś) dla własnego dobra.
@ tpiatal
Moje oczekiwania i przemyślenia pokrywają się z Twoimi. Też na Autostradzie, czy S-kach nie przekraczam 120, na innych dorzucam co najwyżej 20 "ponad normę", a przy włączonym SR nie jestem w stanie nadążyć za obliczonym na wstępie ETA.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
"Chciałem się przypomnieć [bo pisałem o tym już wcześniej - dopisek mój] z profilami prędkości, obecnie bezużytecznymi.
Pozwolę się nie zgodzić z tą tezą.
 
Jeśli przy niewłączonych i niemodyfikowanych profilach...
Przypomnę, że profile to nie tylko "ptaszek" włącz/wyłącz ale są ciut bardziej rozbudowane.

Korzystając z ich pełnej funkcjonalności możesz osiągnąć to co chcesz.
Taki sens właśnie mają profile.

Połączone: [time]Czerwiec 17, 2012, 20:01:39[/time]
Z powodów, które wymieniłem jednak wyżej, niestety, to nie działa.
Działa kolego i to doskonale działa ... jednak warunkiem koniecznym jest wyłączenie SR i LD.
LD tak - SR niekoniecznie.
Blisko rok jeździłem z włączonymi SmartRoutes oraz modyfikowanymi profilami.
Powodami modyfikacji profili były:
  • zbytnia tendencja do zjeżdżania z głównych tras
  • niepasujące mi ETA

Osiągałem poprawę w jednym i drugim (w miarę oczywiście - lecz satysfakcjonująco).
Potem przestało mi się chcieć bawić z profilami...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2012, 20:02:21 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
@ochkarol

Doczytałeś się tej części mojej wypowiedzi: "[ciach] a nie, by dochodzić miesiącami, jaka prędkość w jakim typie drogi zapewnia mi optymalne ETA [ciach]"?




*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Doczytałeś się tej części mojej wypowiedzi: "[ciach] a nie, by dochodzić miesiącami, jaka prędkość w jakim typie drogi zapewnia mi optymalne ETA [ciach]"?
Doczytałem się.
Pół godziny roboty.
Niestety co dwa tygodnie nowe SR. Ale coś za coś.

Z drugiej strony zbyt szybkie ETA nie jest jakąś tragedią. Wystarczy pamiętać, że się jeździ wolniej niż "ogół" trafficowy.
Dla mnie też obecne ETA jest zbyt szybkie i na starcie wiem, ze przyjadę 15 minut później niż Marta mi sugeruje.

Wolę to niż kolejne grzebanie Aquratu w algorytmie, bo to może nie wyjść AutoMapie na dobre.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Smerfik

Osiągałem poprawę w jednym i drugim (w miarę oczywiście - lecz satysfakcjonująco).
Potem przestało mi się chcieć bawić z profilami...
:ok:
Bo jest przy tym "trochę" roboty i trzeba by to poprawiać przy każdej aktualizacji SR :worried:
Gdyby producent poobcinał trochę dane zaszywane w SR do bardziej "przyswajalnych" dla takich użytkowników jak kol. tpiatal, czy ja, można by zapomnieć o profilach i cieszyć się zarówno z ETA, jak i zróżnicowanego w zależności od wybranego typu trasy routingu.

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
@ochkarol

Modyfikowałem prfile przez kilka tygodni, a jak już doszedłem do satysfakcjonujących rezultatów, opisanych niżej, szlag trafił ETA na trasach, których absolutnie nie dotykałem. Więc proszę, daruj sobie to "pół godziny". :)

@Smerfik

Właśnie, odniosłem wrażenie, że po jednej z aktualizacji SR moje profile były już nieaktualne. A aktualizacje SR mogą być nawet co dwa tygodnie...

Czyli na chwilę obecną jak dla mnie 6.10e beta daje czasy ETA na autostradzie A2 z kosmosu, i nie ma na to ratunku.

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Korkosfera proponuje ok. 40 minut więcej... Nie sądziłem, że dożyję czasu, gdy będę łypał przyjaźnie okiem na Naviexperta...

