@iceneon, - sorka, nie chciałem nikogo wzburzyć...
@ochkarol... Ile wydarzeń sprawdzałem gdy miałem bardzo dużo wolnego czasu? Pewnie nawet 50 na dzień (wszystko zależało od tego ile tych zdarzeń było zgłoszonych do RK (po kilka co godzinę) czy na drogi na szóstkę) czyli robiłem monitoring całego kraju

LD w zdecydowanej większości reaguje - nie ma dwóch zdań...
@statler
- dlaczego LD ma słabą ocenę?
- Bo brakuje wisienki na tym torcie.
Dane LD o prędkościach to nie wszystko, są przyjemne i w ogóle... Jak trzeba to spartolony SR naprawią. Gorzej jak ich nie ma na odcinku gdzie jest spartolony SR - wtedy AM funduje nam omijanie nieistniejącego korka. Cóż ostatnie wydanie SR jest jakie jest. Ponieważ są miejsca gdzie brakuje danych LD to okazuje się, że wszystko jest o kant...
Ale żeby nie odbiegać... żebyśmy byli zadowoleni z LD potrzebujemy:
1) dobrych danych SR, odzwierciedlających ruch na danym odcinku nie z jednego dnia, ale z kilkunastu.
2) wisienki... czyli działających blokad! Jak jest odcinek zablokowany i Policja szacuje że będzie blokada np 3h to na 3 godziny odcinek musi być wycięty z routingu. Same prędkości tego nie załatwią gdyż:
a) odcinek o długości 1000m średnia prędkość 3km/h (pokonujemy w 20 minut) sensowny objazd jest powiedzmy bardzo szeroki, w sensie że trzeba zjechać kilka czy kilkanaście kilometrów wcześniej, to oznacza, że objazd musi zająć mniej niż te 20 minut żeby LD skierowało na objazd automatycznie. Jeśli objazd zajmie więcej niż 20min to dojedziemy na koniec ogona i będziemy stali... żeby w końcu się dowiedzieć, że droga zablokowana. Wtedy oczywiście jest po ptokach...
b) może się zdarzyć że na danym odcinku nie ma źródełek i nie ma danych LD... Bez postawionej blokady przez operatora, która ratuje całkowicie sytuację będziemy pierwszym źródełkiem które prześle info o korku, co może wcale nie zmienić sytuacji dla innych użytkowników z LD (patrz "a")
Bez operatora, który postawi blokadę na określony czas, nie będzie prawidłowego omijania karamboli, które zazwyczaj kończą się zablokowaniem przez Policję.
Ale żeby nie było że Aqurat nie bierze tego co ma na tacy - śledząc zdarzenia w Radiu Kierowców i Drogach na Szóstkę nie raz spotkałem się z taką sytuacją, że zdarzenie miało dwa różne obrazy. Drogi na szóstkę informowały o np odcinku całkowicie zablokowanym a Radio Kierowców zgłaszało ruch wahadłowy, czy zwężenie o jeden pas. Oczywiście ma to ogromne znaczenie, w przypadku odcinka zablokowanego trasa powinna być bezwzględnie zmieniona, w przypadku wahadła czy zwężenia ważne są prędkości.
Tak to widzę...