@ochkarol
Czy Waćpan spędziłeś w jakiejś jaskini ten weekend?
Widziałeś, co pisałem o profilach prędkości?
"Chciałem się przypomnieć [bo pisałem o tym już wcześniej - dopisek mój] z profilami prędkości, obecnie bezużytecznymi.
Jeśli przy niewłączonych i niemodyfikowanych profilach trasa szybka Luboń 62-030 => Warszawa Apartamentowa to ok. 2,5h (start niedziela 18.00) , a przy włączonych i niemodyfikowanych profilach to ok. 3 godziny, to jaki sens mają profile? Przecież chyba chodzi w nich o to, by np. zmniejszyć/zwiększyć średnią prędkość na jednym z typów dróg, , by odpowiadała realnej, a nie, by dochodzić miesiącami, jaka prędkość w jakim typie drogi zapewnia mi optymalne ETA."
BTW: Pisałem o tym wczesniej, kiedy już doszedłem do praktycznie czasu co do kilku minut na autostradach i drogach ekspresowych, okazało się, że chyba prawie godzina różnicy wychodziło mi na drogach innych niż autostrady i ekspresowe (Luboń k/Poznania => okolice Kołobrzegu, zero szybkich dróg), przy czym NIE ruszałem ustawień innych niż maks. prędkość (na 120km/h). W związku z tym radzę wszystkim trzymanie się od profili prędkości jak najdalej, do czasu usunięcia w nim podstawowego błędu, że bez ruszania czegokolwiek już jest zmieniany czas!
@tpiatal
Niestety, z uwagi na błędne dzialanie profilów prędkości nie mogę Ci polecić oczywistego rozwiązania, z którego chciałem skorzystać, a mianowicie ustawianie maksymalnej prędkości na żądaną i niemodyfikowanie niczego innego. Bo ja też jeżdżę ok 120 km/h z tego samego powodu, jak Twój - szkoda mi paliwa.
Z powodów, które wymieniłem jednak wyżej, niestety, to nie działa. Jeśli rzeczywiście zaliczę 30 minut i więcej różnicy pomiędzy ETA a realnym czasem, jadąc do Wawy, napiszę do supportu z pytaniem, co mam zrobić, wg tegoż supportu, by mój czas był bardziej realny.