uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA

  • 242 Odpowiedzi
  • 37622 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline zOOr

  • *
  • 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #210 dnia: Lipiec 24, 2007, 08:45:14 »
Wiec jako klient nozemy płakać i czekac.

nie, nie, nie, nie, nie, ...... możemy jeszcze odradzać wszystkim jakikolwiek sprzęt ASUS'a szajsusa.
Ja już to robię. Kilka znajomych osób (nieczytających pda club) chciało kupić asusa i zmianili zdanie jak poznali kilka historii.
Może te kilka osób poda info dalej ..... :P i tak znikają wielkie firmy z rynku (mam nadzieję)

*

Offline piteron

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #211 dnia: Lipiec 24, 2007, 12:39:30 »
ludzie w jakim serwisie ,jakie czekanie,jakie odradzanie
błagam pokażcie mi jeden model PDA jakiejkolwiek firmy który jest pozbawiony wad
ja ze swoim 639 miałem poważny problem z ekranem,zgłosiłem się do sprzedawcy,i załatwiłem to zgodnie z moimi oczekiwaniami,czyli sprzęt został wymieniony,przy okazji po testowałem sobie różne urządzenia różnych producentów,i może napiszę tutaj(choć pewnie moder się zdenerwuje)co o tym sądzę
tak chwalony FS 560-sprzęcik spoko,baaardzo ładny ekranik,ale,wolę pisać w wordzie w poziomej orientacji,kupiłem PDA głównie do nawigacji,a ten moduł w FS pracuje,(przepraszam nie pracuje)jakoś dziwnie,fixa potrafi złapać po przejechaniu nawet i 5 km,a złapaniu fixa w lesie można na dobrą sprawę zapomnieć,o ile oczywiście bateria nam pozwoli na dotarcie do tego lasu
Mio 550,hmmm tutaj to chyba nic nie trzeba pisać,choć w przypływie emocji i ja zacząłem chwalić ten model
 obecnie mój 639 choć już z fabrycznie wgranym WM6 sprawuje się rewelacyjnie,nic powtarzam nic się nie dzieje,choć od dobrych 10 dni jest tylko praktycznie odstawiany na stację w celu naładowania,
pewnie kiedyś się tam zepsuje,wcześniej czy później,ale jakaś wada lub usterka zawsze wystąpi,i tego jestem prawie pewny,ale czy ktoś kiedykolwiek się zastanawiał ,jak obecnie są projektowane urządzenia elektroniczne,ja osobiście interesuję się sprzętem audio i widzę pewna konsekwencję w działaniu producentów,tanio szybko i tak sobie,po prostu sprzęt ma działać,ładnie wyglądać,i być relatywnie tani,w porównaniu np z urządzeniami produkowanymi jeszcze 10 lat temu,obecne klocki wypadają pod każdym względem baaardzo bladziutko,i nie tyczy to sie tylko sprzętu grającego,

rozumiem frustrację niektórych osób,w końcu wydając jakieś tam pieniądze(wcale nie ma małe jak na taką zabawkę)oczekujemy że dostaniemy do ręki produkt który w pełni nas zadowoli,lecz niestety jest wiele takich produktów które wymagają przed udaniem się do sklepu dopracowania,i tu jest pytanie,czy producenta stać na to żeby wypuszczać modele raz na 2 ,3 lata,ale w pełni dopracowane,pewnie by było na to stać,ale nie wiem czy nas odbiorców już na zakup takiego urządzenia by było stać
generalizowanie że firma Asus jest do d...... jest co najmniej jak dla mnie nie sprawiedliwa,moim zdaniem firma ta robi urządzenia z górnej i średniej półki zarówno cenowej jak i jakościowej,a całe nasze tu płacze nie dotyczą firmy jako firmy ,a jej serwisu na terenie naszego kraju
tak sobie myślę,i dochodzę do takich wniosków,że skoro oddał ktoś  PDA do serwisu,i serwis wymienia w nim płyte główna i lcd,więc prawie 90% całego urządzenia,to nie lepiej by było po prostu wymieniać takowe sprzęty na nowe
ale wiem rozmarzyłem się,choć moje marzenia w niektórych krajach sa na porządku dziennym
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2007, 22:46:51 wysłana przez piteron »