Ja jeżdżę od jakiegoś czasu na NE i stwierdzam, że tam ETA jest bardziej realne, niż miałem w AM.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

Suwaczek prędkości dla ETA wg mnie to podstawa, bo wszyscy jeździmy z różnymi prędkościami.
I kolejne linie w kodzie, i kolejny problem dla algorytmu. :-|
Profile prędkości spokojnie możesz do tego wykorzystać. Fakt, że trochę zabawy ale efekt można uzyskać satysfakcjonujący.
Tak, masz rację. Równie dobrze mogę sobie wyznaczyć trasę na papierowej mapie- będzie trochę zabawy, ale efekt mogę uzyskać satysfakcjonujący  :E

Chyba nie po to płacę za nawigację, żeby mnie informowała o tym w jakim czasie dany odcinek przejeżdża pirat drogowy, tylko po to, żeby pokazała mi realne dane. Przed wprowadzeniem SR jakoś wszystko było w najlepszym porządku. Nie jestem specjalistą, nie wiem do końca jak to wszystko działa i nie zamierzam zrobić kilku-kilkunastu tras z różnymi ustawieniami tylko po to, żeby wyregulować sobie program nawigacyjny.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Chyba nie po to płacę za nawigację, żeby mnie informowała o tym w jakim czasie dany odcinek przejeżdża pirat drogowy, tylko po to, żeby pokazała mi realne dane.
Dla Ciebie realne są takie a dla kogoś innego inne.
Przypomnę, że odniosłem się do pomysłu kolejnego ficzera w AM a nie do poprawności danych SR (do tego odniosłem się w innym miejscu - może Ci umknęło).

Przed wprowadzeniem SR jakoś wszystko było w najlepszym porządku.
Dla Ciebie tak ale dla innych nie.
Programy nawigacyjne bez tego typu danych odchodzą do przeszłości czy tego chcemy czy nie. Więc nie ma co się kopać z koniem tylko liczyć trzeba na to, że dane SR będą kiedyś lepsze.


Nie jestem specjalistą, nie wiem do końca jak to wszystko działa i nie zamierzam zrobić kilku-kilkunastu tras z różnymi ustawieniami tylko po to, żeby wyregulować sobie program nawigacyjny.
Jeśli chcesz powiedzieć, że przy AM bez SR ETA miałeś zawsze idealne, to Ci po prostu nie uwierzę.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

Nie jestem specjalistą, nie wiem do końca jak to wszystko działa i nie zamierzam zrobić kilku-kilkunastu tras z różnymi ustawieniami tylko po to, żeby wyregulować sobie program nawigacyjny.
Jeśli chcesz powiedzieć, że przy AM bez SR ETA miałeś zawsze idealne, to Ci po prostu nie uwierzę.
Nie wiem czy zawsze było idealne, ale były to dane na których można było w jakimś stopniu polegać. Teraz to jest bełkot. Nie jest to może niezbędna funkcja w nawigacji, bo przecież dla bytu ludzkości to niewielka różnica, czy nawi pokazuje mi czas dojazdu 2h, czy 2h 30min, ale denerwuję się, bo jest to kolejny przykład czegoś, co działało poprawnie a teraz poprawnie nie działa.

Chcę wierzyć, że nie zobaczymy już wersji 6.10f, tylko porządnie zrobioną wersję 7, z nowoczesnym wyglądem, aktualnymi mapami bez bugów, porządkiem zrobionym w POI i sprawnym wyznaczaniem trasy. No i żeby to wszystko działało jeszcze na androidzie, bo kurczowe trzymanie się WinCE to jak kurczowe trzymanie się Windows 98- niby dobry system, ale ile można do cholery?  :E

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
...bo jest to kolejny przykład czegoś, co działało poprawnie a teraz poprawnie nie działa.
Tu się zgodzę ;)
Bo kiedyś dane SR były sto razy lepsze. Szczególnie na początku można było na nich polegać.

Ale podejrzewam, że nie o to Ci chodziło ;)
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline inek1

  • *
  • 69
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Garmin/ MIO A701/HTC Diamond/Lark 7/Blow 7
Mam wrażenie, że tym razem mapa jest znowu ok. Bo to, co piszecie to w większości bzdety.
Ja nr 7 w AutoMapie nie potrzebuję. Do interfejsu w końcu się przyzwyczaiłem i niech zostanie. Najważniejsze to- nie ścina się i prowadzi przyzwoicie. Czekam na wersję finalną i mam nadzieję, że będzie ok. jak wersja a,b,c,d.
Miłego dnia :)

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Koledzy . Chciałem wam przypomnieć że ETA można w pewnym stopniu dopasować do swojego stylu jazdy zaptaszając opcję: "ETA uwzględniające średnią" - " za ostatnie n minut"
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)