uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA

  • 242 Odpowiedzi
  • 37646 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #150 dnia: Maj 17, 2007, 12:22:13 »
Jak obiecywali - ASUS wrócił. Nie wiem w jakim stanie bo jestem w fabryce, a paczka w domu...

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #151 dnia: Maj 17, 2007, 21:42:38 »
Witam serdecznie.  jak już pisałem mój Asus 636n był wysłany w zeszły piątek, a dzisiaj sprawdzając status naprawy przeczytałem: naprawa zakończona. . .  mam po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy wątpliwość, czy aby wróci naprawdę naprawiony. . .  zobaczymy. . .
A . . .  mam takie pytanie dla tych, którzy te perypetie mają już za sobą: ile razy tak naprawdę mogą naprawiać ten sam sprzęt. . .  kiedy przysługuje mi zwrot kasy lub wymiana na nowy?
Zdaje sobie sprawę, że opinie na ten ten temat już były wyrażane, ale diametralnie rożne. . . 
A tak przy okazji, ja zapisałem się do tego forum bo sprzęt mi szwankuje, czy są zadowoleni użytkownicy ASUSA 636N na tym forum. . .

*

Offline Stacja1

  • 29
  • Sprzęt: Asus A636N
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #152 dnia: Maj 17, 2007, 22:17:33 »
Witam.
Przeważnie każdy pisze jak mu coś dolega .  i stąd biorą się opinie , że jakiś sprzęt jest lepszy a jakiś gorszy .
Mój Asus nigdy mnie nie zawiódł , jak go kalibrowałem po zakupie tak chodzi cały czas bez problemu , co chwila coś wgrywam , kasuje , pracuje prawie non stop dzień i trochę nocy , internet , ekran bez zarzutu , po prostu idealny sprzęt.  Jeszcze bym napisał ,że u mnie Automapa 4. 0 wyznacza dobrze trasy , ale to już by było przegięcie :) .  Nie zamieniłbym na inny.
Pozdrawiam

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #153 dnia: Maj 17, 2007, 22:34:45 »
Dzięki. . .  podniosłeś mnie nieco na duchu, ciekaw jestem jak będzie chodzić moja maszynka jak wróci. . .
Koleś powiedział mi ostatnio, że u mnie żaden sprzęt nie będzie długo pracował poprawnie, tak intensywnie go użytkuję. . .  to dobra rada, jak chcesz  mieć dobry sprzęt to go nie włączaj. . . :)
Sorki to taka próba wprowadzenia uśmiechu to tego tematu. . .

A tak w ogóle, to się zastanawiałem nad zakupem komputera przenośnego firmy Asus, i chyba to nie będzie Asus. . .

*

Offline Stacja1

  • 29
  • Sprzęt: Asus A636N
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #154 dnia: Maj 17, 2007, 22:54:21 »
Trochę składam komputery i jak ktoś chce mieć kompa z górnej półki to wkłada się płytę główną Asusa lub Gigabajta  , a jak ma być tani to Asrock lub Biostar , tak więc Asus nie jest najgorszą firmą . Reklamacje to już oddzielna sprawa . Akurat na Asusa nie miałem nigdy.

*

Offline matthiasgor

  • ***
  • 368
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Vivo S, Nokia E7
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #155 dnia: Maj 17, 2007, 23:08:02 »
Ja właśnie dostałem odpowiedz z Komputronika, rozpatrzyli pozytywnie moja rękojmię. Czekam na nowy sprzęt.

Przecież oddawałeś do naprawy? czemu nagle info o rękojmi i nowym sprzęcie? Zainteresowałem się bo pewnie i ja drugi raz skorzystam z rękojmi w komputroniku.

Ja oddałem im sprzet, z pismem, iż rezygnuję z gwarancji na po podstawie KC korzystam z rękojmi, w związku że już był raz w naprawię. proszę o wymianę. I uznali.
Napisane: Maj 17, 2007, 23:04:53
Witam.
Przeważnie każdy pisze jak mu coś dolega .  i stąd biorą się opinie , że jakiś sprzęt jest lepszy a jakiś gorszy .
Mój Asus nigdy mnie nie zawiódł , jak go kalibrowałem po zakupie tak chodzi cały czas bez problemu , co chwila coś wgrywam , kasuje , pracuje prawie non stop dzień i trochę nocy , internet , ekran bez zarzutu , po prostu idealny sprzęt.  Jeszcze bym napisał ,że u mnie Automapa 4. 0 wyznacza dobrze trasy , ale to już by było przegięcie :) .  Nie zamieniłbym na inny.
Pozdrawiam

Dokładnie nawet u mnie w sklepie powiedzieli mi że sprzedali tego mnóstwo i tylko ja miałem z nim problemy.
W to tylko może nie wierzę, ale też jakiś obraz widać: dużo sprzedanie i kilka sztuk wraca.

