Witam,
ostatnio mało coś czasu na zaglądanie na forum, nawał pracy.
Kilka moich uwag po przejechaniu 7k km na AM6.7 - mam zainstalowaną tą pierwszą wersję, chyba z 5 stycznia. Wersji 'a' i 'b' nie instalowałem bo z tego co pisaliście to jakieś poprawki kosmetyczne instalatora.
Grubszych, krytycznych uwag brak, ale 'drobnostek' trochę się znajdzie.
1. To co już wspominaliście - AM ma nadal tendencje na ściąganie na drogi równoległe do dróg głównych i pomimo jechania nadal główną AM twierdzi że jadę lokalną-równoległą. Jak wtedy z przesyłaniem danych trafficowych
Zaliczane są do tych lokalnych jak niby jadę
Przykład z Łomianek, oczywiście cały czas jechałem ul. Kolejową, ale ktoś nie znający okolic a słuchający navi mógłby zjechać i przejechać się po dziurawej i pełnej progów prawie drodze polnej.
1a. Dodatkowa sprawa - dlaczego na ulicy Kolejowej w Łomiankach jest dopuszczalna prędkość 70 km/h ?? Do niedawna było 100 w AM. Ten kto to zmienił mam nadzieje że wie co oznacza tabliczka
T-23b pod znakiem ograniczenia
2. Wyjazd z Piaseczna (Outleet) w kierunku Magdalenki i dalej na E77. Czy nie można po ludzku na Puławską w prawo na Okulickiego i cały czas drogą krajową/wojewódzką ?? Niestety każe zwiedzić uliczki osiedlowe
3. Aleksandrów Łódzki - znowu zwiedzamy okolice zamiast do skrzyżowania ciągnąć Wojska Polskiego. Co ciekawe w powrotną stronę już prowadzi poprawnie.
4. Dojazd do Citibanku na Kasprzaka w Warszawie. Dlaczego każe mi jechać dalej i dopiero nawracać jak jest właściwy zjazd wcześniej ?? Już pomijam fakt że tak jak prowadzi wjazd jest niemożliwy bo jest droga jednokierunkowa i w tym miejscu można tylko wyjechać z parkingu na ul. Kasprzaka - ale ok, tego nie ma zaznaczonego na mapie. Ale mimo wszystko powinno prowadzić tym pierwszym zjazdem na parking, a nie dalej i dopiero nawracać
5. Obwodnica Strykowa. Chyba od niedawna otwarta - dlaczego przez nią nie prowadzi trasy ?? Po dodaniu punktu przez trasę wytycza, w innym przypadku woli przez zakorkowany Stryków z wąskimi uliczkami, światłami, przejściami dla pieszych
6. Jadę ul. Prymasa 1000-lecia w Wawie w kierunku Poznania. Dlaczego nie prowadzi ulicą Wolską tylko na siłę kieruje na Kasprzaka które i tak za chwilę się łączą i stanowią dalej ulicę Połczyńska ?? I to za wszelką cenę chce tak kierować, bo nawet jak wjadę na Wolską to za moment każe mi znowu zjechać na Elekcyjną aby wjechać na kilkadziesiąt metrów na Kasprzaka aby za moment i tak połączyć się z Wolską
7. Nowy odcinek trasy S-8 w Wawie dostał chyba jakiś najwyższy priorytet, bo AM za wszelką cenę stara się tamtędy tyczyć trasę. Jadąc Powstańców Śląskich każe skręcać w Górczewską w lewo - jechać 1,5km aby dojechać do S-8 aby raptem przejechać odcinek 3-4 km do węzła przy Powązkach. Bez sensu - jadąc prosto Powstańców do Maczka i do TT jest sporo bliżej. A w sobotę wieczorem z włączonym SR navi powinna się orientować że korków tam nigdzie nie ma
Na koniec nadmienię że orientuję się że sprawcą tych niektórych tras jest SR więc proszę mnie nie uświadamiać o jego szkodliwości
Niestety ma jedną zaletę - znakomitą ETA z której korzystam i jest dla mnie ważna