Witam,
Moje wrażenia po naprawie w NMC - Asus A636N z rozkalibrowującym sie LCD.
Wysłałem do NMC - naprawa trwała 2 dni, z przesyłkami po 4 dniach miałem sprzęt w domu, niestety po pierwszej naprawie ekran (wymiana LCD) po godzinie ponownie sie rozjechał i nawet po kalibracji nie działał dobrze. Wysłałem ponownie, kolejna naprawa też błyskawicznie, tym razem chyba wszystko ok - od dwóch tygodni (odpukać) jest bardzo dobrze. Także wszystko profesjonalnie, jedyne co mi się wydaje powinni poprawić to testowanie, ale na obronę trzeba przyznać, że w przypadku tego typu uszkodzeń wychodzą one często po kilkunastu godzinach czy dniach.
Aha - po każdej naprawie dzwonili do mnie z ankietą na temat serwisu, widać znacznie się poprawiło od początków z Oriką - oby tak dalej i będzie więcej zadowolonych klientów z marki.
pozdrawiam
hsolo