Pmiętajcie na forum ludzie trafiają w 90% z problemami, ja też tak tu trafiłem.
--
Pozdrawiam
Maciej

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #156 dnia: Maj 18, 2007, 09:47:32 »
Dużo zależy od tego, którą wersję się ma. 636N okazał sie bardziej zawodny od 636. Ostatnie przedłużenia serwisu wynikały z braku części ("masowa" wymiana rozkalibrowujących się LCD), teraz przyszła dostawa, naprawili zaległe i aktualne są robione na bieżąco, więc nie ma co panikować.

Mi wymienili LCD i, co ciekawe, nawet nie robili HR, mam swój system, ustawienia, aplikacjie itp.

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #157 dnia: Maj 18, 2007, 17:50:51 »
Otrzymałem dzisiaj swojego A636N z naprawy.
Wymienili dość dużo ;):
1.Wyświetlacz LCD
2.Płyta główna
3.Antena GPS (o tym jeszcze nie czytałem na forum)

Teraz pozostaje protestować i mieć nadzieje że już nie będę miał kolejnych kontaktów z serwisem.

Pozdrawiam,

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #158 dnia: Maj 18, 2007, 21:32:41 »
dzwoniłem dziś do Warszawki... mój Asus 636n naprawiony: wymiana ekranika(zostawiłem folię :'()
I już wysłany, niecały tydzień po wysłaniu i odesłany 16.05...ale kurier go jeszcze mi nie dostarczył... zobaczymy czy problem zostanie rozwiązany... pozdrawiam wszystkich...
a tak przy okazji to będę miał kilka pytań, ale to później... co do kompa przenośnego, to myślę o HP lub Lenovo... ale muszę jeszcze przestudiować warunki  gwarancji...

*

Offline miki270

  • 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • nic nie może przecież wiecznie trwać...
  • Sprzęt: A636N
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #159 dnia: Maj 19, 2007, 12:42:00 »
, teraz przyszła dostawa, naprawili zaległe i aktualne są robione na bieżąco, więc nie ma co panikować.

Mi wymienili LCD i, co ciekawe, nawet nie robili HR, mam swój system, ustawienia, aplikacjie itp.


to chyba ktos z oriki pisal :)
ale spoko na psyche dziala :)
optymistyczna wiadomosc...

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #160 dnia: Maj 19, 2007, 14:36:47 »
to chyba ktos z oriki pisal :)
ale spoko na psyche dziala :)
optymistyczna wiadomosc...
Nie wiem czy "ktoś z Oriki" chwaliłby się naprawą która trwała 2 miesiące (wysyłałem kurierem 22 marca).

*

Soovek

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #161 dnia: Maj 20, 2007, 22:47:22 »
Otrzymałem dzisiaj swojego A636N z naprawy.
Wymienili dość dużo ;):
1.Wyświetlacz LCD
2.Płyta główna
3.Antena GPS (o tym jeszcze nie czytałem na forum)

Teraz pozostaje protestować i mieć nadzieje że już nie będę miał kolejnych kontaktów z serwisem.

Pozdrawiam,

Czyli masz nowego pda :)

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #162 dnia: Maj 21, 2007, 19:57:23 »
Czyli masz nowego pda :)

Dokładnie tak Soovek, ale nie pociesza mnie zbytnio ten fakt, jeżeli tak licząc jest to już mój 4 nowy Asus, i w zasadzie nie mam pewności (na której każdemu zależy) że będzie to ostatni. Myślałem o jego sprzedaniu lecz ceny na rynku znacznie spadły i jest to dość nieopłacalne.
 
a moja historia z Asusem jest taka...
1.Asus A636 - serwis - wymiana płyty głównej
2.Asus A636N - po wymianie płyty nadal się wyłącza - skorzystanie z ustawy wymienili na nowy
3.Nowy Asus A636N - rozkalibrowanie ekranu, uszkodzony GPS - serwis - wymiana płyty,ekranu i anteny GPS
4.Asus A636N - jak na razie działa

ps. już stają się irytujące zmiany w routerze mac adresu - co chwile inny ;)

*

Soovek

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #163 dnia: Maj 23, 2007, 00:30:11 »
Ale że A636 ci się popsuł :( - co się w nim działo ze wymienili płytę główną ????