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #212 dnia: Lipiec 24, 2007, 13:13:39 »
Nic dodać nic ująć, jeśli chodzi o poprzednią wypowiedź. Może poza tym, że piszę się "frustracja" ;)
Swój sprzęt wysłałem do Asusa, może początkowo trochę się zirytowałem, ale z tego co widzę, to takie rzeczy zdarzają się i innym markom - nie ma już bezawaryjnych super marek, wszystko może się sypnąć.
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline zOOr

  • *
  • 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #213 dnia: Lipiec 24, 2007, 13:21:32 »
nie ma już bezawaryjnych super marek, wszystko może się sypnąć.
Zapewne nie ma bezawaryjnych, i tym bardziej powinien producent dbać o użytkownika swojego sprzętu, żeby gdy bubel padnie po okresie gwarancji konsument do niego wrócił i kupił inny super sprzęt tej samej firmy na 2 lata. A taką obsługą serwisową jak w ASUSie raczej tego nie załatwią :-P

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #214 dnia: Lipiec 24, 2007, 17:46:04 »
Daj spokój, ludzie mają większe problemy gwarancyjne z nowymi samochodami, a co mówić o pda ;) Mi naprawili w jakimś terminie i na razie działa, więc po chwili irytacji nie narzekam;)
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline areg

  • 19
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #215 dnia: Lipiec 24, 2007, 20:41:19 »
powiem tak, mam laptop Asusa - nie narzekam, miałem A636 przez ponad rok- nie narzekałem, kupiłem znajomym 2 szt. A636- nie narzekają, kupiłem do firmy 6 szt. A639 z czego 2 są z trefnymi LCD w tym jeden mój. Czy wieszać psy na Asusie osądźcie sami. Nie zmienia to faktu, że irytuje mnie wymiana LCD, która trwa już 3 tydzień ale mam nadzieję, że po tej naprawie wrócę do zadowolonych klientów firmy ASUS.

Pozdrowienia dla wszystkich czekających na przesyłkę z ORIKI :)))

*

Offline piteron

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #216 dnia: Lipiec 24, 2007, 22:45:55 »
McMike
masz racje,dałem ortograficznego "ciała" :wink:
ale jak widać,więcej osób zgadza się z moimi wypocinami
ja osobiście nic do Asusa nie ma,choć jestem czujny

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #217 dnia: Lipiec 25, 2007, 08:51:27 »
McMike
masz racje,dałem ortograficznego "ciała" :wink:
ale jak widać,więcej osób zgadza się z moimi wypocinami
ja osobiście nic do Asusa nie ma,choć jestem czujny
A ja nie napisałem przecież, że się nie zgadzam;)
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline areg

  • 19
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #218 dnia: Lipiec 30, 2007, 23:12:36 »
no i przyszedł po ok 20 dniach wymieniono LDC i płytę (ciekawe po co?) działa jak na razie wzorowo (tfu tfu) ale nie mogę zainstalować automapy bo serwer automapy pamięta stary nr płyty, mam nadzieję że serwis automapy wykasuje stare dane i pozwoli na nową instalację.

 

*

Offline piteron

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #219 dnia: Lipiec 31, 2007, 00:18:34 »
pozwoli
osobiście to przerabiałem,co prawda musiałem czekać 2 dni ,ale odesłali meila i wsio śmiga ok

*

Offline areg

  • 19
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #220 dnia: Lipiec 31, 2007, 11:03:08 »
Z automapą załatwione. Zauważyłem natomiast że po powrocie Asus na pęknięta obudowę dolną przy jednej ze śrub - pewnie za mocno dokęcili. Napisałem do Oriki ciekawe czy sie przyznają.


Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #221 dnia: Sierpień 01, 2007, 22:06:38 »
Witam.Właśnie odebrałem swojego Asusa P535, po miesięcznym pobycie w Orice. Podobno wymienili płytę główną. Problem w tym, że nie mogę go włączyć!!!????. Jestem dość cierpliwy, ale zaczyna mnie nie to "denerwować". PDA kupiłem 20.06.07.. 28.06.07 trafił do serwisu....brak słów.

*

Offline Aniol

  • 23
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #222 dnia: Sierpień 02, 2007, 23:34:42 »
Witam!
No mój P535 również wczoraj wrócił z Oriki. Oddawałem na gwarancji 22 czerwca a zakupiłem parę dni wcześniej. U mnie różnica taka, że oddałem do serwisu tam gdzie kupiłem czyli w nędznym „MTS” no a dalej Orika. Zaproszono mnie po odbiór, no to jadę. Czytam dokumenty wymieniono płytę główną i baterie (bateria miała parę dni więc nie rozumiem zachodu). No ale ok. włączam i chodzi – oglądam obudowę i uszkodzona. No to powiedziałem, nie odbieram – dawałem nowy telefon dostałem z uszkodzoną obudowa a to nie telek na 1 miesiąc tylko dłużej. Pracownik dzwoni do Asus`a i mówi co i jak no i podał namiary na Orike – następnie miał wysłać zdjęcia uszkodzenia jednak aparatu nie mają ;) Musze jutro jechać ze swoim. Nerw mnie już bierze. Ciekawe kiedy dostane swój telefon. Choć wolałbym kasę niż bubel Asus`a.
No to jacek_gda ciekawe kiedy dostaniemy to co nam się należy.

Mam jedno pytanie. Wymienili mi baterie choć nie mam pojęcia dlaczego ponieważ poprzedniej nie zdążyłem nawet sformatować. No i obecnie w „Informacje o systemie” widzę wersja baterii: 1.2 przy poprzedniej było 1.3. Podobnie z numerem seryjnym baterii obecny to 0034… wcześniej 0434…. Mam to rozumieć, iż otrzymałem starszą baterie? Sądząc po numerze seryjnym to bardzo starą. Zastanawia mnie ta informacja „Wersja baterii” czy ktoś wie co to oznacza i czy ten numer wersji dotyczy samej baterii czy sterownika wgranego w PDA i nie ma nic wspólnego z włożoną baterią.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2007, 21:09:16 wysłana przez Aniol »

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #223 dnia: Sierpień 07, 2007, 19:37:23 »
Witam.Właśnie odebrałem swojego Asusa P535, po miesięcznym pobycie w Orice. Podobno wymienili płytę główną. Problem w tym, że nie mogę go włączyć!!!????. Jestem dość cierpliwy, ale zaczyna mnie nie to "denerwować". PDA kupiłem 20.06.07.. 28.06.07 trafił do serwisu....brak słów.
Może to ewidentne, ale czy naładowałeś baterię? A potem np. soft resecik - nie wiem, jak się odbywa w P535, ale sam pewnie dobrze wiesz :)
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline Davegadget

  • *
  • 64
  • Sprzęt: HTC TP2->Motorola Defy
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #224 dnia: Sierpień 09, 2007, 13:54:18 »
JA wlasnie odebralem A636N po wymianie ROmu na WM5. Wszystko dziala jak nalezy. W orice szybko uporali sie z wysylka zwrotna. wyslalem w poniedzialek a w czwartek dostalem z powrotem. Czym Orika mnie milo zaskoczyla.
Nie wiem czy zdecyduje sie jeszce na WM6 nawet po poprawkach. Nie dosc ze nic nowego (konkretnego ) nie dodaje ten soft to jescze zabiera 20MB pamieci wewnetrznej. Z 70MB pozostaje troche powyzej 50MB.Porazka.A przeciez sa programy ktore warto instalowac wlasnei w PDA a nie na karcie SD.
Ewolucja: Compaq 3130->Mio P550->Asus A636N->Asus A696->Asus P750->Asus P565->HTC TP2->Motorola Defy (Microsoft zabil  WM Mobile)