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #164 dnia: Maj 23, 2007, 15:01:09 »
Ale że A636 ci się popsuł :( - co się w nim działo ze wymienili płytę główną ????

tak jak napisałem wyłączał się podczas pracy, po wymianie na płytę A636N nadal było to samo więc efekt ten chyba nie jest związany z płytą główną.

*

Offline renmar

  • **
  • 108
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #165 dnia: Maj 29, 2007, 09:52:30 »
Witam,
moj A636 po ponad roku zaczal fiksowac z ekranem  :(
(a tak bylem z niego zadowolony)
Po 11 dniach wrocil z serwisu z nowym LCD i plytka glowna. Od tygodnia uzywam i jest OK  ;)

Mam nadzieje, ze ASUS byl w stanie zroic wreszcie rozwiazanie, ktore uchroni go od tych klopotow
z wymianami bebechow i juz nie bedziemy korzystac z serwisu  ;D


Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #166 dnia: Maj 31, 2007, 10:31:07 »
Odebrałem A 639 po naprawie - wymienili prawie wszystko LCD, płytę główną - po czterech tygodniach.
I wszystko było by dobrze gdyby nie to że po naprawie przestał działać bluetooth. Zadzwoniłem na infolinię Asusa, okazało się że problem jest już znany - powiedziano mi że niestety muszę odesłać jeszcze raz do serwisu PDA i że będzie potraktowane to zgłoszenie jako reklamacja naprawy gwarancyjnej i wykonana będzie ekspresowo. No i sprzęt leż w serwisie juz 10 dni, a dzisiaj  zadzwoniłem do Asusa i telefonicznie poinformowano mnie że będę musiał jeszcze poczekać co najmniej 1 tydzień - znowu nie ma części. Ciekawe kiedy wymienią na nowy wolny od wad PDA, czy też będą wymieniać w nieskończoność płyty główne.
Gratulacje dla Serwisu   >:(

*

Offline Aniol

  • 23
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #167 dnia: Maj 31, 2007, 17:36:26 »
Z przykrością też dołączę się do tego wątku, mimo, iż posiadam inny model, bo P535. Ja kupiłem wadliwy, wieszał się od początku i nie chciał się włączać aż minęły 2 tygodnie i nie włącza się. Sklep, w którym kupiłem twierdzi, że nie mogę użyć rękojmi za wady, bo mam fakturę a nie paragon, mimo, że jestem końcowym klientem. Do tego ten okres dłuższy niż 14 dni, w jakim my kraju żyjemy. Płaci się ponad 2 tyś. za urządzenie i tylko same problemy. Cały czas walczę o wymianę urządzenia na nowe skoro było od początku wadliwe. Nie ufam urządzeniom które były serwisowane. No i nie zapłaciłbym takiej kasy za naprawiane urządzenie. Czuje się oszukany.
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2007, 17:40:30 wysłana przez Aniol »

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #168 dnia: Maj 31, 2007, 20:24:37 »
Witam,

Oddalem dzisiaj swojego A636N do serwisu (kalibracja). Podziele sie wrazeniami jak tylko wroci. Powiedziano mi, ze naprawa potrwa tylko kilka dni. Ja chce tylko zeby dzialal poprawnie, tak ogolnie to bylem z niego bardzo zadowolony i nie potrzebuje nic wiecej (no przynajmniej na razie :) ). Co do tych warunkow gwarancji / rekojmi to jest tak zamieszane, ze kompletnie nie wiadomo o co w tym chodzi. Nigdzie nie znalazlem jasnych i jednoznacznych wyjasnien i dzieki temu sprzedawcy moga klientow robic w jajo :( Co ma do rzeczy czy cos bylo sprzedane na fakture czy paragon ???

Pozdrawiam
Misiek

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #169 dnia: Maj 31, 2007, 20:29:12 »
Z przykrością też dołączę się do tego wątku, mimo, iż posiadam inny model, bo P535. Ja kupiłem wadliwy, wieszał się od początku i nie chciał się włączać aż minęły 2 tygodnie i nie włącza się. Sklep, w którym kupiłem twierdzi, że nie mogę użyć rękojmi za wady, bo mam fakturę a nie paragon, mimo, że jestem końcowym klientem. Do tego ten okres dłuższy niż 14 dni, w jakim my kraju żyjemy. Płaci się ponad 2 tyś. za urządzenie i tylko same problemy. Cały czas walczę o wymianę urządzenia na nowe skoro było od początku wadliwe. Nie ufam urządzeniom które były serwisowane. No i nie zapłaciłbym takiej kasy za naprawiane urządzenie. Czuje się oszukany.

Nie ma znaczenia że kupiłeś na fakturę - walcz - chyba że kupiłeś na fakturę i na firmę, wtedy obowiązują inne przepisy.

*

Offline Aniol

  • 23
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #170 dnia: Maj 31, 2007, 22:14:18 »
Z przykrością też dołączę się do tego wątku, mimo, iż posiadam inny model, bo P535. Ja kupiłem wadliwy, wieszał się od początku i nie chciał się włączać aż minęły 2 tygodnie i nie włącza się. Sklep, w którym kupiłem twierdzi, że nie mogę użyć rękojmi za wady, bo mam fakturę a nie paragon, mimo, że jestem końcowym klientem. Do tego ten okres dłuższy niż 14 dni, w jakim my kraju żyjemy. Płaci się ponad 2 tyś. za urządzenie i tylko same problemy. Cały czas walczę o wymianę urządzenia na nowe skoro było od początku wadliwe. Nie ufam urządzeniom które były serwisowane. No i nie zapłaciłbym takiej kasy za naprawiane urządzenie. Czuje się oszukany.

Nie ma znaczenia że kupiłeś na fakturę - walcz - chyba że kupiłeś na fakturę i na firmę, wtedy obowiązują inne przepisy.
Niestety na firmę, a żałuję, w Polsce firmy które kupują dużo więcej sprzętu niż normalny użytkownik traktowane są gorzej - nie mają żadnych praw - ale walczę.

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #171 dnia: Czerwiec 21, 2007, 12:56:15 »
Witam,

Dzis wrocil moj Asus. Data przyjecia 31.05, czyli 21 dni - nie tak zle :)
Dziwne tylko, ze status na stronie asusa caly czas byl "waiting" i nagle dzisiaj jest, ze naprawa zakonczona.
Mniejsza oto.

Mam pytanie, wg. opisu zostaly wymienione zarowne LCD jak i plyta glowna, czyli w sumie nowy palmtop ? Nie lepiej by im bylo dawac nowe po prostu ?
No i w zwiazku z tym, czy to mozliwe, ze pomimo wymiany LCD na nowy jest na nim ta sama, moja stara folia fabryczna, ktora przykleilem przed oddaniem go do serwisu ?
Czy nowy LCD nie powinien miec naklejonej nowej folii ?

BTW pisze tez, ze wgrany nowy ROM.

Pozdrawiam
Misiek

*

Soovek

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #172 dnia: Czerwiec 23, 2007, 12:32:50 »
Witam,

Dzis wrocil moj Asus. Data przyjecia 31.05, czyli 21 dni - nie tak zle :)
Dziwne tylko, ze status na stronie asusa caly czas byl "waiting" i nagle dzisiaj jest, ze naprawa zakonczona.
Mniejsza oto.

Mam pytanie, wg. opisu zostaly wymienione zarowne LCD jak i plyta glowna, czyli w sumie nowy palmtop ? Nie lepiej by im bylo dawac nowe po prostu ?
No i w zwiazku z tym, czy to mozliwe, ze pomimo wymiany LCD na nowy jest na nim ta sama, moja stara folia fabryczna, ktora przykleilem przed oddaniem go do serwisu ?
Czy nowy LCD nie powinien miec naklejonej nowej folii ?

BTW pisze tez, ze wgrany nowy ROM.