*

Offline forestowy

  • ****
  • 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotografia makro
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S II
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #225 dnia: Sierpień 09, 2007, 15:13:48 »
Mój A639 pojechał wczoraj  do Oriki z rozkalibrowywaniem ekranu i na downgrade do WM5, ciekawe ile będa trzymać.... Pytanie do "doświadczonych" w temacie serwisowania w Orice: gdzie sprawdzacie status naprawy???
Link który dostałem w @ od asusa nie działa, podobnie jak logowanie na stronie Orki za pomoca SN i numeru RMA

EDYTA:

Ręczne sprawdzanie na stronie asusa zadziałało. sorry za zamieszanie
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2007, 15:23:09 wysłana przez forestowy »
Mio P550 --> Asus A639 --> HTC TyTN II --> HTC Diamond --> Nokia E52 --> Motorola Milestone --> Samsung Galaxy S II

*

Offline Davegadget

  • *
  • 64
  • Sprzęt: HTC TP2->Motorola Defy
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #226 dnia: Sierpień 10, 2007, 10:33:38 »
ten link dopiero dziala jak uzupelni go serwisant w orice po otrzymaniu przesylki ...do tego czasu brak logow
Ewolucja: Compaq 3130->Mio P550->Asus A636N->Asus A696->Asus P750->Asus P565->HTC TP2->Motorola Defy (Microsoft zabil  WM Mobile)

*

Offline forestowy

  • ****
  • 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotografia makro
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S II
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #227 dnia: Sierpień 17, 2007, 17:16:59 »
W orice chyba dostali nową dostawe z częściami zamiennymi  do asusów  :grin:
8.VIII A639 zabrał kurier, dziś czyli 17.VIII nadali poczke DHL'em spowrotem. Numer listu przewozowego ładnie na @ z Oriki podesłali na moją prośbe:)

Normalnie ekspres  :mrgreen:


EDYTA:

Standartowo: wymiana LCD+Płyta główna
dodatkowo downgrade do WM5
« Ostatnia zmiana: Sierpień 21, 2007, 08:34:24 wysłana przez forestowy »
Mio P550 --> Asus A639 --> HTC TyTN II --> HTC Diamond --> Nokia E52 --> Motorola Milestone --> Samsung Galaxy S II

*

Offline ak6

  • **
  • 159
    • Taką stronkę tworzę z kolegą. Zaskoczeni?
  • Sprzęt: A636n, iPhone 6+, MODECOM MX3 HD, Nomad EVO 4.3
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #228 dnia: Sierpień 28, 2007, 13:52:03 »
Witam
mój ASUS a636 trafił do Oriki z standardowymi kłopotami: zwiechy i restarty.
Natomiast obsługa okazała się expressowa i bez problemów.
Czekałem na sprzęt całe 4 dni (CZTERY) od momentu wysłania!!!

*

Offline Ziemniaq

  • *
  • 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS A639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #229 dnia: Październik 14, 2007, 00:14:42 »
Witam!
Mam ASUSA A639 i miałem standardowe problemy z rozkalibrowywaniem się  ekranu + delikatne pęknięcie obudowy przy jednej ze śrub z tyłu obudowy.

Po przeczytaniu tego wątku pełen obaw wysłałem swoje cudo do ORIKI (czwartek). Na 2 dzień po wysyłce (piątek)  sprawdzam status naprawy a tu „Repairing” – szok!
Status taki utrzymywał się chyba do środy po czym zamienił się na „Waiting” (no i teraz konsternacja – czy naprawili mi go i czeka na wysyłkę czy jadą do ORIKI części z dalekich Chin i zobaczę mojego PDA za np. 83 dni …).
Ulżyło mi dopiero w poniedziałek gdy status zmienił się na „Repair Finished”.
Pełnia szczęścia była w czwartek (13 dzień od wysłania) gdy przyjechał gość z DHLa i wręczył mi paczkę z PDA.