Pozdrawiam
Misiek
Folia przyklejona jest na ekranie dotykowym a nie na LCD. Masz prawie nowego pda :)

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #173 dnia: Czerwiec 28, 2007, 07:34:03 »
No i jesli chodzi o szczescie to by bylo na tyle :(
Wczoraj asus wrocil do normy :(
Nagle sie rozkalibrowal i nawe natychmiast po ponownej kalibracji bylo zle.
Brak mi slow, nie wiem po kiego oni wymieniaja te wszystkie czesci skoro to nie rozwiazuje sprawy.
Mialem Palmaxa Holuxa, dzialal idealnie ale zachcialo mi sie miec Bluetootha zeby poczte sprawdzac przez telefon :(
W tej chwili ten ausus jest dla mnie prawie bezurzyteczny bo ni jak nie da sie pisac na takiej malej klawiaturze przy takim rozkalibrowaniu.
Oczywiscie bede sprawdzal teraz patenet z dokreceniem srubek ale jakos na nic specjalnie sie nie nastawiam, strasznie sie zawiodlem na tej marce :(


Pozdrawiam
Misiek

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #174 dnia: Lipiec 01, 2007, 21:21:24 »
Mam pytanie :) dot. A639 no ale to prawie ten sam model. Otóż czy tylko ten serwis jest jedynym Asusa? Czy może można z jakimś innym gwarancyjnym serwisem się skontaktować - i jeśli tak to tak? Bo to mój pierwszy asus, którego muszę reklamować :)
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Soovek

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #175 dnia: Lipiec 02, 2007, 09:11:09 »
Mam pytanie :) dot. A639 no ale to prawie ten sam model. Otóż czy tylko ten serwis jest jedynym Asusa? Czy może można z jakimś innym gwarancyjnym serwisem się skontaktować - i jeśli tak to tak? Bo to mój pierwszy asus, którego muszę reklamować :)

Jesteśmy skazani tylko na ORIKĘ

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #176 dnia: Lipiec 02, 2007, 16:58:31 »
Jesteśmy skazani tylko na ORIKĘ
Rozumiem - więc zgłoszenie usterki polega najpierw na zadzwonieniu do nich i zgłoszeniu jej?
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #177 dnia: Lipiec 03, 2007, 11:36:32 »
Rozumiem - więc zgłoszenie usterki polega najpierw na zadzwonieniu do nich i zgłoszeniu jej?

Tak, dzwonisz do Asusa (nie do Oriki - info na stronie Oriki) i mówisz jaki masz problem, poproszą o maila i wyślą do Ciebie formularz RMA, wypełniasz go i odsyłasz. Dalej otrzymasz od nich numer zgłoszenia RMA i wtedy umawiasz się z DHL na wysłanie przesyłki na koszt odbiorcy (wysyłasz do Oriki). Wszystko opisane będziesz miał w mailu i formularzu z Asusa.

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #178 dnia: Lipiec 03, 2007, 11:40:14 »
Rozumiem - więc zgłoszenie usterki polega najpierw na zadzwonieniu do nich i zgłoszeniu jej?

Tak, dzwonisz do Asusa (nie do Oriki - info na stronie Oriki) i mówisz jaki masz problem, poproszą o maila i wyślą do Ciebie formularz RMA, wypełniasz go i odsyłasz. Dalej otrzymasz od nich numer zgłoszenia RMA i wtedy umawiasz się z DHL na wysłanie przesyłki na koszt odbiorcy (wysyłasz do Oriki). Wszystko opisane będziesz miał w mailu i formularzu z Asusa.
OK, dzięki, ale z wysyłką chyba będę musiał poczekać, bo z tego co czytałem na forum, to przyjdzie mi poczekać z m-c czasu na zwrot :)
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline piteron

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #179 dnia: Lipiec 04, 2007, 01:38:47 »
przyszła pora na mojego
dzisiaj zauważyłem rozkalibrowanie w prawym boku
i teraz mam zagwostkę
Orika czy sklep (Electro World)sprzęt ma 3 tygodnie
może jakaś dobra duszyczka podesłała by mi wzór pisma jakie składa się do sklepu w celu rezygnacji z gwarancji,i skorzystaniu z praw konsumenckich
niestety ale PDA potrzebuję na początek sierpnia,a z tego co tu przeczytałem wcale nie jestem pewien czy serwis da "radę" tą usterkę usunąć