Wymieniło mi LCDka + tylną obudowę . Wszystko śmiga jak trzeba i jestem bardzo zadowolony.

Tym razem należy pochwała serwisowi ORICA !

Ziemniaq
Oficjalny Dżemowy Fan Club
"Skazani na Bluesa"

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #230 dnia: Październik 30, 2007, 16:49:53 »
A propos serwisu, czy zdarzyło się wam, że dostaliście maila z ankietą, jak oceniacie serwis?
Ja od f-my Asus dostałem takowego, o temacie:
"Ocena Serwisu Asus w Polsce"
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Soovek

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #231 dnia: Październik 31, 2007, 16:33:03 »
A propos serwisu, czy zdarzyło się wam, że dostaliście maila z ankietą, jak oceniacie serwis?
Ja od f-my Asus dostałem takowego, o temacie:
"Ocena Serwisu Asus w Polsce"
A możesz mi go przesłać ?????
Mój mail to:
filipek7777 at wp.pl

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #232 dnia: Październik 31, 2007, 23:19:25 »
Wysłałem priva.
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #233 dnia: Listopad 03, 2007, 17:16:21 »
Witam,

Ponownie wyslalem mojego 636N do serwisu z problemem kalibracji (wczesniejsza wymiana LCD i plyty nic nie dala, podobnie dokrecanie obudowy). Co ciekawe, sprzet nie idzie juz do Wroclawia do Oriki tylko do Koszalina do zupelnie innej firmy, moze tym razem bedzie szybciej i lepiej i moze dlatego te pochwaly przedmowcow ???


Pozdrawiam
Misiek

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #234 dnia: Listopad 07, 2007, 13:57:47 »
A i mój po raz kolejny poleciał do serwisu. Jak wróci kończę moją przygodę z Asusem. Kolejny właściciel będzie miał jeszcze rok gwarancji. Amen.

****************
Właśnie sprawdziłem status naprawy - do wczoraj nic nie było, teraz jak byk stoi, że już naprawiony, przetestowany i przygotowany do wysyłki...
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2007, 21:04:03 wysłana przez Kielek »

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #235 dnia: Listopad 09, 2007, 08:53:58 »
Witam,

U mnie tez pojawilo sie, ze "repair finished".
Czy to oznacza, ze juz zostal wyslany ???


Pozdrawiam
Misiek

*

Offline asneto

  • 41
  • Sprzęt: ASUS A636N
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #236 dnia: Listopad 15, 2007, 18:42:24 »
Witam
Moje doświadczenie z serwisem Orika to dokładnie miesiąc czekania na naprawę a dokładniej wymianę LCD po 4 m-ch od zakupu. Po całodniowej pracy następnego dnia ekran wyświetlał prawie niewidoczny zarys obrazu. Po wymianie wszystko ok. Co ciekawe ekran działa  znacznie lepiej tz. błyskawicznie reaguje na wszelkie dotyki rysikiem. Pamiętam, że przed awarią ekran reagował zawsze znacznie wolniej. Czy to znaczyło, że od samego początku był trefny czy dostałem po wymianie inny ( lepszy) model ekranu?
Pozdrawiam
Asneto

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #237 dnia: Listopad 16, 2007, 10:47:17 »
A u mnie po raz kolejny zakończyło się w ciągu tygodnia. Wszystko naprawione i działa jak powinno. Zostało jeszcze 13 miesięcy gwarancji, sprzęt jest już na Allego.

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #238 dnia: Listopad 18, 2007, 18:23:35 »
OF T.  :arrow: do Moda ;)
Wydaje mi się, że można by już założyć nowy wątek odnośnie usług świadczonych przez serwis Asusa w Koszalinie.
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Soovek

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #239 dnia: Listopad 19, 2007, 14:53:09 »
OF T.  :arrow: do Moda ;)
Wydaje mi się, że można by już założyć nowy wątek odnośnie usług świadczonych przez serwis Asusa w Koszalinie.

OT do McMike
Dziś wieczorkiem zostanie założony odrębny wątek dotyczący serwisu w Koszalinie.